Skapat i verkligheten - Världens första patentsökta snus med två smaker/egenskaper

Medlem
Skapat i verkligheten - Världens första patentsökta snus med två smaker/egenskaper

Hej igen alla speldiggande vänner

Jag heter Bengt-Olof Wiberg och har uppfunnit en produkt och en tillverkningsmetod som möjliggör för en användare att ha ett portionssnus som innefattar olika smaker, fukthalter, konsistens, styrkor eller andra variabler i en och samma förpackning. Om du som snusare t ex gillar både ren tobakssmak, men också mintsmak, möjliggör min uppfinning att du har båda smakerna tillgängliga i en och samma dosa och portionspåse.

Tekniskt fungerar produkten så att den sida av portionssnuspåsen som snusaren väljer att vända mot läppen är den smak/egenskap som på så sätt förstärks. Användaren kan sedan när som helst skifta denna smak/ egenskap genom att vända på snuspåsen med tungan. Snuspåsen är uppdelad i två separata kammare med ett speciellt mjukt membran emellan. Uppfinningen är patentsökt.

Uppfinningen kan i viss mån också liknas med klickbara cigaretter för att förändra tobakssmaken från t ex normal till mentol.

De sex frågorna besvaras med kryss och tar endast ca 2 minuter att slutföra totalt. Stort tack för din medverkan!

https://sv.surveymonkey.com/r/FZpatentsnus

På de två bilderna syns den senaste uppfinningen med två smaker/egenskaoer i en och samma portionsprilla (Black & White) och på den andra visas snuset som inte svider på det känsliga tandköttet och munslemhinnan.

Medlem
Skrivet av Pierre:

Är du den där som var med i Ullared på tv? Sen är väl detta en spelsida om jag inte missminner mig. Med andra ord, Inget ställe man ska göra reklam för tobak på.

å andra sidan så går snus och spel hand-i-hand

Medlem

älskar idén förövrigt!

1
Skriv svar