Du har inte upptäckt Fallout 4 förrän du gått omkring i ödemarken "på riktigt"

Robot
Du har inte upptäckt Fallout 4 förrän du gått omkring i ödemarken "på riktigt"
Medlem
Du har inte upptäckt Fallout 4 förrän du gått omkring i ödemarken "på riktigt"

Floppade inte den där prylen i Dragon's Den, Shark Tank eller vad det hette?

Inaktiv

Vem blir den förste att "gå" igenom hela daggerfall?

Medlem

Det måste kännas väldigt konstigt att sikta med huvudet, och att hålla i ett vapen där det inte spelar någon roll i vilket håll du riktar det åt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv

Såg bara besvärligt ut.

Medlem
Skrivet av neohasse:

Floppade inte den där prylen i Dragon's Den, Shark Tank eller vad det hette?

Floppade är lite starkt ord, han fick ingen funding för de vilkor han satte upp i programmet. Dock investerade en av deltagarna hans projekt efter att programmet sänts.

Medlem
Skrivet av werik:
Skrivet av neohasse:

Floppade inte den där prylen i Dragon's Den, Shark Tank eller vad det hette?

Floppade är lite starkt ord, han fick ingen funding för de vilkor han satte upp i programmet. Dock investerade en av deltagarna hans projekt efter att programmet sänts.

Tror inte att det var ett för starkt ord, däremot hade investerarna starka och negativa argument.

Medlem

Tja, kanske skulle få vissa att röra på sig mer iaf ^^

Medlem

Lång väg att gå fören det där blir något vettigt. Kan varken hoppa, ducka. Men tappert försök är tappert.

Medlem

Fick en liten minor brain fuck när han, 3min in i videon, går på vatten. Alltså han går medans karaktären simmar.

Undrar hur man kör bil med Omni, blir det som med Flintstone?

Edit:
Nu när jag såg mer så ser det ut som att han simmar som en anka =D

Medlem

Funderade på att backa denna på kickstarter för 2 år sedan, tror dock inte att det fungerar speciellt bra, känns mest som någon funderade på hur man skulle kunna lösa det och körde helhjärtat på första idén som poppade upp bara för att kunna vara först.

Medlem

Kommer väl fungera som en kul grej på Events..men hemma blir det nog mest drygt i längden att använda. Men ja...att sikte med vapnet vore väl nått? oO

Medlem

Han kanske borde inrikta sig på något annat än spel. Typ som ett löpband bara det att man kan springa i någon öken, djungel, stad etc. Det behöver ju inte vara real life heller. Kan ju vara en datagjord stad.

Medlem

Det är så svårt att spela med den prylen att han måste ha god mode och oändligt med ammo i sin 10mm picka för att det ens skall vara möjligt. Vilket möggel.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Det måste kännas väldigt konstigt att sikta med huvudet, och att hålla i ett vapen där det inte spelar någon roll i vilket håll du riktar det åt.

Jo, skulle varit som Team Fortress 2 med Oculus Rift, där huvudet styr vyn, musen (men i detta fallet, hur du håller vapnet) styr vart vapnet riktas


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

KoP
Medlem

Fysiskt? Det där? Kanske för en nörd med skör benstomme.
En promenad på 10 minuter klassas väl inte direkt som ansträngande såvida man inte har KOL.

Medlem

Jädra störande med pistolen men oändligt magasin. Varför har dom inte gjort gången 1:1 så man måste springa för att springa i spelet.

Medlem
Skrivet av KoP:

Fysiskt? Det där? Kanske för en nörd med skör benstomme.
En promenad på 10 minuter klassas väl inte direkt som ansträngande såvida man inte har KOL.

Lol.

Fallout körs genom Vorpx 3d injection , inte samma sak som native vr. Har själv provat F4 med OR2.
Bethseda verkar sakna viljan att utveckla sin motor , synd för fallout hade vart grymt i native VR

Medlem

Öh nej tack! Jag spelar för att slappna av, hela tanken med min gejming är att inte behöva röra mig! Helst vill jag slippa tänka också men är svårt i vissa spel

Medlem

Bra apparat om man vill träna samtidigt som man gör nåt roligt inför detta på skoltid på gymnastiken och vi har löst barnfetman ^_^


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

Såg något likande på discovery för något år sedan. The gadget show har jag för mig det heter. Dom testade ett "löpband" fast mycket större och kunde rulla i alla riktningar. Sen var det ir tracker på vapnet så man kunde sikta som vanligt med det samtidigt som man kollade runt med sitt vr sett. Kommer inte ihåg vilket spel det var.. dom satte upp paintball markörer i 360 runt spelaren också så när man blev skjuten i ryggen i spelet så fick dom en paintball i ryggen i verkligheten också.

Medlem

Ja dom försökte iaf, igen...
Stackarn kan ju inte ens springa, kan man inte springa så är det nog fortfarande roligare att köra med tangentbord och mus.

1
Skriv svar