Svensk publicerar fotorealistiska Battlefront-screens – men får vi någonsin se modden?

Robot
Svensk publicerar fotorealistiska Battlefront-screens – men får vi någonsin se modden?

Vi har pratat med 21-åringen bakom den största grafik-snackisen just nu.


Medlem
Svensk publicerar fotorealistiska Battlefront-screens – men får vi någonsin se modden?

Jäklar, det var inte illa


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

4k + 200% texture resolution + något till?

Medlem

Göttmos! Kul med Sverige i framkant

Medlem

Snyggt, men alldeles för underexponerat, samt för mycket skärpa.
Jag ställer mig även skeptisk till faktumet att han aldrig släppt något annat än bilder. Photoshop?


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Om Crytek fortfarande är lika grafikkåta som dom varit tidigare så tror jag dom kommer kidnappa unge herr Bergman inom en snar framtid


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Av någon anledning gick jag in i det hela med väldigt dålig inställning men det ser ju för fan ut som om det är bilder från en film!

Medlem

Tycker det feta (ljust sen svart) kontrastlinjerna förstör det hela.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Med tanke på att man inte ens fick stänga av det gräsliga filtret i Battlefield 3 så är jag tveksam till att man tillåts spela online med den här modden.

Medlem
Skrivet av marsson90:

Snyggt, men alldeles för underexponerat, samt för mycket skärpa.
Jag ställer mig även skeptisk till faktumet att han aldrig släppt något annat än bilder. Photoshop?

Här är en video från GTA5 med samma mod.
https://www.youtube.com/watch?v=kHujc-XgtF4


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ja, det var hyfsad bra fotorealism det där. Klagar inte alls på hur det ser ut. Men, efter ett par bilder satt jag o funderade på hur laserskotten skulle se ut. Det enda som dök upp var splitter-effekten, men 80 bilder utan laserskott?!

Medlem

"Snygg grafik är inte det viktigaste!" Brukar det låta. Tills det plötsligt är det

Skämt åsido, spelet är ju bedårande vackert redan från början men kul att se vad folk kan göra med det.

Medlem

Inget som inte gjorts förut, detta. Shadermods är verkligen ingen nyhet.

Medlem

"snackis"


signatur
Medlem

Det heter trilogi, inte triologi, käre herr Bennet.

OT: Ser ju helt galet snyggt ut!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Frilansare
Skrivet av Priapsi:

Det heter trilogi, inte triologi, käre herr Bennet.

OT: Ser ju helt galet snyggt ut!

Kunde jag skulle jag skylla på att jag var full. Men går inte, arbetstid du vet...
Fixat!

Xie
Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Ja, det var hyfsad bra fotorealism det där. Klagar inte alls på hur det ser ut. Men, efter ett par bilder satt jag o funderade på hur laserskotten skulle se ut. Det enda som dök upp var splitter-effekten, men 80 bilder utan laserskott?!

Sista bilden hade ju ett laserskott, såg väl rätt normal ut tycker jag.

Medlem

Varför lägger han inte bara upp ett klipp på youtube om det nu är så snyggt?

Medlem

bilderna var jävligt mörka, såg snyggt ut -jo men av någon anledning tycker jag bilderna ser ut att va tagna off-screen, typ med kamera, kan vara för att de var så mörka men vad vet jag

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Varför lägger han inte bara upp ett klipp på youtube om det nu är så snyggt?

det verkar vara på kommande om du läser denhär kommentaren: http://imgur.com/gallery/ib8nW/comment/519691245

Medlem

Personen i fråga kan alltså göra en mod som ökar den grafiska kvalitén avsevärt men inte ta en enda screenshot som inte är helt suddig? Om tre år kanske.

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Men, efter ett par bilder satt jag o funderade på hur laserskotten skulle se ut. Det enda som dök upp var splitter-effekten, men 80 bilder utan laserskott?!

Skrivet av Xie:

Sista bilden hade ju ett laserskott, såg väl rätt normal ut tycker jag.

Nu ska vi väl ändå vara lite nördpetiga här, blasters skjuter inte laser utan plasma

Medlem

Jag tycker det ser galet snyggt och realistiskt ut och borde implementeras i spelet omedelibums (som option), men jag undrar varför det det drar ner FPSn så mycket.

Är det någon som vet varför det är så grafikkortintensivt?

Medlem
Skrivet av marsson90:

Snyggt, men alldeles för underexponerat, samt för mycket skärpa.
Jag ställer mig även skeptisk till faktumet att han aldrig släppt något annat än bilder. Photoshop?

Håller med om att det ser underexponerat ut.
För övrigt så är en video på väg så tror att det är väl-tajmade screenshots bara.

1
Skriv svar