Dreamfall Chapters byter motor – utvecklingen var som ett "real-life survival RPG"

Robot
Dreamfall Chapters byter motor – utvecklingen var som ett "real-life survival RPG"
Medlem
Dreamfall Chapters byter motor – utvecklingen var som ett "real-life survival RPG"

Men jag vill ha book 4

Medlem

Riktigt bra gjort av Red Thread!

Medlem

Kan knappt vänta tills alla kapitel är klara! Har väntat med att spela för att jag *hatar* episodbaserade släpp.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Kan knappt vänta tills alla kapitel är klara! Har väntat med att spela för att jag *hatar* episodbaserade släpp.

Kan inte mer än att instämma. Det är samma sak med TV för mig nu. Jag måste ha en hel säsong att binge-konsumera. Riktigt lika illa är det inte med böcker, men böcker vill jag också binge-konsumera och läsa så mycket som möjligt på. Det är därför jag har en hatkärlek till kinesiska webbromaner, som jag innehållsmässigt älskar men formatet av att släppa ett kapitel i taget på nätet är jobbigt - förrutom när man har sådär 2000~ kapitel att läsa på en och samma gång. (fotnot: just wuxia och xianxia webromaner tenderar att ha kortare kapitel men släppas extremt ofta. Många av sidorna som översätter det till Engelska kan pumpa ut 2-4 kapitel i veckan! Helt galet.)

1
Skriv svar