Kampanjkartan avslöjas i nya trailern för Total War: Warhammer

Robot
Kampanjkartan avslöjas i nya trailern för Total War: Warhammer
Medlem
Kampanjkartan avslöjas i nya trailern för Total War: Warhammer

tycker denna trailer va ganska fet, men skulle aldrig förköpa ett spel från CA igen. Blev helt besviken på rome 2.

och deras DLC plan och förbokningsbonusar är ett jävla skämt.

Medlem

Visar en DLC fraktion men inte en som är med i spelet. Och att vi har mer information om Chaos än Vampire lords är helt galet

Medlem

Personligen tycker jag att det här spelet är bortkastad tid för studion. Ge oss Med III istället! Kan det här bli annat än arkadigt? Att spela med någorlunda historiskt korrekta enheter på ett slagfält är ju oslagbart. Det här känns tramsigt...

Medlem

Hoppas dem fixar prestandan for AMD, så det inte är lika dåligt som det är i Attila.

Medlem
Skrivet av chipsb:

Personligen tycker jag att det här spelet är bortkastad tid för studion. Ge oss Med III istället! Kan det här bli annat än arkadigt? Att spela med någorlunda historiskt korrekta enheter på ett slagfält är ju oslagbart. Det här känns tramsigt...

Ett Karl den store-dlc annonserades häromdagen till Atilla

Medlem
Skrivet av Vercadi:

tycker denna trailer va ganska fet, men skulle aldrig förköpa ett spel från CA igen. Blev helt besviken på rome 2.

och deras DLC plan och förbokningsbonusar är ett jävla skämt.

Håller helt med. Jag vill bli taggad på det här, men med tanke på deras historia vet jag att jag bara kommer att bli besviken.


signatur

Have a good time!

Inaktiv

Pre-order rdy and active. Cant wait !!
Detta kommer bli såååååå bra !!

ÄNTLIGEN ett "riktigt" Warhammer spel så som det ska vara.
Gigantiska fantasy armeer som möts o duke it out på gigantiska slagfält både över och under jord. EPISK !!!

Kommer köpa DLC Day 1 också om det inehåller Skaven Armeer.

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Pre-order rdy and active. Cant wait !!
Detta kommer bli såååååå bra !!

ÄNTLIGEN ett "riktigt" Warhammer spel så som det ska vara.
Gigantiska fantasy armeer som möts o duke it out på gigantiska slagfält både över och under jord. EPISK !!!

Kommer köpa DLC Day 1 också om det inehåller Skaven Armeer.

De har redan annoserat vad day 1 dlct är.

Inaktiv
Skrivet av Thane:
Skrivet av SogeUnleashed:

Pre-order rdy and active. Cant wait !!
Detta kommer bli såååååå bra !!

ÄNTLIGEN ett "riktigt" Warhammer spel så som det ska vara.
Gigantiska fantasy armeer som möts o duke it out på gigantiska slagfält både över och under jord. EPISK !!!

Kommer köpa DLC Day 1 också om det inehåller Skaven Armeer.

De har redan annoserat vad day 1 dlct är.

Well that i know : ), Men hoppas på flera ^^ I want my SKAVEN god damit xD
Första "strategi" spelet jag spelar o lägger pengar på på väldigt länge så detta ska bli EPIC

Förstår dock alla som klagar o säger ifrån gällande va CR gjort mot sina fans.
Men har väntat sååå länge på ett bra Warhammer spel (efter dark omen) så kan tyvärr inte hålla mig utan va tvungen att slänga pengar på pre-order ändå.

Vet att det är riktigt dumt att göra egentligen då det sponsrar detta beteende som bara kommer bli värre desto mera som betalar pre-orders o DLC som borde va gratis.

Men är man Warhammer fantasy fan så är man

Medlem

Sabbar CA detta kommer jag cykla dit och BITA DOM I PUNGEN

Medlem

Detta kommer ju bli så jävla bra, längtar....


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

1
Skriv svar