Se 9 minuter supermysig gameplay från svenska Unravel

Robot
Se 9 minuter supermysig gameplay från svenska Unravel

Norrländska Coldwood vill smälta våra hjärtan med garn och landsbygdsromantik.


Medlem
Se 9 minuter supermysig gameplay från svenska Unravel

Verkar va kul. Avslappnande och kolla på

Medlem

Oj. En sidscrollare som inte ser ut som pixelerat skräp. Tvärtom.

Medlem

Meh. Jag var taggad innan jag såg den här videon.
Nu ser det ut som ett simpelt problemlösarplattformsspel fast utan nya idéer. Lite som Limbo.

Medlem

Varför suger han upp två lesbiska tjejer i sitt finger? Måste jag vara HBTQ certifierad för att förstå detta eller är det ett desperat försök till att få publicitet?

Medlem
Skrivet av Korken:

Varför suger han upp två lesbiska tjejer i sitt finger? Måste jag vara HBTQ certifierad för att förstå detta eller är det ett desperat försök till att få publicitet?

Kan vara så att det är minnen till charaktern?

Medlem

Väldigt mysigt spel får jag säga Man blir lugn känsla av frid att lyssna och titta.

Medlem

Bara jag som ibörjan tänkte att gubben skulle bli mindre o mindre när han lämnade garn efter sig som han faktist är gjord av, hah ?

Medlem
Skrivet av aT1C:
Skrivet av Korken:

Varför suger han upp två lesbiska tjejer i sitt finger? Måste jag vara HBTQ certifierad för att förstå detta eller är det ett desperat försök till att få publicitet?

Kan vara så att det är minnen till charaktern?

Ah, quite possibly. Missade de första irl bilderna som fanns med i videon också. Tycker dock det sabbar hela estetiken rätt hårt att blanda in foton... men men den som lever får se.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Bara jag som ibörjan tänkte att gubben skulle bli mindre o mindre när han lämnade garn efter sig som han faktist är gjord av, hah ?

Det ser faktis ut som han gjorde det, skulle vara coolt om det var så

Medlem

Upplevde någon annan det korta skärpedjupet väldigt jobbigt att kolla på?

Medlem

Detta lär lätt vara värt dom där ca 250 kr som det antagligen kommer kosta.
Det är väldigt kul att man vågar göra detta spelet öht och dessutom verkar det bli riktigt bra!

Medlem
Skrivet av Korken:

Varför suger han upp två lesbiska tjejer i sitt finger? Måste jag vara HBTQ certifierad för att förstå detta eller är det ett desperat försök till att få publicitet?

Jag gissar hejvilt här nu, men eftersom de plockar upp rätt mycket från landsbygden kanske det är en hyllning till Fucking Åmål?


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

För att vara seriösa så skulle jag gissa på att det är minnen av något slag,

1
Skriv svar