Dying Light: The Following – stort prislapp till stor expansion

Robot
Dying Light: The Following – stort prislapp till stor expansion
Medlem
Dying Light: The Following – stort prislapp till stor expansion

Bra jobbat Techland! Ta tillbaka expansionerna


signatur

Game long and prosper

Köpt!

Techland är nog nära på min favoritutvecklare när det gäller "open world action", åtminstone om vi snackar spel som inte ligger åt rpg-hållet. Dying Light var mycket underhållande, more please!

jag tröttnade på dying light efter en timme .. kunde inte känna något för personerna i spelet.. Varför tråkig karaktär som är 15 i huvudrollen, gnäller som en snorunge, och bryter på arabiska hela tiden. Men systern va rätt snygg..

Medlem
Skrivet av humancentipede:

jag tröttnade på dying light efter en timme .. kunde inte känna något för personerna i spelet.. Varför tråkig karaktär som är 15 i huvudrollen, gnäller som en snorunge, och bryter på arabiska hela tiden. Men systern va rätt snygg..

Kände betydligt mer för karaktärerna i Dying Light än för karaktärerna i Witcher 3 som alla fanboys höjer över skyarna... men som sagt smaken är som baken.

Medlem

Har för mig att spelet hade season pass eller liknande. Får dom gratis expansion eller?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av marcus8958:

Har för mig att spelet hade season pass eller liknande. Får dom gratis expansion eller?

Jäpp, "The Following" expansionen ingår i Season Pass och det är därför som priset höjs den 8:e.

Medlem

Stort prislapp?
Jag talar iofs inte så mycket svenska nu för tiden men är det inte ett T som ska bort?

Medlem
Skrivet av Ti994a-C64-Amiga-PC:
Skrivet av marcus8958:

Har för mig att spelet hade season pass eller liknande. Får dom gratis expansion eller?

Jäpp, "The Following" expansionen ingår i Season Pass och det är därför som priset höjs den 8:e.

Ah tack läste inte hela texten. Blev bara fundersam.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Betalar gärna 200 för en stor och bra expansion. Hatar dock alla små "map-packet-dlc" och "köp-dina-über-vapen-som-ingen-annan-kan-ha-dlc"

Det här är rätt väg att gå

Medlem
Skrivet av BOMBAii:

"köp-dina-über-vapen-som-ingen-annan-kan-ha-dlc"

När hände detta senast? Jag kommer allvarligt talat inte ihåg något spel förutom Killing Floor 1 som inte ens hade det som DLC utan achievement i ett annat spel (Dwarfs?! trort jag).

Medlem
Skrivet av malcolm:
Skrivet av humancentipede:

jag tröttnade på dying light efter en timme .. kunde inte känna något för personerna i spelet.. Varför tråkig karaktär som är 15 i huvudrollen, gnäller som en snorunge, och bryter på arabiska hela tiden. Men systern va rätt snygg..

Kände betydligt mer för karaktärerna i Dying Light än för karaktärerna i Witcher 3 som alla fanboys höjer över skyarna... men som sagt smaken är som baken.

Haha fanboysen säger du? Det är hur många som helst som spelade Witcher 3 som första spelet i spelserien och de älskade det. I princip alla älskade spelet förutom du och en jävligt liten minoritet haha. Visst smaken är som baken men kom igen. Antar att du tycker The Walking Dead är den bästa tv-serien som finns också. Om Witcher 4 suger och folk höjer det till skyarna, då kan du kalla folk för fanboys

Medlem
Skrivet av malcolm:
Skrivet av humancentipede:

jag tröttnade på dying light efter en timme .. kunde inte känna något för personerna i spelet.. Varför tråkig karaktär som är 15 i huvudrollen, gnäller som en snorunge, och bryter på arabiska hela tiden. Men systern va rätt snygg..

Kände betydligt mer för karaktärerna i Dying Light än för karaktärerna i Witcher 3 som alla fanboys höjer över skyarna... men som sagt smaken är som baken.

Hur är det ens möjligt? Blir det lite för mycket för dig i Witcher 3?.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av dTexN:
Skrivet av malcolm:
Skrivet av humancentipede:

jag tröttnade på dying light efter en timme .. kunde inte känna något för personerna i spelet.. Varför tråkig karaktär som är 15 i huvudrollen, gnäller som en snorunge, och bryter på arabiska hela tiden. Men systern va rätt snygg..

Kände betydligt mer för karaktärerna i Dying Light än för karaktärerna i Witcher 3 som alla fanboys höjer över skyarna... men som sagt smaken är som baken.

Hur är det ens möjligt? Blir det lite för mycket för dig i Witcher 3?.

What the fuck?

Medlem

Jag älskar båda spelen men det verkar man inte få lov för alla fanboys och troll
Vem fan bryr sig vad andra kioskmongon tycker så länge man själv gillar det man gillar.
Men det är tyvärr typiskt FZ-folk som jämt skall klaga på varandra och ifrågasätta.
Ta en kaffe eller något och slappna av istället.

1
Skriv svar