Fräcka (och svarta!) Fredag - Stor VR-hype och älskade spelpsykopater!

Robot
Fräcka (och svarta!) Fredag - Stor VR-hype och älskade spelpsykopater!

Redaktionen ger dig det enda fredagsmysprogram du behöver.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Fräcka (och svarta!) Fredag - Stor VR-hype och älskade spelpsykopater!

Kändes som ni fått till bättre innehåll nu i fräcka fredag

Lite offtopic, köpte mig en kolstålspanna i oktober, vilket lyft det blev för maten! Aldrig mer teflon.

Inaktiv

like on picture.

Medlem

Jag är i behov av nya högtalare till datorn eftersom mina nuvarande har börjat knastra. Om någon sitter på ett bra pris under tusenlappen nu under Black Friday skulle det vara guld!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Veckans citat:
"Vilken jäkla fantastisk värld DICE har gjort, tänk om du kunde få ett spel som tog nytta av allt här också och inte bara en multiplayer-pangare." - Calle FZ

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

Veckans citat:
"Vilken jäkla fantastisk värld DICE har gjort, tänk om du kunde få ett spel som tog nytta av allt här också och inte bara en multiplayer-pangare." - Calle FZ

Jag trodde det skulle bli "passagerarsätare"...


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sapiens:

Veckans citat:
"Vilken jäkla fantastisk värld DICE har gjort, tänk om du kunde få ett spel som tog nytta av allt här också och inte bara en multiplayer-pangare." - Calle FZ

Jag trodde det skulle bli "passagerarsätare"...

Wat? Vem? Var? Varför?

Tror jag tagigt för mycket jet, eller är jag bara fredagstrött för jag fattar inte alls vad du pratar om.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sapiens:

Veckans citat:
"Vilken jäkla fantastisk värld DICE har gjort, tänk om du kunde få ett spel som tog nytta av allt här också och inte bara en multiplayer-pangare." - Calle FZ

Jag trodde det skulle bli "passagerarsätare"...

Wat? Vem? Var? Varför?

Tror jag tagigt för mycket jet, eller är jag bara fredagstrött för jag fattar inte alls vad du pratar om.

Sa så när vi pratade Playstation VR


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Sapiens:

Veckans citat:
"Vilken jäkla fantastisk värld DICE har gjort, tänk om du kunde få ett spel som tog nytta av allt här också och inte bara en multiplayer-pangare." - Calle FZ

Jag trodde det skulle bli "passagerarsätare"...

Wat? Vem? Var? Varför?

Tror jag tagigt för mycket jet, eller är jag bara fredagstrött för jag fattar inte alls vad du pratar om.

Sa så när vi pratade Playstation VR

Ah men då var det ju en massa rörliga bilder på skärmen som distraherar.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sapiens:

Ah men då var det ju en massa rörliga bilder på skärmen som distraherar.

Haha, rörlig bild alltså, så distraherande


signatur
Medlem

Fantastiskt bra boys.
Fräcka Fredag har blivit ett måste för mig.
Keep up the good work! Diggade Fulkultur väldigt mycket också!
Jag älskar att ni tar steget mer och mer mot video/ljud media!

Inaktiv

Black Friday en dag i Sverige.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av jlarss:

Fantastiskt bra boys.
Fräcka Fredag har blivit ett måste för mig.
Keep up the good work! Diggade Fulkultur väldigt mycket också!
Jag älskar att ni tar steget mer och mer mot video/ljud media!

Kul!

Skrivet av devastate:

Black Friday en dag i Sverige.

Huh?


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puscifer:

Jag är i behov av nya högtalare till datorn eftersom mina nuvarande har börjat knastra. Om någon sitter på ett bra pris under tusenlappen nu under Black Friday skulle det vara guld!

Kika på Swec!


signatur
Inaktiv
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av jlarss:

Fantastiskt bra boys.
Fräcka Fredag har blivit ett måste för mig.
Keep up the good work! Diggade Fulkultur väldigt mycket också!
Jag älskar att ni tar steget mer och mer mot video/ljud media!

Kul!

Skrivet av devastate:

Black Friday en dag i Sverige.

Huh?

Ja vi som gillar hårdvara borde detta vara en dag i kalendern. behöver nog inte utveckla mer då detta kommer expandera.

Medlem

va är detta!?..tog Sweclockers med sig Dreed när dom drog?? var är han..the ppl need to know!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan84:

va är detta!?..tog Sweclockers med sig Dreed när dom drog?? var är han..the ppl need to know!

Bordsmicken tog all plats! Jocke var i upplösningstillstånd.


signatur
Medlem

Riktigt bra! Ni känns helt rätt som personer framför en kamera, er attityd är helskön

Medlem

Lite längre avsnitt vore fint.

Medlem

Trevligt avsnitt! Kanske bara var för mig men ljudvolymen var lite väl låg, kvaliteten var bra men lite boost i redigeringen hade inte skadat.

För övrigt håller jag inte alls med om GTA V, Michael var den överlägset bästa karaktären genom hela spelet medan Trevor ofta kändes påklistrad. Båda var dock ljusår bättre än den tredje karaktären... hmm... Google.. Franklin? Så var det nog.

Medlem

Bra avsnitt, lagom långt och bra blandning. Kul också att se när ni testade VR (finns ju alltid risk ut att det ser löjligt ut när man ser någon testa det )


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Frilansare
Skrivet av kebbe:

Trevligt avsnitt! Kanske bara var för mig men ljudvolymen var lite väl låg, kvaliteten var bra men lite boost i redigeringen hade inte skadat.

För övrigt håller jag inte alls med om GTA V, Michael var den överlägset bästa karaktären genom hela spelet medan Trevor ofta kändes påklistrad. Båda var dock ljusår bättre än den tredje karaktären... hmm... Google.. Franklin? Så var det nog.

Vi skyller på utrustningen. Nästa vecka är den vanliga tillbaka, och så även kvaliteten!

Frilansare
Skrivet av conthox:

Bra avsnitt, lagom långt och bra blandning. Kul också att se när ni testade VR (finns ju alltid risk ut att det ser löjligt ut när man ser någon testa det )

Och jag såg INTE löjlig ut, menar du? Det var vänligt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av littleboss:

Riktigt bra! Ni känns helt rätt som personer framför en kamera, er attityd är helskön

Tack!

Skrivet av zauii89:

Lite längre avsnitt vore fint.

Vi tycker att formatet < 20 min är perfekt, lagom att klämma på vög hem från jobbet. Så kan vi fläka ut oss i podden.


signatur
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av conthox:

Bra avsnitt, lagom långt och bra blandning. Kul också att se när ni testade VR (finns ju alltid risk ut att det ser löjligt ut när man ser någon testa det )

Och jag såg INTE löjlig ut, menar du? Det var vänligt.

Haha, givetvis


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kul, avslappnat och lagom blandning av ämnen. Lagom långt också. Intressant att se lite VR tester.

1
Skriv svar