Breaking Benjamin-frontmannen toksågar Star Wars: Battlefront

Medlem

är det någon som har någon vettig bugg man kan använda som ursäkt för att lämmna tillbaks en fysisk kopia av spelet med?


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

Jag tror det här är ett problem som mer rör FZ och deras typ av journalistik än spelare överlag.
Man kan ju fråga sig vad en artikel av denna typ ska syfta till.
Hur är det tänkt att läsarna ska reagera?
Svaret är uppenbart. Dom som gillar spelet kommer ställa sig på en sida och dom som ogillar spelet kommer ställa sig på den andra. Konflikter och kontrovers skapas.
Detta är "ful journalistik" som endast syftar till att skapa uppmärksamhet och besökare grundat på svagt innehåll.
Varför kan inte FZ ägna sig åt att släppa 2 eller 3 nyheter per dag istället för 8 eller 10 nyheter?
Varför kan de inte ägna sig mer åt grävande journalistik eller roliga repotage från utvecklare istället för att släppa smörja som detta?

Detta är anledningen att jag släppte en tår då PCgamer gick i graven. Nu är det upp till FZ att hålla flaggan högt, jag sitter bänkad för att se hur det går. Fortsätter FZ med denna typ av skräp journalistik då tackar jag för kaffet och vänder mig till utländska spel journalister.

Problemet ligger snarare på DICE och deras spel. De har fallit otroligt långt från vad de en gång va. Deras senaste spel har inte varit annat än gimmick baserat prylar spel och nerskalad gameplay. Deras spelmekanik är substanslöst och begränsad till skrattretande nivåer som kan få vem som helst att gråta av frustration.

Spelen som DICE släpper nu är inget annat än mediokra och designade för att få så många spelare som helst att spela dom. De förlitar sig inte på kvalitet längre. Utan kvantitet och mycket av det. Pga. det får de fortsätta få höra mycket skit.

Sen att FZ släpper artiklar som denna är nyttigt. FZ för några år sedan va lite kontrastfattigt när det gällde stora titlar. Nu försöker dom iaf visa en bredare bild gällande spel och händelser i gamingvärlden. Inte bara vad spelföretagen vill att de ska visa.

Och du kan ha missat poängen om vad denna artikeln egentligen handlar om. Att EA försökte köpa(muta) en mer känd gamingprofil att prata bra som spelet. Det är väldigt fult knep. Imo så förtjänar spelet att bli sågat just pga. sådana taktiker.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Breaking Benjamin äger! Super grymt band, kul å se att de gillar spel med

Inaktiv
Skrivet av Idono:
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

Jag tror det här är ett problem som mer rör FZ och deras typ av journalistik än spelare överlag.
Man kan ju fråga sig vad en artikel av denna typ ska syfta till.
Hur är det tänkt att läsarna ska reagera?
Svaret är uppenbart. Dom som gillar spelet kommer ställa sig på en sida och dom som ogillar spelet kommer ställa sig på den andra. Konflikter och kontrovers skapas.
Detta är "ful journalistik" som endast syftar till att skapa uppmärksamhet och besökare grundat på svagt innehåll.
Varför kan inte FZ ägna sig åt att släppa 2 eller 3 nyheter per dag istället för 8 eller 10 nyheter?
Varför kan de inte ägna sig mer åt grävande journalistik eller roliga repotage från utvecklare istället för att släppa smörja som detta?

Detta är anledningen att jag släppte en tår då PCgamer gick i graven. Nu är det upp till FZ att hålla flaggan högt, jag sitter bänkad för att se hur det går. Fortsätter FZ med denna typ av skräp journalistik då tackar jag för kaffet och vänder mig till utländska spel journalister.

Problemet ligger snarare på DICE och deras spel. De har fallit otroligt långt från vad de en gång va. Deras senaste spel har inte varit annat än gimmick baserat prylar spel och nerskalad gameplay. Deras spelmekanik är substanslöst och begränsad till skrattretande nivåer som kan få vem som helst att gråta av frustration.

Spelen som DICE släpper nu är inget annat än mediokra och designade för att få så många spelare som helst att spela dom. De förlitar sig inte på kvalitet längre. Utan kvantitet och mycket av det. Pga. det får de fortsätta få höra mycket skit.

Sen att FZ släpper artiklar som denna är nyttigt. FZ för några år sedan va lite kontrastfattigt när det gällde stora titlar. Nu försöker dom iaf visa en bredare bild gällande spel och händelser i gamingvärlden. Inte bara vad spelföretagen vill att de ska visa.

Och du kan ha missat poängen om vad denna artikeln egentligen handlar om. Att EA försökte köpa(muta) en mer känd gamingprofil att prata bra som spelet. Det är väldigt fult knep. Imo så förtjänar spelet att bli sågat just pga. sådana taktiker.

För det första är det högst subjektivt vad man anser om Battlefront och jag lämnar det vid det.
För det andra så är Battlefront ett nytt varumärke precis som Battlefield Heroes alltså att inte att förväxla med Battlefield.
För det tredje så kan det te sig konstigt att kritisera Battlefields produktionsvärde då grafik och ljud är det som lyfts fram det bästa på den nya generations hårdvara men återigen subjektivt.
För det fjärde så finns det inga bevis för några mutor utan den hela bygger på tolkningar och hörsägen.
Även om så vore fallet så finner jag detta var ytterst fantasilös och desperat journalistik som egentligen bara bygger på att passera rykten och konflikter individer emellan vidare till läsaren.
Jag klarar mig fint utan FZs "bredare bild" utan ser hellre artiklar som behandlar spelen i sig och utvecklingen av dessa samt de fantastiska eldsjälar som finnes bland spelargrupper, moddare, hemmabyggare, LAN träffar mm.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

Förstår inte riktigt varför kritik mot ett spel ska anses som "barnsligt eller omoget", visst det finns folk som kan dra saker o ting till överdrift. Men i en tid där företag ofta skickar sitt spel med en bunt pengar och säger "här prata bara bra om spelet" (mutar), och att nån faktist säger "nej vet du vad... jag tycker inte de här spelet är något bra". Det är "A breath of fresh air" som vissa säger. (att nån vågar öppet kritisera).

Visst Grafiken ser fantastiskt ut, ljudet är otroligt bra. men dom två bitarna gör tyvärr inte ett spel, det är en bonus. om gameplayet är undernärt med tråkiga mekaniker, som inte lyckas hålla mig intresserad i mer en 1 timme (specielt i den här genre + AAA titel) då har något blivit fel right?
Det ser vackert ut och ljudet är spott on men det kommer inte få mig att spela värst länge om det jag kör är tråkigt.

Saker kan fixas inom spel och kanske byggas ut, till och med ändras, men chansen att det händer med ett klart spel och från ett större företag är väldigt liten.

Om folk kunde få kritisera spelen som gör gott i att få kritik, utan att få en backlash av att bli kallad "barnunge eller otacksam" hade man kanske kunnat få bättre slutprodukter.

Man kan få ha kul med spelet och jag personligen tycker att om man har köpt battlefront, ha kul! njut av det. Men kom inte tillbaka och säg till andra som inte håller med, "barnsliga, otacksamma eller dumma". bara för att du tycker att spelet är kul är det inte på automatik ett bra spel/produkt.

+ "spelet funkar stabilt nu" vad hade stoppat dom från att släppa ett spel som var stabilare från början? om jag köpt en produkt för 500+ kr som knappt fungerar och kräver att jag måste vänta ungefär 1 vecka innan den blir fixad. varför skulle jag vara positiv till det?

Medlem

dice sålde sin själ till ea.
design är ren konsol nu pga tidsbrister och det ska ut ett spel om året minst.

spela beta men insåg att detta tröttnar man snabbt på
coolt en stund med musik och grafik men sen, bottenlöst svart hål

Medlem
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av Idono:
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

Jag tror det här är ett problem som mer rör FZ och deras typ av journalistik än spelare överlag.
Man kan ju fråga sig vad en artikel av denna typ ska syfta till.
Hur är det tänkt att läsarna ska reagera?
Svaret är uppenbart. Dom som gillar spelet kommer ställa sig på en sida och dom som ogillar spelet kommer ställa sig på den andra. Konflikter och kontrovers skapas.
Detta är "ful journalistik" som endast syftar till att skapa uppmärksamhet och besökare grundat på svagt innehåll.
Varför kan inte FZ ägna sig åt att släppa 2 eller 3 nyheter per dag istället för 8 eller 10 nyheter?
Varför kan de inte ägna sig mer åt grävande journalistik eller roliga repotage från utvecklare istället för att släppa smörja som detta?

Detta är anledningen att jag släppte en tår då PCgamer gick i graven. Nu är det upp till FZ att hålla flaggan högt, jag sitter bänkad för att se hur det går. Fortsätter FZ med denna typ av skräp journalistik då tackar jag för kaffet och vänder mig till utländska spel journalister.

Problemet ligger snarare på DICE och deras spel. De har fallit otroligt långt från vad de en gång va. Deras senaste spel har inte varit annat än gimmick baserat prylar spel och nerskalad gameplay. Deras spelmekanik är substanslöst och begränsad till skrattretande nivåer som kan få vem som helst att gråta av frustration.

Spelen som DICE släpper nu är inget annat än mediokra och designade för att få så många spelare som helst att spela dom. De förlitar sig inte på kvalitet längre. Utan kvantitet och mycket av det. Pga. det får de fortsätta få höra mycket skit.

Sen att FZ släpper artiklar som denna är nyttigt. FZ för några år sedan va lite kontrastfattigt när det gällde stora titlar. Nu försöker dom iaf visa en bredare bild gällande spel och händelser i gamingvärlden. Inte bara vad spelföretagen vill att de ska visa.

Och du kan ha missat poängen om vad denna artikeln egentligen handlar om. Att EA försökte köpa(muta) en mer känd gamingprofil att prata bra som spelet. Det är väldigt fult knep. Imo så förtjänar spelet att bli sågat just pga. sådana taktiker.

För det första är det högst subjektivt vad man anser om Battlefront och jag lämnar det vid det.
För det andra så är Battlefront ett nytt varumärke precis som Battlefield Heroes alltså att inte att förväxla med Battlefield.
För det tredje så kan det te sig konstigt att kritisera Battlefields produktionsvärde då grafik och ljud är det som lyfts fram det bästa på den nya generations hårdvara men återigen subjektivt.
För det fjärde så finns det inga bevis för några mutor utan den hela bygger på tolkningar och hörsägen.
Även om så vore fallet så finner jag detta var ytterst fantasilös och desperat journalistik som egentligen bara bygger på att passera rykten och konflikter individer emellan vidare till läsaren.
Jag klarar mig fint utan FZs "bredare bild" utan ser hellre artiklar som behandlar spelen i sig och utvecklingen av dessa samt de fantastiska eldsjälar som finnes bland spelargrupper, moddare, hemmabyggare, LAN träffar mm.

Först nej då går att vara objektiv om saker. Inte 100% men det går.

Andra nej det är inte ett nytt varumärke. Det är en reboot som är sjukt översimplifierat.

Tredje ett spels kvalitet är inte alltid bundet till grafiken. Jag nämnde inte något om grafiken därför är det irrelevant.

Fjärde är ganska lätt. Om du faktiskt kollade lite noga på bilden som finns i artikeln så kan du se att han faktiskt skrev att EA ville betala honom för ett bra omdöme.

Du får gärna hoppa över dom här sortens artiklar i så fall. Andra (som jag) vill gärna veta när det är något fuffens som pågår i bakgrunden. Vi är inte naiva nog lita på utvecklare bara för att dom visar en sjukt hypad trailer eller regisserat gameplay.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Så jävla dåligt är det inte. Visst lider battlefront av samma taskiga netcode som bf4 men vid detta laget sp vet alla om detta som köper dice spel. Hero pickups är absolut inte game breaking.

Jag har haft 80 kills oå ett game med hero men också när jag mött en hero själv så har jag ägd upp dem.

Största probletet är att istället för att spela blast så kör folk walker assult eller supremacy men springer bara runt och dödar. Så köa med ett par polare så är det i regel alltid en win.

Det är casual och man ska inte glömma det. Cargo är min favorit.

