Black Friday! Här hittar du alla spel- och hårdvarureor!

Robot
Black Friday! Här hittar du alla spel- och hårdvarureor!

Årets största shoppinghelg är här. Kolla hit för info om var du hittar den allra bästa dealen på just ditt köp!


Medlem
Black Friday! Här hittar du alla spel- och hårdvarureor!

Är inte mellandags rean större i Sverige? Black Friday har fått lite hybris de senaste åren i Sverige tycker jag.

Medlem

Blev Halo 5 för 299 på Inet och Until dawn för samma pris på Webbis Blir lite kompisspelande framöver!


signatur

Videomupp

Medlem

Läste ni detta? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21840051.ab. Helt sjukt, man får nog passa på innan sakerna tar slut

Medlem
Skrivet av WildThing:

Blev Halo 5 för 299 på Inet och Until dawn för samma pris på Webbis Blir lite kompisspelande framöver!

Det är lag på att skräckspel ska spelas ensam i mörkret.... och är spelet läskigt kommer du inte känna dig ensam i mörkret väldigt länge...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Blev ett Geforce 970 gtx! Nu jävlar


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av WildThing:

Blev Halo 5 för 299 på Inet och Until dawn för samma pris på Webbis Blir lite kompisspelande framöver!

Det är lag på att skräckspel ska spelas ensam i mörkret.... och är spelet läskigt kommer du inte känna dig ensam i mörkret väldigt länge...

Jag håller med dig, fast just Until Dawn har jag hört är bäst att liras med polare där man skickar runt kontrollern Jag och mina skräckfilmspolare har planerat att köra en helkväll med öl och Until Dawn. Som att se på en slasher, men man kan påverka.


signatur

Videomupp

Medlem

Jag köpte Journey Collector's Edition på PSN för 114,50. Det räcker fint för mig. Hoppas det är värt pengarna

Medlem

Plockade hem en ny skärm från webhallen. BenQ XL2411Z 24" / 1ms / 144Hz för 1990;- (ord 2990;-). Första 144Hz-skärmen och jääklar vad det flyter på skönt

Medlem
Skrivet av Falo:

Plockade hem en ny skärm från webhallen. BenQ XL2411Z 24" / 1ms / 144Hz för 1990;- (ord 2990;-). Första 144Hz-skärmen och jääklar vad det flyter på skönt

Tror jag har en sådan. Gav väl 5-7k för den för 1.5 år sedan.

1
Skriv svar