Se den första explosiva timmen från Just Cause 3

Robot
Se den första explosiva timmen från Just Cause 3
Medlem
Se den första explosiva timmen från Just Cause 3

Haha så jävla kaotiskt spel.

Medlem

Varför vill man se en timmes gameplay i förväg om man nu ska spela spelet?

Medlem
Skrivet av Korken:

Varför vill man se en timmes gameplay i förväg om man nu ska spela spelet?

För om man vill köpa det, eller... Köööpa det

KoP
Medlem
Skrivet av Korken:

Varför vill man se en timmes gameplay i förväg om man nu ska spela spelet?

Håller med. Kollar aldrig på den här typen av filmer. Bättre att uppleva spelet själv för första gången.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Korken:

Varför vill man se en timmes gameplay i förväg om man nu ska spela spelet?

Håller med. Kollar aldrig på den här typen av filmer. Bättre att uppleva spelet själv för första gången.

På ett sätt är dom bra. Jag brukar snabbspola igenom för att få en inblick över hur spelet är.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Korken:

Varför vill man se en timmes gameplay i förväg om man nu ska spela spelet?

Det känns som väldigt ärlig marknadsföring. Ingen trailer där de bara plockat ur godbitarna ur en timmes spelande, utan man får se exakt allt. Det är ett sandlådespel, så det kommer ändå inte utspela sig likadant för dig. De mellansekvenserna som avslöjar handlingen kan man ju enkelt hoppa över.

Medlem

Jag gillar såna här videos. Dock så var det inget för mig. Precis som tvåan och det gillade jag inte.

Medlem

När det släpps såna här "Kolla första x timmarna gameplay från ett spel som släpps snart", så får jag alltid känslan av att marknadsföringen börjar bli desperat från utgivarna. Någon på Square Enix börjar känna av den negativa inställningen inför detta spel...?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Taggad till 1000, kul att skapa lite kaos! Hade gärna sett att man kunde spela 2 samtidigt. Halva glädjen med att göra fräna saker i spel är ju när man får dela det med någon.

Medlem

Premiär för nya sagan om ringen, filmen är 5 timmar och nu kan man se första timmen på tuben i förväg. För mig helt oförståeligt detta.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Meh i Ettan var man iaf tvungen att sikta på en bil för att kunna paraglida. Nu ser det mest ut som Far cry i God Mode


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar