Ni vann Cho'Gall till Heroes of the Storm

Robot
Ni vann Cho'Gall till Heroes of the Storm

Grattis till er tvåhövdade hjälte!

#blizzard, #heroes-of-the-storm


Medlem
Ni vann Cho'Gall till Heroes of the Storm

Får man fråga på fråga 2 , varför inte svar 1 är rätt svar :P?

Medlem

Tackar får testa HoTs igen då. Inte spelat sen några månader tillbaka!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av naess91:

Får man fråga på fråga 2 , varför inte svar 1 är rätt svar :P?

Abathur är en annan hjälte som kastar trollformler från andra hjältar, så det är inte unikt för Cho'Gall


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av naess91:

Får man fråga på fråga 2 , varför inte svar 1 är rätt svar :P?

Abathur är en annan hjälte som kastar trollformler från andra hjältar, så det är inte unikt för Cho'Gall

Dålig fråga! "magiska trollformler". Det är knappast det abathur använder. Vi vet inte ifall cho'gall kommer kosta pengar i framtiden. Därför är svar nummer ett det mest logiska svaret.
Så ge mig cho'gall. Tack så mycket!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av naess91:

Får man fråga på fråga 2 , varför inte svar 1 är rätt svar :P?

Abathur är en annan hjälte som kastar trollformler från andra hjältar, så det är inte unikt för Cho'Gall

Ni tänker så aha Aja, bättre lycka nästa gång Tack för alla chanser till att vinna något!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Whisp:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av naess91:

Får man fråga på fråga 2 , varför inte svar 1 är rätt svar :P?

Abathur är en annan hjälte som kastar trollformler från andra hjältar, så det är inte unikt för Cho'Gall

Dålig fråga! "magiska trollformler". Det är knappast det abathur använder. Vi vet inte ifall cho'gall kommer kosta pengar i framtiden. Därför är svar nummer ett det mest logiska svaret.
Så ge mig cho'gall. Tack så mycket!

Haha, jag kan bjussa på en spelomgång då att du får honom.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Whisp:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av naess91:

Får man fråga på fråga 2 , varför inte svar 1 är rätt svar :P?

Abathur är en annan hjälte som kastar trollformler från andra hjältar, så det är inte unikt för Cho'Gall

Dålig fråga! "magiska trollformler". Det är knappast det abathur använder. Vi vet inte ifall cho'gall kommer kosta pengar i framtiden. Därför är svar nummer ett det mest logiska svaret.
Så ge mig cho'gall. Tack så mycket!

Haha, jag kan bjussa på en spelomgång då att du får honom.

Visst! När jag återvänder till HOTS(om spridningen fortfarande gäller då). Just nu har jag bara tid med Battlefront.

Medlem

OT, men har jag totalt missat vem som vann Halo 5 tävlingen? Inte sett nåt om detta

Medlem

Ska man vara petig så är det ett litet kryp som är ovanför en annan karaktär som du kastar magi från, och inte karaktären i sig, så fråga 2 är egentligen otydlig. Men det är så lätt att få tag i honom så förstår hastiga frågor xD


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Yay första grejen jag vinner på FZ

Medlem
Citat:

Dålig fråga! "magiska trollformler". Det är knappast det abathur använder. Vi vet inte ifall cho'gall kommer kosta pengar i framtiden. Därför är svar nummer ett det mest logiska svaret.
Så ge mig cho'gall. Tack så mycket!

Dock så har blizzard redan sagt att han KOMMER att kunna köpas för pengar efter att eventet är slut vilket även gör "det rätta svaret" felaktigt.

Medlem

Okej, så kort och gott är både svar 1 och 3 rätt och fel på samma gång.. låter bra det.

Svar ett är ju rätt om Cho'Gall lika väl som det är rätt för Abathur.. så inget fel med det svaret i sig, sedan är ju svar 3 rätt för stunden men fel som helhet då han kommer kunna köpas för pengar senare, kuggfråga om något.

Edit: Så egentligen är ju svar 1 mer rätt än svar 3 då svar 1 gäller fullt ut och kommer fortsätta gälla, medan svar 3 är bara rätt för stunden men inte i längden!

Medlem

Ajdå. Fick honom av en kompis när vi spelade. PMa mig ifall någon vill ha koden. Det är först till kvarn dock.

Edit: Nu så är den borta


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Vann inget . Jag gråter lite inombords.

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Okej, så kort och gott är både svar 1 och 3 rätt och fel på samma gång.. låter bra det.

Svar ett är ju rätt om Cho'Gall lika väl som det är rätt för Abathur.. så inget fel med det svaret i sig, sedan är ju svar 3 rätt för stunden men fel som helhet då han kommer kunna köpas för pengar senare, kuggfråga om något.

Edit: Så egentligen är ju svar 1 mer rätt än svar 3 då svar 1 gäller fullt ut och kommer fortsätta gälla, medan svar 3 är bara rätt för stunden men inte i längden!

Dock så är det inte heller unikt att inte kunna köpa honom för pengar under en viss tid. Då artanis var likadan, honom kunde man inte heller köpa ingame varken för pengar eller guld, utan man var tvungen att förboka legacy of the void

1
Skriv svar