Bugg i inläggsräknaren

Medlem
Bugg i inläggsräknaren

Det finns en bugg i inläggsräknaren: om man skriver ett inlägg eller skapar en ny tråd och sedan raderar den igen, så räknar inte räknaren ned.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

det är nog ingen bugg.. dom tänkte inte nog på det ens..


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

då är det ju en bug...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Beror väl på, man har ju fortfarande skrivit x antal inlägg även om man tagit bort några av dom.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Förvisso, men skulle ändå vilja att den räknade ned. Gjorde inte det gamla forumet det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

W2k
Medlem

Detta är inte en bugg, det fungerar som det är tänkt. Jag har ingen aning om hur det fungerade i gamla forumet, bryr mig inte direkt heller...


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Hmm. Fast det kan utnyttjas av folk som vill ha hög post count, man har sett en del tendenser till att det finns folk på forumet som är lite åt det hållet. Se bara på mängden inlägg från en viss person ett par minuter tillbaka från detta inlägg...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

W2k
Medlem
Skrivet av conthox:

Hmm. Fast det kan utnyttjas av folk som vill ha hög post count

Moderatorer kan se raderade inlägg, så om någon spammar ut trådar bara för att radera dem skulle denne få fetsmisk rätt fort.

Att sedan enstaka personer gillar att skriva massor av värdelösa inlägg för att man ser räknaren som någon slags e-pen1s förekommer nog i alla forum. Lyckligtvis tror jag inte att någon av våra überstammisar (hej soya!) ligger i den kategorin. :heart:


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:
Skrivet av conthox:

Hmm. Fast det kan utnyttjas av folk som vill ha hög post count

Moderatorer kan se raderade inlägg, så om någon spammar ut trådar bara för att radera dem skulle denne få fetsmisk rätt fort.

Att sedan enstaka personer gillar att skriva massor av värdelösa inlägg för att man ser räknaren som någon slags e-pen1s förekommer nog i alla forum. Lyckligtvis tror jag inte att någon av våra überstammisar (hej soya!) ligger i den kategorin. :heart:

men jag då, jag hade ju faktiskt fler inlägg än alla icke crew på nya forumet för inte så länge sedan! sluta favorisera soya - min e-penis är störst


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

men jag då, jag hade ju faktiskt fler inlägg än alla icke crew på nya forumet för inte så länge sedan! sluta favorisera soya - min e-penis är störst

Hehe, jag syftade inte på soya.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

tänkte mer på w2k:s svar


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar