Battlefield i EN tråd och inte två

Inaktiv
Battlefield i EN tråd och inte två

Istället för att ha Battlefield 2 och 2142 så kan ni väl skapa en tråd som heter Battlefiled, där man kan tala om både 1,2 och 3:an. Vore rätt juste


signatur
Medlem

Eftersom trycket är mycket högre när spelen släpps separerar vi de forumen, precis som BF2 och BF1942 en gång hade skillda forum. Idag är läget ett annat och det du säger kan nog komma att ske, när vi väljer att göra det återstår att se


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

Tror ni att ni skulle kunna klämma in Battlefiled 1942 i en egen liten tråd? (A).

Trevlig helg


signatur
Vila i frid

Vi hade förr Battlefield 1942 i ett eget forum men inläggen blev för få, så nu har vi bara bf 2 och bf 2142.

Har du frågor angående BF 1942 går det bra att ställa de i Soldatsimulatorer.

Edit.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Inaktiv
Skrivet av the_maxx:

Vi hade förr Battlefield 1942 i ett eget forum men inläggen blev för få, så nu har vi bara bf 2 och bf 2142.

Har du frågor angående BF 1942 går det bra att ställa de i Soldatsimulatorer.

Edit.

Efter att jag bläddrade runt lite så såg jag att det fanns ett par skaptda drågar där om 1942. Så, ja. Jag ber om ursäkt för min tråd om server hjälp som hamnade i fel tråd. Men om ni funderar på att starta en tråd igen så kan jag garantera att jag kommer att fylla tråden :P. Har massor med frågor angående spelet och server program och så.


signatur
Medlem

Heter det inte forum?

Tråd är väl en som den här.

Tycker faktiskt ni kan sätta lägga in 1942/vietnam i battlefield 2 forumet då det borde avta nu lite eftersom det är så gammalt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Heter det inte forum?

Tråd är väl en som den här.

Tycker faktiskt ni kan sätta lägga in 1942/vietnam i battlefield 2 forumet då det borde avta nu lite eftersom det är så gammalt.

Forum. Men ett forum för mig är ett ställe med många trådar, i trådarna så disskuterar man. Men jag håller med dig, men vi får respektera deras val


signatur
Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Tycker faktiskt ni kan sätta lägga in 1942/vietnam i battlefield 2 forumet då det borde avta nu lite eftersom det är så gammalt.

Varefter intresset kommer och går skapar vi och raderar forum, för att hålla balansen mellan tomma forum och spridda inlägg om samma spel. BF2-forumet kommer antagligen också att flyttas eller göras om i framtiden.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv
Skrivet av MaxH:
Skrivet av Zelaxe:

Tycker faktiskt ni kan sätta lägga in 1942/vietnam i battlefield 2 forumet då det borde avta nu lite eftersom det är så gammalt.

Varefter intresset kommer och går skapar vi och raderar forum, för att hålla balansen mellan tomma forum och spridda inlägg om samma spel. BF2-forumet kommer antagligen också att flyttas eller göras om i framtiden.

Känns som ondöigt att göra det. Det lär vara poppis i många år framåt ju


signatur
1
Skriv svar