Julkalendern – Rabatt på gamingmus

Robot
Julkalendern – Rabatt på gamingmus

Köp en prissänkt Steelseries-gnagare.


Medlem
Julkalendern – Rabatt på gamingmus

Tråkigt att ni kör samma kalender som Sweclockers och ingen egen Fick förresten tag på Rival för 299kr på Black Friday, så det där är ju nästan stöld

Medlem

Jag får det error meddelande när jag försöker öppna kalendern.

"The requested URL /sweclockers2015/321 was not found on this server"

Medlem

The requested URL /sweclockers2015/321 was not found on this server.
Verkar inte funka för tillfället. Åtminstone inte för mig.


signatur

Submission is for the weak

Relik 📜

Det verkar vara tjall på tråden, jobbas på't!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Det verkar vara tjall på tråden, jobbas på't!

Hörru Emil, blir det ingen julpyntartävling av loggan i år?

Medlem

Luckan är avslutad?
Det blir alltså ingen tävling idag, utan bara ett bra pris? (Efter black/cyber weekday)

Ambassadör
Xbox

Ingen tävling idag eller?


signatur

Jump in.

Medlem

Ingen ramsa jag får slå ihop idag, fett besviken :)!

Medlem

Vill inte vara sådan, men 549:- på Webhallen...lite bättre kan ni väl?

Medlem

Sämsta rabatten och "erbjudandet". Jag hittade Steelseries Rival för 399:- på Media Markt. Som ovanstående, bättre kan ni!

Hittade till och med för 379:- på Electroworld.


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Ambassadör
Xbox

Ja, det här var ju inte så spännande.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av I_AM_GROOT:

Sämsta rabatten och "erbjudandet". Jag hittade Steelseries Rival för 399:- på Media Markt. Som ovanstående, bättre kan ni!

Hittade till och med för 379:- på Electroworld.

Skulle tro att du blandar ihop denna (Rival 300) med Steelseries Rival 100, som inte är samma mus. Jämförs lättast på https://steelseries.com/gaming-mice

Med tanke på priset kombinerat med mitt ointresse för en 3D-printade nameplate så låter nog 100'an som en bättre affär ändå

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av I_AM_GROOT:

Sämsta rabatten och "erbjudandet". Jag hittade Steelseries Rival för 399:- på Media Markt. Som ovanstående, bättre kan ni!

Hittade till och med för 379:- på Electroworld.

Skulle tro att du blandar ihop denna (Rival 300) med Steelseries Rival 100, som inte är samma mus. Jämförs lättast på https://steelseries.com/gaming-mice

Med tanke på priset kombinerat med mitt ointresse för en 3D-printade nameplate så låter nog 100'an som en bättre affär ändå

Du känner ingen skillnad mellan 4000 dpi och 6000. Same shit, different color -(or design).


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem
Skrivet av I_AM_GROOT:
Skrivet av Ender:
Skrivet av I_AM_GROOT:

Sämsta rabatten och "erbjudandet". Jag hittade Steelseries Rival för 399:- på Media Markt. Som ovanstående, bättre kan ni!

Hittade till och med för 379:- på Electroworld.

Skulle tro att du blandar ihop denna (Rival 300) med Steelseries Rival 100, som inte är samma mus. Jämförs lättast på https://steelseries.com/gaming-mice

Med tanke på priset kombinerat med mitt ointresse för en 3D-printade nameplate så låter nog 100'an som en bättre affär ändå

Du känner ingen skillnad mellan 4000 dpi och 6000. Same shit, different color -(or design).

Antagligen, även ifall det är irrelevant i sammanhanget då det är två olika möss.

1
Skriv svar