Inaktiv
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av deep9:

EA och Dice var aldrig intresserade av att göra ett bra spel. Handlar bara om gratisskjuts i samband med den nya filmen.

Kommer hålla lika länge som BF: Hardline.

För folk som fortarande gillar BF/DICE spel vilket är det som spelas? BF4?

Ingen aning. Jag lagt ner BF-spelen.

Medlem

Om företaget som släpper ett spel måste försöka muta olika personer för att dom ska säga bra saker om spelet så litar ju inte ens företaget själva på spelet.

Dom vet då själva att det är problem med spelet på ett eller flera sätt och försöker lägga pengar i mutor istället för lägga pengarna på spelet själv. Klart att det är billigare att göra på det viset men tycker det är fult av företagen att släppa spel som dom inte ens själva litar på utan att säga något.

Inaktiv
Skrivet av Idono:
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av Idono:
Skrivet av SolidSnake:
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

Jag tror det här är ett problem som mer rör FZ och deras typ av journalistik än spelare överlag.
Man kan ju fråga sig vad en artikel av denna typ ska syfta till.
Hur är det tänkt att läsarna ska reagera?
Svaret är uppenbart. Dom som gillar spelet kommer ställa sig på en sida och dom som ogillar spelet kommer ställa sig på den andra. Konflikter och kontrovers skapas.
Detta är "ful journalistik" som endast syftar till att skapa uppmärksamhet och besökare grundat på svagt innehåll.
Varför kan inte FZ ägna sig åt att släppa 2 eller 3 nyheter per dag istället för 8 eller 10 nyheter?
Varför kan de inte ägna sig mer åt grävande journalistik eller roliga repotage från utvecklare istället för att släppa smörja som detta?

Detta är anledningen att jag släppte en tår då PCgamer gick i graven. Nu är det upp till FZ att hålla flaggan högt, jag sitter bänkad för att se hur det går. Fortsätter FZ med denna typ av skräp journalistik då tackar jag för kaffet och vänder mig till utländska spel journalister.

Problemet ligger snarare på DICE och deras spel. De har fallit otroligt långt från vad de en gång va. Deras senaste spel har inte varit annat än gimmick baserat prylar spel och nerskalad gameplay. Deras spelmekanik är substanslöst och begränsad till skrattretande nivåer som kan få vem som helst att gråta av frustration.

Spelen som DICE släpper nu är inget annat än mediokra och designade för att få så många spelare som helst att spela dom. De förlitar sig inte på kvalitet längre. Utan kvantitet och mycket av det. Pga. det får de fortsätta få höra mycket skit.

Sen att FZ släpper artiklar som denna är nyttigt. FZ för några år sedan va lite kontrastfattigt när det gällde stora titlar. Nu försöker dom iaf visa en bredare bild gällande spel och händelser i gamingvärlden. Inte bara vad spelföretagen vill att de ska visa.

Och du kan ha missat poängen om vad denna artikeln egentligen handlar om. Att EA försökte köpa(muta) en mer känd gamingprofil att prata bra som spelet. Det är väldigt fult knep. Imo så förtjänar spelet att bli sågat just pga. sådana taktiker.

För det första är det högst subjektivt vad man anser om Battlefront och jag lämnar det vid det.
För det andra så är Battlefront ett nytt varumärke precis som Battlefield Heroes alltså att inte att förväxla med Battlefield.
För det tredje så kan det te sig konstigt att kritisera Battlefields produktionsvärde då grafik och ljud är det som lyfts fram det bästa på den nya generations hårdvara men återigen subjektivt.
För det fjärde så finns det inga bevis för några mutor utan den hela bygger på tolkningar och hörsägen.
Även om så vore fallet så finner jag detta var ytterst fantasilös och desperat journalistik som egentligen bara bygger på att passera rykten och konflikter individer emellan vidare till läsaren.
Jag klarar mig fint utan FZs "bredare bild" utan ser hellre artiklar som behandlar spelen i sig och utvecklingen av dessa samt de fantastiska eldsjälar som finnes bland spelargrupper, moddare, hemmabyggare, LAN träffar mm.

Först nej då går att vara objektiv om saker. Inte 100% men det går.

