Se en kampanjomgång med orcerna från Total War: Warhammer

Robot
Se en kampanjomgång med orcerna från Total War: Warhammer

"Waaagh", skriker vi när vi får oss en första ordentlig titt på spelets karta.

#nyhetstips


Medlem
Se en kampanjomgång med orcerna från Total War: Warhammer

Jag gillar det här spelet av en anledning, om allt funkar med tanks å allt annat så kanske det finns en chans att i framtiden see ett ww1/ww2 spel i total war serien


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Jag gillar det här spelet av en anledning, om allt funkar med tanks å allt annat så kanske det finns en chans att i framtiden see ett ww1/ww2 spel i total war serien

hAr för mig de sa att det ett stort problem för ww1 de inte visste hur de skulle lösa var flygplan. Och det verkar vara löst med flygande saker nu Bara skyttegravs-problemet kvar!

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av cute_ninja:

Jag gillar det här spelet av en anledning, om allt funkar med tanks å allt annat så kanske det finns en chans att i framtiden see ett ww1/ww2 spel i total war serien

hAr för mig de sa att det ett stort problem för ww1 de inte visste hur de skulle lösa var flygplan. Och det verkar vara löst med flygande saker nu Bara skyttegravs-problemet kvar!

borde inte vara för svårt att lösa, skulle dock vänta mig långa pvp matcher dock när fronten går fram å tillbaka hela tiden


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Väldigt annorlunda från ett vanligt Total War, men ÄLSKAR det redan


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

*fap fap fap*


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

Jag vill inte veta vad som försegår nedanför den bilden........


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Inaktiv

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Yes, skit kul. När spelet inte kommer gå att spela på 1.5 år som Rome 2.

Tack så mycket.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av SogeUnleashed:

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Yes, skit kul. När spelet inte kommer gå att spela på 1.5 år som Rome 2.

Tack så mycket.

Måste hålla med Salami här. Förbokar inget som det står Total War på någonsin igen efter Rome 2.

Medlem

Ser grymt välgjort ut, men kan tyvärr inte låta bli att tänka på buggar och annat som de tidigare spelen varit drabbade av. Blir nog ingen förbokning, men kommer kanske att köpa när det varit ute ett tag och de patchat det lite.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Alfa nu och release våren 2016? Publikt betatest mot betalning med andra ord.

Gillar verkligen kampanjkartan dock. Vacker och med fler grejer att göra. Total War har alltid handlat för mycket om striderna och för lite om strategi. Man spenderar ju ändå det mesta av tiden på kartan.

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Varför är du glad över att du förbokade det innan du ens vet hur produkten känns eller fungerar i praktiken?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Väldigt intresserad av detta spel. Väl medveten om problemen som har förpestat de senare TW spelen men tanken av ett TW spel i WH universumet har länge varit en dröm och nu kommer den förhoppningsvis förverkligas!
Håller alla fingrar & tår för att detta spel inte plågas av onda andar!

Medlem
Skrivet av SogeUnleashed:

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Cash well spent? Har du ens spelat spelet än? O.o

Medlem
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Salami:
Skrivet av SogeUnleashed:

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Yes, skit kul. När spelet inte kommer gå att spela på 1.5 år som Rome 2.

Tack så mycket.

Måste hålla med Salami här. Förbokar inget som det står Total War på någonsin igen efter Rome 2.

Då kanske ni har missat Attila som funkade fint vid release.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Edd1e:
Skrivet av Salami:
Skrivet av SogeUnleashed:

Såååååå glad att jag förbokade detta !!
Cash well spent imo !! Ser ju ruggigt bra ut o långt ifrån ett vanligt Total War känns d som.

Yes, skit kul. När spelet inte kommer gå att spela på 1.5 år som Rome 2.

Tack så mycket.

Måste hålla med Salami här. Förbokar inget som det står Total War på någonsin igen efter Rome 2.

Då kanske ni har missat Attila som funkade fint vid release.

Jag tror de flesta missade Attila. Jag missade det pga att tidsperioden samt vad spelet handlade om är sjukt ointressant för mig, men tror många missade det pga hur dåligt Rome 2 var.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag tror de flesta missade Attila. Jag missade det pga att tidsperioden samt vad spelet handlade om är sjukt ointressant för mig, men tror många missade det pga hur dåligt Rome 2 var.

Attilla var tekniskt vad Rome 2 borde ha varit.

Håller med dig fullständigt om tidsperioden, och det gör många andra också. Attila har sålt betydligt sämre än Rome 2 i alla fall.

Det finns rapporter om att Rome 2 sålt cirka 1,13 miljoner ex på 8 månader. Från Steamspy går det att se att Attila sålt under 500 tusen på 10 månader.

Jag är faktiskt lack på CA att de brände Rome 2 och sen vägrar uppdatera det till samma nivå som Attila (eftersom de inte skulle tjäna pengar på det). Jag undrar om inte SEGA spelar en stor roll här. Det är de som bestämmer och CA dansar egentligen efter deras pipa.

Rome 2 är spelet som jag velat ha perfekt. Nu är det bara "ok".

1
Skriv svar