Medal of Honor: Limited Edition presenterar sig

Robot
Medal of Honor: Limited Edition presenterar sig
Medlem
Medal of Honor: Limited Edition presenterar sig

Jag hoppas VERKLIGEN att MP-delen är bättre i slutprodukten än den beta som finns ute. Annars blir det inget köp för min del.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag hoppas VERKLIGEN att MP-delen är bättre i slutprodukten än den beta som finns ute. Annars blir det inget köp för min del.

Det får man verkligen hoppas, Bf bc2-betan/demot var i princip som fullversionen var med fast med en del ändringar. Jag har svårt att tro att de kommer fixa allt till release eftersom betan är som den är.

Medlem

MEDIOKERT skitspel är bara förnamnet, krävs mycket mer av ett spel i dagens samhälle. Hade varit bra för 5 år sen...

Detta hoppar jag över.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Spelen var som bäst runt 2005.

Kan dom inte ta bort Jaquin Phoenix från omslaget!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nää, inget för mig.

Medlem

Dom behöver en gimmick för att få upp intresset för multiplayer, kanske........ äh fan dom borde fokusera på att göra ett riktigt Battlefield-spel, ju närmare Modern Warfare dom ligger desto sämre blir intrycket. Ge mig ett slagskepp så får ni mina pengar!

Medlem

Äh, skärp er killar. Det ser ju asbra ut. Man sugs ju in i världen nåt enormt tycker jag när allt splitter flyger omkring runt en. Ser ut att vara en skön avfyrningskänsla också. De har tagit godbitarna och den intensiva känslan från MW2, men satt in den i en bättre och mer nyanserad värld. Men det är klart, är betan kass så har de lite att göra. Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

Medlem
Skrivet av magiul:

Äh, skärp er killar. Det ser ju asbra ut. Man sugs ju in i världen nåt enormt tycker jag när allt splitter flyger omkring runt en. Ser ut att vara en skön avfyrningskänsla också. De har tagit godbitarna och den intensiva känslan från MW2, men satt in den i en bättre och mer nyanserad värld. Men det är klart, är betan kass så har de lite att göra. Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

Ja jag är med dig!


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Spelen var som bäst runt 2005.

2005 och tidigare.. av den enkla anledningen att PS3 och 360 inte fanns ute och åt upp alla vettiga jävla spelutvecklare

T.o.m Cod var bra på den tiden

Medlem

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Hoppas MP delen blir bättre än betan, tycker spelet känns som COD, fast aningen sämre. Spelat kanske 15 rundor, ligger på 4-7 kdr på varje, ingen rekyl på vapen alls alldeles för lätt att skjuta med dem tycker jag.

Kommer nog hålla mig till BC2 ett tag till tills BF3 anländer skulle jag tro...

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av bladefinor:

Spelen var som bäst runt 2005.

2005 och tidigare.. av den enkla anledningen att PS3 och 360 inte fanns ute och åt upp alla vettiga jävla spelutvecklare

T.o.m Cod var bra på den tiden

Word!!:up:

Medlem
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på Battlefield-spel. IW och Treyarch är bättre på CoD-spel. Medal of Honor försöker ligga mitt emellan och där är de ute på för djupt vatten, tyvärr.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Begränsad upplaga eller limited edition = röfknoll

tycker dem skall släppa spelet i max 5000 ex det räcker, jag tycker serien är tillräckligt gay som den är.

ta 1000 kr för spelet och 500 extra för MP delen, det finns alltid nötter som betalar det man önskar, så why nått!, haha

har man råd med 60 lök för en P.C så har man råd med 1500 för ett spel.


signatur

Denon / Pioneer

Medlem
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet

Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av bladefinor:

Spelen var som bäst runt 2005.

2005 och tidigare.. av den enkla anledningen att PS3 och 360 inte fanns ute och åt upp alla vettiga jävla spelutvecklare

T.o.m Cod var bra på den tiden

Precis. Håller med dej till fullo

Medlem

Är lite tveksam till Dice efter Bad company 1/2, speciellt grafiken i MP men även flyt, vapen och liknande (luktar mycket MW2). Bara jag som minns den gamla doga tiden, 2942-BF2 typ?
Då Dice fortfarande gjorde grymma spel med grym MP som smekte allt annat! (sen kom EA...)

Spelet kan fortfarande erbjuda en bra kampanj och bra multiplayer (trots allt) men det känns lite svagt så här långt.
Nog måste de väl kunna erbjuda något fler köpargument än ett rejält skägg?
Även om det i sig räcker väldigt långt

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet

Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

Tror inte IW skulle kunna göra ett battlefield spel i samma anda som DICE det skulle nog bli en massa gimmicks som heartbeat sensors, commando perks och killstreaks som förstör spelet. Enligt mig är BF:BC2 mycket mer tilltalande grafisk än MW2 vilket annat spel kan man förstöra allt i omgivningen med perfekta explosioner och rök effekter?. Också så är Ljudet i en helt anan liga än nogåt FPS som någonsin gjorts och en multipayer bana i BF är ungefär lika stor som alla banor i MW2 sammanlagt.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av redruM:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet

Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

Äckliga jävla fanboi.

Varken av mw-spelen är något särskilt, speciellt singleplayer delen. Mediokra som bäst. BF tycker jag går utför, jag är inget stort fan av dice längre, men dom lyckades bra med 1942 och 2an.
sen gjorde dom som resten av utvecklarna och utvecklade spel som ska sälja så mycket som möjligt istället för något speciellt, passionerat.

Medlem

Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!

Så du vill inte bilda dig en egen uppfattning?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av magiul:

Äh, skärp er killar. Det ser ju asbra ut. Man sugs ju in i världen nåt enormt tycker jag när allt splitter flyger omkring runt en. Ser ut att vara en skön avfyrningskänsla också. De har tagit godbitarna och den intensiva känslan från MW2, men satt in den i en bättre och mer nyanserad värld. Men det är klart, är betan kass så har de lite att göra. Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

Ska jag börja rabbla??

BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

ärsch Bara 1 mohaa ärdet som gäller och det är Spearhead

Medlem
Skrivet av Puerten:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet

Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

Äckliga jävla fanboi.

Varken av mw-spelen är något särskilt, speciellt singleplayer delen. Mediokra som bäst. BF tycker jag går utför, jag är inget stort fan av dice längre, men dom lyckades bra med 1942 och 2an.
sen gjorde dom som resten av utvecklarna och utvecklade spel som ska sälja så mycket som möjligt istället för något speciellt, passionerat.

Jag är inte alls någon fanboi av IW, men faktum är ju att spelen är roliga och åtminstone COD4 var innovativt. Jag tycker att IW har bättre öga för detaljer vad gäller vapenmodellering och dessutom tycker jag att ljudet är bättre, men det verkar vara en tvistefråga.

Jag tycker snarare det är så att alla ska älska Dice så jävla mycket bara för att de är svenska. Jag ger inga pluspoäng för nationalitet.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Jaaa tidig tillgång till hagelgevär och "exklusiv" tillgång till MP7. Mjölk mjölk mjölk....dom kan mjölka min prostata.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Suck... ännu ett spel som skippar undertiteln och återanvänder namnet på ett spel som redan finns...

Medal Of Honor släpptes 1999.

Medlem

MOH betan är riktigt underhållande och erbjuder skill gentemot COD. Bör påpekas att jag pratar om konsol versionen.

Betydligt bättre inlevelse i MOH än COD, där ljudet verkligen förhöjer närvarokänslan.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

12
Skriv svar