Andra nej det är inte ett nytt varumärke. Det är en reboot som är sjukt översimplifierat.

Tredje ett spels kvalitet är inte alltid bundet till grafiken. Jag nämnde inte något om grafiken därför är det irrelevant.

Fjärde är ganska lätt. Om du faktiskt kollade lite noga på bilden som finns i artikeln så kan du se att han faktiskt skrev att EA ville betala honom för ett bra omdöme.

Du får gärna hoppa över dom här sortens artiklar i så fall. Andra (som jag) vill gärna veta när det är något fuffens som pågår i bakgrunden. Vi är inte naiva nog lita på utvecklare bara för att dom visar en sjukt hypad trailer eller regisserat gameplay.

Du behöver inte vara orolig du kommer få mer skräpjournalistik från FZ för det är dit trenden pekar. Verkar inte vara någon mer som reagerar på detta utan folk verkar vara överlag tillfreds att huvudlöst hoppa in i kontrovers och beskylla varandra för vilka spel de spelar. Precis det drama artiklar som denna skapar.
Jag är glad att du trivs du kommer frodas fint här.

Skrivet av Interpx:

Jag har en känsla av att filmen kommer suga ännu mer...... Snälla, SÄG ATT JAG HAR FEL!

du har tyvärr rätt .. dom bästa starwars-filmerna gjordes 1977-1983.. såg lite av dom nya, men förpassade dvdskivan till papperskorgen efter några minuter med jarjar binks.
Dom är gjorda med barn och tonåringar yngre än 16 som målgrupp.

Medlem
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Interpx:

Jag har en känsla av att filmen kommer suga ännu mer...... Snälla, SÄG ATT JAG HAR FEL!

du har tyvärr rätt .. dom bästa starwars-filmerna gjordes 1977-1983.. såg lite av dom nya, men förpassade dvdskivan till papperskorgen efter några minuter med jarjar binks.
Dom är gjorda med barn och tonåringar yngre än 16 som målgrupp.

Star Wars har alltid varit filmer för hela familjen.
De äldre Star Wars har gott om barnsliga sekvenser.

Medlem
Skrivet av Interpx:

Jag har en känsla av att filmen kommer suga ännu mer...... Snälla, SÄG ATT JAG HAR FEL!

Återstår att se, men om JJ Abrams gör som med Star Trek-filmerna och missar hela poängen med det universumet så kommer den säkert vara medioker men dra in mycket pengar. Lite som Iron Man 3 som är en utav de bästsäljande filmerna någonsin men är en hög med skit.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Stackars alla människor som jobbat och lagt ner tid på att skinna om detta hemska och enkelriktade spel. Dom där timmarna kommer ju aldrig tebax.

Medlem

Spelet blev alltså så kasst till slut. Jag tyckte betan var kul och verkade lovande och
om det inte var för FO4 så kanske jag hade gått på den här nitlotten jag med


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Tycker det är lite ironiskt att battlefront "exe'n" har samma ikon som bf4, visar lite på angagemanget om man inte ens pallar byta.

Gameplay i sig är bara en skitstorm av turrets, camp, granater och random spawn, kombinerat med "heroes" som slaktar allt.

Rymdskeppen har den värsta styrningen någonsin, kan fortsätta men ni fattar nog.

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av humancentipede:
Skrivet av Interpx:

Jag har en känsla av att filmen kommer suga ännu mer...... Snälla, SÄG ATT JAG HAR FEL!

du har tyvärr rätt .. dom bästa starwars-filmerna gjordes 1977-1983.. såg lite av dom nya, men förpassade dvdskivan till papperskorgen efter några minuter med jarjar binks.
Dom är gjorda med barn och tonåringar yngre än 16 som målgrupp.

Star Wars har alltid varit filmer för hela familjen.
De äldre Star Wars har gott om barnsliga sekvenser.

https://www.youtube.com/embed/Qm1OaKO_fzw

Absolut. Men det var andra tider back then.
Om den första Bond-filmen kom ut idag hade det för fan varit ramaskri på alla skribenter på varje tidning i Sverige. Jag är jävligt skeptisk till all humor som man måste trycka in i filmer nu för tiden.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Interpx:

Jag har en känsla av att filmen kommer suga ännu mer...... Snälla, SÄG ATT JAG HAR FEL!

Återstår att se, men om JJ Abrams gör som med Star Trek-filmerna och missar hela poängen med det universumet så kommer den säkert vara medioker men dra in mycket pengar. Lite som Iron Man 3 som är en utav de bästsäljande filmerna någonsin men är en hög med skit.

Har inte sett något Star Trek film så kan ej uttala mig om detta. Men det andra håller jag med om. Pöbeln har blivit mindre krävande

Medlem
Skrivet av Denglade:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av stalker-:

xbox1
han får skylla sig själv

Tänkte exakt samma sak.

Är ju exakt samma skit på PC....

Sscchhh, stör inte PS4 fanbois. De kanske förstår felet i sin logik och imploderar.


signatur

I drank what?

Medlem

Åh, vilken cool kille! Rebell!

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

jag undrar mer vad som har hänt om man inte ens får kritisera ett spel utan att folk som er ska börja tjuta för att erat favorit spel får negativa kommentarer om sig, spelet ser skit bra ut ja och ljudet är riktigt bra med. Men som en tidigare sa så dessa saker gör inte ett spel bra, är mekaniken i spelet totalt värdelös på alla fronter så är spelet i stort sett ospelbart.

Om ni gillar spelet så roligt för er, men det är nästan mer barnsligt att vägra tillåta folk att få kritisera något dom inte är nöjd med, att EA även mutar han att prata gott om spelet är jävligt illa med

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av employed:
Skrivet av zauii89:

Tröttsamt att skrika som barnungar.

Helt rätt. Vad har hänt med gamers? Är folk inte glada att de släpps spel längre? Spelet fungerar stabilt nu, ljudet och grafiken är i världsklass. Finns gott om möjligheter till utbyggnad. Ni tjatar om att Dice bara släpper nutids-shooters och inget annat. Nu fick ni star wars och ni klagar. Hade ni fått ww2 hade ni fan också klagat.

jag undrar mer vad som har hänt om man inte ens får kritisera ett spel utan att folk som er ska börja tjuta för att erat favorit spel får negativa kommentarer om sig, spelet ser skit bra ut ja och ljudet är riktigt bra med. Men som en tidigare sa så dessa saker gör inte ett spel bra, är mekaniken i spelet totalt värdelös på alla fronter så är spelet i stort sett ospelbart.

Om ni gillar spelet så roligt för er, men det är nästan mer barnsligt att vägra tillåta folk att få kritisera något dom inte är nöjd med, att EA även mutar han att prata gott om spelet är jävligt illa med

Det är väl inget fel med konstruktiv kritik, men ibland bara gnälls det för gnällandets skull, precis som jag sa så finns det saker som är negativa med spelet, absolut, men låt det då höras på ett vettigt och vuxet sätt. Jag kritiserar mycket själv, främst på att saker i moderna spel saknas som alltid fanns förr.

Hur EA sköter sin marknadsföring kan ifrågasättas här, men de gör dock en hel del bra också , något som ofta glöms bort bland patrioter som bara ser rött. Det är inte särskilt svårt att gnälla & klaga, det är svårt att ge beröm här i världen.

Medlem
Skrivet av Denglade:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av stalker-:

xbox1
han får skylla sig själv

Tänkte exakt samma sak.

Är ju exakt samma skit på PC....

Tänkte exakt samma sak

Medlem
Skrivet av deep9:

EA och Dice var aldrig intresserade av att göra ett bra spel. Handlar bara om gratisskjuts i samband med den nya filmen.

Kommer hålla lika länge som BF: Hardline.

Nu var det väl inte Dice som gjorde Hardline iofs. Men Battlefront känns lite som Hardline, inget riktigt innehåll.

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Denglade:
Skrivet av Tompa8989:
Skrivet av stalker-:

xbox1
han får skylla sig själv

Tänkte exakt samma sak.

Är ju exakt samma skit på PC....

Tänkte exakt samma sak

ingen har sagt den där stalker är vettig av sig, han brukar oftast komma med en drös med skitsnack som inte hänger ihop på något vis.

12
Skriv svar