Fynda hjältar och skins i stor Heroes of the Storm-rea

Robot
Fynda hjältar och skins i stor Heroes of the Storm-rea
Medlem
Fynda hjältar och skins i stor Heroes of the Storm-rea

Jag är faktiskt lite sugen på 360-dagars Stimpack. Förhoppningsvis blir det inte alltför dyrt.

Tänkte åtminstone slå till och köpa loss Blood Elf Tyrande och kanske Succubus Kerrigan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag är faktiskt lite sugen på 360-dagars Stimpack. Förhoppningsvis blir det inte alltför dyrt.

Cynikern i mig säger att det förmodligen inte kommer vara billigare än kanske 10-20% jämfört med att köpa månadsvis...vilket troligen gör att man i praktiken inte tjänar nåt på det, tack vare varierande mängd spelande över ett år.

Medlem

Trevligt med lite rea. Jag hade nog spenderat mer tid i HotS än vad jag gör nu om priserna hade varit lite lägre. Alternativkostnaden känns också ganska hög, det är helt enkelt inte roligt att grinda daily quests.

Om man bortser från det är HotS det bästa MOBA-spelet på marknaden för smutsiga casuals som mig själv.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tycker strife får oförtjänt lite uppmärksamhet. Relativt lätt att lära sig för nybörjare och går att spela alla hjältar utan att pröjsa en massa. Det man kan köpa är inte ptw utan mer kosmetiskt och möjlighet att bygga egna kombinationer av vapen osv. Betydligt mindre resurskrävande åxå. Så prova det om ni gilla hots


signatur

Den lättjefulla spelaren. Som även bygger hemsidor.
Billig hemsida till företag

Medlem
Skrivet av jondoe:

Tycker strife får oförtjänt lite uppmärksamhet. Relativt lätt att lära sig för nybörjare och går att spela alla hjältar utan att pröjsa en massa. Det man kan köpa är inte ptw utan mer kosmetiskt och möjlighet att bygga egna kombinationer av vapen osv. Betydligt mindre resurskrävande åxå. Så prova det om ni gilla hots

Prova det om ni gillar LoL, menar du nog...för det är inte särskilt likt HoTS, utan en LoL-klon.

Medlem

Fynd = vad priset borde vara max, ungefär. Men vi lever i en verklighet där digitala varor får kosta litet vad som helst beroende på vem som gör dem och hur smidigt man infogar systemet. Däremot tycker jag inte guldet är för långsamt, möjligen borde man uppdatera levelingsystemet att innefatta litet mer catchup-rewards för nybörjare.

Enda smolket i vad HotS är i mitt tycke, ett mycket kul spel.

Medlem

Jag köpte Ranger General skin till Sylvanas riktigt trevligt och mitt första köp för riktiga pengar i spelet (har spelat sedan closed beta). Ska köpa Jul-Jaina också tänkte jag så festligt.

Medlem

Jag kan förstå ifall FZ tippsar när det är Rea på tex steam, just pga att det rör sig om så pass många spel.
Men när det tippsas om ett specifikt spels rea så känns det lite som FZ marknadsför just de företaget.

Medlem
Skrivet av hestah:

Jag köpte Ranger General skin till Sylvanas riktigt trevligt och mitt första köp för riktiga pengar i spelet (har spelat sedan closed beta). Ska köpa Jul-Jaina också tänkte jag så festligt.

Det var inte mycket
En annan har lagt c:a 150 euro hittils.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av hestah:

Jag köpte Ranger General skin till Sylvanas riktigt trevligt och mitt första köp för riktiga pengar i spelet (har spelat sedan closed beta). Ska köpa Jul-Jaina också tänkte jag så festligt.

Det var inte mycket
En annan har lagt c:a 150 euro hittils.

Själv har jag lagt 10 euro, men som du säger är nog inte 150 euro så farligt om man slår ut det på antal timmar man spelat. Ibland ser man vid nya releaser av hjältar att någon har nya hjälten med skin och mount, och det kan lätt kosta 30 euro per tillfälle.

Medlem

Köpa karaktärer? Hah!

Blizzard nu för tiden..... Jisses!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Stich:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av hestah:

Jag köpte Ranger General skin till Sylvanas riktigt trevligt och mitt första köp för riktiga pengar i spelet (har spelat sedan closed beta). Ska köpa Jul-Jaina också tänkte jag så festligt.

Det var inte mycket
En annan har lagt c:a 150 euro hittils.

Själv har jag lagt 10 euro, men som du säger är nog inte 150 euro så farligt om man slår ut det på antal timmar man spelat. Ibland ser man vid nya releaser av hjältar att någon har nya hjälten med skin och mount, och det kan lätt kosta 30 euro per tillfälle.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Stich:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av hestah:

Jag köpte Ranger General skin till Sylvanas riktigt trevligt och mitt första köp för riktiga pengar i spelet (har spelat sedan closed beta). Ska köpa Jul-Jaina också tänkte jag så festligt.

Det var inte mycket
En annan har lagt c:a 150 euro hittils.

Själv har jag lagt 10 euro, men som du säger är nog inte 150 euro så farligt om man slår ut det på antal timmar man spelat. Ibland ser man vid nya releaser av hjältar att någon har nya hjälten med skin och mount, och det kan lätt kosta 30 euro per tillfälle.

Utslaget på speltid är det inte mycket, nä.
Har spelat spelet sen alphan drog igång sommaren 2014. Hälften av de där 150 är dock stimpacks, inte gubbar.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Köpa karaktärer? Hah!

Blizzard nu för tiden..... Jisses!

Har ett litet gäng karaktärer som jag tycker är kul, och har ändå betalat mindre än för ett fullpris spel. Däremot är karaktärer och framförallt skins alldeles för dyrt.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Newklear:

Köpa karaktärer? Hah!

Blizzard nu för tiden..... Jisses!

Har ett litet gäng karaktärer som jag tycker är kul, och har ändå betalat mindre än för ett fullpris spel. Däremot är karaktärer och framförallt skins alldeles för dyrt.

Jao, trist att även Blizzard ska börja med pay-2-win-system.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Dunder:

Köpa karaktärer? Hah!

Blizzard nu för tiden..... Jisses!

Har ett litet gäng karaktärer som jag tycker är kul, och har ändå betalat mindre än för ett fullpris spel. Däremot är karaktärer och framförallt skins alldeles för dyrt.

Jao, trist att även Blizzard ska börja med pay-2-win-system.

Fast pay2win är det ju ändå inte...jag har bara småspelat (rank 32), och har väl mest gjort daily quests vilket resulterat i 8 roliga hjältar och 30k guld. Man behöver verkligen inte spendera någon större mängd guld på en hjälte som krossar alla andra, man behöver bara använda den skickligt. De som kostar löjligt mycket är som vanligt de senaste hjältarna (10-16k) medans andra bra kostar 4-7k

Man får dessutom rätt mycket hjältar för en summa som motsvarar vad spelet hade kostat att köpa, ifall de tog betalt för det från första början, så...

1
Skriv svar