Fulkultur – nu på Itunes!

Robot
Fulkultur – nu på Itunes!

Vår podcast om allting nördigt finns nu på shoppen alla hatar.


Medlem
Fulkultur – nu på Itunes!

Tack! Itunes är ingen höjdare på det där med musik, men podcast är den bäst på (i brist på annat, egentligen).


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Vår podcast om allting nördigt finns nu på shoppen alla hatar."

Nailed it!

Medlem
Skrivet av Boomer:

Tack! Itunes är ingen höjdare på det där med musik, men podcast är den bäst på (i brist på annat, egentligen).

Eller så skiter man fullständigt i itunes och kör en podcatcher app på mobilen tex. Rekommenderar pocketcasts

Hrm, ja just ja.. kanske inte finns till iPhone iofs.

Medlem

Behöver avsnitt 2 nu!

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Boomer:

Tack! Itunes är ingen höjdare på det där med musik, men podcast är den bäst på (i brist på annat, egentligen).

Eller så skiter man fullständigt i itunes och kör en podcatcher app på mobilen tex. Rekommenderar pocketcasts

Hrm, ja just ja.. kanske inte finns till iPhone iofs.

Det är till datorn jag använder itunes. Tror inte det finns till Android.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av Boomer:

Tack! Itunes är ingen höjdare på det där med musik, men podcast är den bäst på (i brist på annat, egentligen).

Eller så skiter man fullständigt i itunes och kör en podcatcher app på mobilen tex. Rekommenderar pocketcasts

Hrm, ja just ja.. kanske inte finns till iPhone iofs.

Det är till datorn jag använder itunes. Tror inte det finns till Android.

Modigt, skulle aldrig installera äckelpäckeltunes på min burk

Medlem

Oj oj blir given prenumeration, apocalypse, Judge Dredd, mutant, mm. Tycket ni kan köra flera avsnitt i samma ämne!
Det kanske låter helt osannolikt idag men det byggdes skyddsrum var tionde meter för att man trodde att världen skulle dö. Så mera apocalypse för oss i "skyddsrumsgeneration", tack på förhand.

Och otroligt trevlig att det finns fler som är av samma uppfattning att säsong två av F A R G O är det bästa som finns idag vad det gäller TV serie och att The Walking Dead säsong sex bara är sämst, på allt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av F*CK KONAMI:

Behöver avsnitt 2 nu!

Vi med! Men vi kör var 14 dag inledningsvis, för att känna av intresset.

Skrivet av mikex:

Oj oj blir given prenumeration, apocalypse, Judge Dredd, mutant, mm. Tycket ni kan köra flera avsnitt i samma ämne!
Det kanske låter helt osannolikt idag men det byggdes skyddsrum var tionde meter för att man trodde att världen skulle dö. Så mera apocalypse för oss i "skyddsrumsgeneration", tack på förhand.

Och otroligt trevlig att det finns fler som är av samma uppfattning att säsong två av F A R G O är det bästa som finns idag vad det gäller TV serie och att The Walking Dead säsong sex bara är sämst, på allt.

Kul! Ja, skyddsrum hade man ju i källaren när man växte upp. Skumt egentligen. Vi har redan spikat temat för nästa avsnitt, och de har lite anknytning men inte direkt samma.


signatur
Medlem

Skulle vara helt underbart om ni lyckades få upp den på Acast. Som Android-användare är det denna podcast app jag använder mest av allt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av fredrikbra2:

Skulle vara helt underbart om ni lyckades få upp den på Acast. Som Android-användare är det denna podcast app jag använder mest av allt.

Det får vi kika på, tack för tipset!


signatur
Medlem

iTunes är fantastiskt, haters gonna hate.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av fredrikbra2:

Skulle vara helt underbart om ni lyckades få upp den på Acast. Som Android-användare är det denna podcast app jag använder mest av allt.

http://www.acast.com/fulkultur


signatur
Medlem

Väldigt bra avsnitt! Det gjorde ni bra! Kul med ett tema per avsnitt! Lagom längd också :).


signatur

Prepare for.. Bloodshed!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av bloodshed:

Väldigt bra avsnitt! Det gjorde ni bra! Kul med ett tema per avsnitt! Lagom längd också :).

Tack!


signatur
1
Skriv svar