Doom alpha-testas snart igen

Robot
Doom alpha-testas snart igen

Ett fåtal utvalda får kriga i multiplayer inom kort.

#doom, #wolfenstein-the-new-order


Medlem
Doom alpha-testas snart igen

Jag fick invite i helgen ska bli jäkligt kul att få testa spelet då jag varit stor Doom fan sedan barndomen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fick också invite och det är preloadat i Steam.. Ser fram emot detta


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

"Det är inte alldeles glasklart att veta vilka som är garanterade plats"

Det står ju på sidan ni länkade där:
"I participated in the first Closed Alpha. Does this mean I’m eligible to participate in a later Closed Alpha test?

Yes. You can download and install the next closed Alpha test from your games library, when it’s available."

Så, de som redan har en alpha nyckel sedan tidigare får vara med denna gången också.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag tror att texten ska tolkas som att deltagare till Alphan väljs från de som köpte vissa fysiska kopior av Wolfenstein och från som köpte den digitala versionen före 26 maj 2014, inte att de som köpte den digitala versionen före 26 maj automatiskt får den.

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag fick invite i helgen ska bli jäkligt kul att få testa spelet då jag varit stor Doom fan sedan barndomen

Du lär ju inte vara det efter du spelat detta dock...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jodå, här ska allt spelas & testas!

Förresten, ni som anmält er. Glöm inte att kika efter mail i er skräpkorg.

undra om dom lyckas fånga stämningen som tidigare doom-spel haft .. väligt lätt att det bara blir en generisk korridorshooter annars.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Javas:

Jag fick invite i helgen ska bli jäkligt kul att få testa spelet då jag varit stor Doom fan sedan barndomen

Du lär ju inte vara det efter du spelat detta dock...

Äsch, ja ä int bitter. Älskade t om 3an


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag har också fått tillgång till alphan. Ska bli kul att testa. Har kört DooM sedan shareware-versionen :).

Medlem

Fick en ps4 invite. Förmodligen från Wolfenstein.


signatur
Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Javas:

Jag fick invite i helgen ska bli jäkligt kul att få testa spelet då jag varit stor Doom fan sedan barndomen

Du lär ju inte vara det efter du spelat detta dock...

Tycker spelet ser riktigt roligt ut och jag är ett stort doom fan och tror knappast jag kommer bli mindre nr jag själv får sätta tänderna i liret, gillar att dom satt in lite andra element i detta hur man spelar.

Att du inte längre är det är helt irrelevant

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Javas:

Jag fick invite i helgen ska bli jäkligt kul att få testa spelet då jag varit stor Doom fan sedan barndomen

Du lär ju inte vara det efter du spelat detta dock...

Detta är enbart alphan. Fullversionen blir nog något annat


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar