Deus Ex: Mankind Divided

Robot
Deus Ex: Mankind Divided

Cyberapokalypsen kommer senare än väntat, och tur är det.


Medlem
Deus Ex: Mankind Divided

Vad var anledningen till fördröjningen i augusti nu igen? Marknadsföring?

Medlem
Skrivet av Mabec:

Vad var anledningen till fördröjningen i augusti nu igen? Marknadsföring?

Läser man början av artikeln så verkar det ha att göra med prestanda problem

Onekligen det spel jag mest ser framemot.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Morti:
Skrivet av Mabec:

Vad var anledningen till fördröjningen i augusti nu igen? Marknadsföring?

Läser man början av artikeln så verkar det ha att göra med prestanda problem

Ska börja med å läsa artiklarna. Men ändå, var det för att 1 av 10 fick krasher?

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Morti:
Skrivet av Mabec:

Vad var anledningen till fördröjningen i augusti nu igen? Marknadsföring?

Läser man början av artikeln så verkar det ha att göra med prestanda problem

Ska börja med å läsa artiklarna. Men ändå, var det för att 1 av 10 fick krasher?

1 av 10 är allså 10% som då upplever krascher. Det är en SJUKT hög siffra för alla spelutvecklare. Sedan att det vart 3 krascher inom loppet av 10 minuter. Jag hoppas du inser hur extremt allvarligt det är ur ett utvecklarperspektiv.

Har svårt att tro fördröjningen av spelet var ur "marknadsföringsyfte" då det är ganska ologiskt hur dom tjänar på att fördröja ett spel?

Det är lite som när kunder där jag jobbar påstår att det är ett "försäljningsknep" att vi "gör det svårare för dom att hitta sina varor"

Ambassadör
Xbox

Human revolution var ju skitbra...tills de sk bossfighterna. Kändes som ett helt eget (dåligt) spel som inte passade ihop med resten.


signatur

Jump in.

Relik 📜
Skrivet av Mortaigne:

Human revolution var ju skitbra...tills de sk bossfighterna. Kändes som ett helt eget (dåligt) spel som inte passade ihop med resten.

Eller hur! Jag kände "hej, jag har smugit här och spelat som jag vill, men nu är det typ massivt övervåld som är nyckeln oavsett". Kanske bara är kass, men.. ja. Gillade spelet annars, ser fram emot nästa titel.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem
Skrivet av emilakered:
Skrivet av Mortaigne:

Human revolution var ju skitbra...tills de sk bossfighterna. Kändes som ett helt eget (dåligt) spel som inte passade ihop med resten.

Eller hur! Jag kände "hej, jag har smugit här och spelat som jag vill, men nu är det typ massivt övervåld som är nyckeln oavsett". Kanske bara är kass, men.. ja. Gillade spelet annars, ser fram emot nästa titel.

Dock fixat i DC-versionen.

Medlem

Men musiken då Tobias, musiken !!??
Håller den samma kvalitet som i Human Revolution så är det värt ett köp bara för det.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av disinfect:
Skrivet av emilakered:
Skrivet av Mortaigne:

Human revolution var ju skitbra...tills de sk bossfighterna. Kändes som ett helt eget (dåligt) spel som inte passade ihop med resten.

Eller hur! Jag kände "hej, jag har smugit här och spelat som jag vill, men nu är det typ massivt övervåld som är nyckeln oavsett". Kanske bara är kass, men.. ja. Gillade spelet annars, ser fram emot nästa titel.

Dock fixat i DC-versionen.

Ja, men det hjälper ju inte när man spelade spelet innan det fanns en "gör om, gör rätt" - version.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Morti:
Skrivet av Mabec:

Vad var anledningen till fördröjningen i augusti nu igen? Marknadsföring?

Läser man början av artikeln så verkar det ha att göra med prestanda problem

Ska börja med å läsa artiklarna. Men ändå, var det för att 1 av 10 fick krasher?

Tar hellre en försening på x antal månader än att vara ashypad inför release och tvingas stirra in i ett errormeddelande ala bf4 i ett år.

Medlem
Skrivet av Decado:

Men musiken då Tobias, musiken !!??
Håller den samma kvalitet som i Human Revolution så är det värt ett köp bara för det.

Instämmer verkligen. Ord kan inte beskriva den härliga mix av kulturella toner och tunga trummor som sköljer över öronen. Hoppas verkligen att det är Michael McCann som axlar uppföljaren.

Medlem
Skrivet av Hjalmarson:

Instämmer verkligen. Ord kan inte beskriva den härliga mix av kulturella toner och tunga trummor som sköljer över öronen. Hoppas verkligen att det är Michael McCann som axlar uppföljaren.

Ja, såklart McCann är tillbaka. Här är en teaser.

https://soundcloud.com/eidosmontreal/dxmd-dubai-escape/s-ab3j...

Medlem

Och plötsligt fick jag lust att spela Deus Ex igen. Tackar!

1
Skriv svar