Uppdatering om vad som händer i mitt liv

Medlem
Uppdatering om vad som händer i mitt liv

Har varit ett tag sen jag skrev något på den här bloggen, och jag ber mina kära läsare hemsk mycket om ursäkt över det. jag har bara varit jävligt busy de senaste dagarna.

För det första, verkar det som att jag kommer att göra min vårtermin i Bremen (Tyskland) istället för att istället göra det här I Uppsala där jag bor nu. Jag har alltid vilja studera utomlands och nu tycker jag det är tags att jag tar chansen. Jag kommer då att studera på Jacobs University där nere.

För det andra, håller jag på att jägarexamen. Jag kommer ifrån en jägarfamilj och känner att nu är det tag s för mig att följa i min pappas fotspår. Jag kommer inte bli klart med innan året är slut eller innan jag drar till Tyskland, men jag hoppas att jag kan bli klar med den så snart som möjligt.

Och för det tredje, så hålller jag på med min B-uppsats, vilket kommer att handla om nyadlade under det stora nordiska kriget och vad som hände sen med dessa familjer. Jag tror att den kommer bli väldigt bra, om jag lyckas begränsa mig till vad jag tycker är viktigast.

Kommer att bli tufft att lyckas försöka göra alla dessa tre sakerna samtidigt, men jag tror att jag kan klara av det. Nej, jag vet att jag kommer att klara av detta.

Vi hörs (inom en snar framtid hoppas jag)

#blogg


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Uppdatering om vad som händer i mitt liv

Intressant ämnesval. Vad pluggar du till?


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Intressant ämnesval. Vad pluggar du till?

Jag pluggar till att bli historiker. Eller i allafall ta min kandidat i det.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

"Jag pluggar till att bli histoirker"

Ja, inte är det svensklärare i alla fall.

Sorry.. jag var tvungen


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar