Shakespeare och underhållningsvåld i lanseringstrailern för Rainbow Six: Siege

Robot
Shakespeare och underhållningsvåld i lanseringstrailern för Rainbow Six: Siege
Medlem
Shakespeare och underhållningsvåld i lanseringstrailern för Rainbow Six: Siege

"Fram till söndag den 29 december kan du testa tre kartor och tre spellägen" menar ni inte 29 November? annars blir det en lång öppen beta.

Medlem

Riktigt snygg trailer.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Låter som Mark Strong!


signatur

-It takes a lot to laugh but a train to cry-

Medlem

Bra trailer som passar polissidan av spelet, lite nyfiken på om de har en som passar gisslantagarnas sida.

Medlem

Det är Mark Strong. Han ska tydligen presentera SAS operators om det jag läste är sant.

Det finns inga spelbara terrorister eller gisslan tagare i spelet bara CT av olika nationalitet som ingår i rainbow eller plockade av dom iaf. Skillnad är bara att vissa operators är enbart attackers eller defenders. Så man spelar alltid rainbow oavsett om du anfaller eller försvarar.

Medlem

Skulle testa betan igår på ps4. Efter att ha försökt hitta en match i ca 30min gav jag upp.

Medlem

förjävligt att den öppna betan var sämre än den stängda. Blir inte ett köp för mig. Bra jobbat ubisoft

Medlem
Skrivet av clappen:

förjävligt att den öppna betan var sämre än den stängda. Blir inte ett köp för mig. Bra jobbat ubisoft

Samma, jag hade tänkt köpa spelet. Inte kommit in i en enda match sen den startade.

Fick bli Squad istället.
Är glad ubisoft misslyckades och jag faktiskt köpte det bättre spelet.

Medlem

Slog till på Gold edition.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Såelar den öppna betan och även spelat den stängda. Fattar verkligen inte varför alla klagar, spelet e ju sjukt kul, gillar idén med olika operators o deras funktioner. Har inga problem att hitta matcher...tar högst 45s, omgångarna är sjukt intensiva o går ganska fort, vilket är skönt, för man behöver inte vönta så länge om man dör tidigt.

5vs5 är obehagligt, terrorist Hunt är oxå kul, ffa när man blir jagad av självmordsbombare.

Redan köpt spelet som jag personligen tycker är sjukt kul o ffa det viktigaste...galet snyggt med spårljus o allt.

Over and out.

Medlem

Gåshud! Riktigt schysst trailer!

Medlem
Skrivet av AngryBecker:

Såelar den öppna betan och även spelat den stängda. Fattar verkligen inte varför alla klagar, spelet e ju sjukt kul, gillar idén med olika operators o deras funktioner. Har inga problem att hitta matcher...tar högst 45s, omgångarna är sjukt intensiva o går ganska fort, vilket är skönt, för man behöver inte vönta så länge om man dör tidigt.

5vs5 är obehagligt, terrorist Hunt är oxå kul, ffa när man blir jagad av självmordsbombare.

Redan köpt spelet som jag personligen tycker är sjukt kul o ffa det viktigaste...galet snyggt med spårljus o allt.

Over and out.

Tog dom bort P2P hade jag köpt det.
P2P fyller ingen funktion i ett spel som bygger på skill och teamwork imo.

Samt server tickrate verkar ligga på ca 30-34 vs CS:GO på 64/128
Blir massa konstiga kill trades och annat skit som inte hör hemma i ett modernt spel 2015

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av AngryBecker:

Såelar den öppna betan och även spelat den stängda. Fattar verkligen inte varför alla klagar, spelet e ju sjukt kul, gillar idén med olika operators o deras funktioner. Har inga problem att hitta matcher...tar högst 45s, omgångarna är sjukt intensiva o går ganska fort, vilket är skönt, för man behöver inte vönta så länge om man dör tidigt.

5vs5 är obehagligt, terrorist Hunt är oxå kul, ffa när man blir jagad av självmordsbombare.

Redan köpt spelet som jag personligen tycker är sjukt kul o ffa det viktigaste...galet snyggt med spårljus o allt.

Over and out.

Tog dom bort P2P hade jag köpt det.
P2P fyller ingen funktion i ett spel som bygger på skill och teamwork imo.

Samt server tickrate verkar ligga på ca 30-34 vs CS:GO på 64/128
Blir massa konstiga kill trades och annat skit som inte hör hemma i ett modernt spel 2015

Förklarar det varför jag tydligt såg på kill cam att jag blev dödad av en burst som träffade någon decimeter framför min karaktärs kropp?
Eller är det dålig hitbox som är skurken?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Salami:
Skrivet av AngryBecker:

Såelar den öppna betan och även spelat den stängda. Fattar verkligen inte varför alla klagar, spelet e ju sjukt kul, gillar idén med olika operators o deras funktioner. Har inga problem att hitta matcher...tar högst 45s, omgångarna är sjukt intensiva o går ganska fort, vilket är skönt, för man behöver inte vönta så länge om man dör tidigt.

5vs5 är obehagligt, terrorist Hunt är oxå kul, ffa när man blir jagad av självmordsbombare.

Redan köpt spelet som jag personligen tycker är sjukt kul o ffa det viktigaste...galet snyggt med spårljus o allt.

Over and out.

Tog dom bort P2P hade jag köpt det.
P2P fyller ingen funktion i ett spel som bygger på skill och teamwork imo.

Samt server tickrate verkar ligga på ca 30-34 vs CS:GO på 64/128
Blir massa konstiga kill trades och annat skit som inte hör hemma i ett modernt spel 2015

Förklarar det varför jag tydligt såg på kill cam att jag blev dödad av en burst som träffade någon decimeter framför min karaktärs kropp?
Eller är det dålig hitbox som är skurken?

Jag är för dåligt insatt, men vet iaf det är stor skillnad. Finns en bra reddit post om det där iaf.

Medlem

Vart tog recensionen vägen?


signatur

I think I am, therefore I am. I think.

1
Skriv svar