Medal of Honor: Limited Edition presenterar sig

Medlem

Skitspel, inget köp.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av magiul:

Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

Ska jag börja rabbla??

BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!

Vad babblar du om? 2142 kan jag köpa, men Heroes måste ändå få ses som ett experimentellt spel, så det faller lite utanför fältet. Bad Company 1 & 2 var knappast skitspel utanför din lilla värld.

Medlem

Bara multiplayer-goodies (som för övrigt är tämligen lama, MP7an är väl en sak, men tidig access till hagelgevär? Hmm, så man slipper spela upp sig lite, få lite skill och faktiskt förtjäna dem? Nejdå, betala och slipp.) i en Limited Edition?

Vart i självaste h-vete har alla singleplayer-upplevelser tagit vägen? Där kan de ju slänga in ganska mycket utan att det blir obalanserat, eftersom man själv bestämmer svårighetsgrad. Men nej, *ALLT* skall vara multiplayer i dagens begränsade värld. Suck.

Tacka fan för att det i alla fall finns några som lyckas leverera bra SP-lägen i dagens nerkörda spelvärld. Det nya MOH går ju (med bl.a. det här) definitivt inte i den riktningen.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

OMG!! Early access to shotguns?! Och exclusive access to MP7--23412-asdasjlbajs.

Kan inte vänta!!1

Måste vara något utav de lamaste säljargumenten jag någonsin hört.

Inaktiv
Skrivet av redruM:

Jag tycker att IW har bättre öga för detaljer vad gäller vapenmodellering och dessutom tycker jag att ljudet är bättre, men det verkar vara en tvistefråga.

Du måste ha riktigt kasst ljudsystem, ljudkort eller whatever om du inte hör att BC2 har bättre ljud.

Jag höll med på det där med detaljer på vapen men BC2s ljud är ett bra stort snäpp över mw2.

Medlem

kan vara bra,men slutat köpa collectors editions etc ,man blir bara besviken .
Nä bättre och testa ett demo eller dyl när spelet väl är släppt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Så länge man håller kritiken på en lugn nivå tror jag att folk börjar fatta. Man filitrerar ju automatiskt bort gaphalsarna.

Så spelet i sig har absolut inget nytt... Ingen rekyl och en hel del poäng siffror som susar fram så fort man avlossar ett skott känns det som.

Inboxade banor, och då menar jag inboxade. Du har lika mycket utrymme att röra dig på som en pansarvagn i pressbyrån(Finns ju en del folk som gillar detta).

Kvalitén på spelen är nedgående boys. Som att spika ihop en honda och en mazda från 86- och kalla det nytt. Sen med limited får du ju rattmuffen på köpet

Medlem

förbokade på steam. hittar ingen ångerknapp. nån som vet kan ju skicka PM. tack.

Medlem
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av redruM:
Skrivet av Bluevortex:
Skrivet av redruM:

Det är väldigt enkelt. Dice är inte bättre än Infinity Ward, det är bara så det är.

DICE är bättre på battlefield spel med stora banor och fordon med olika klasser, Infinity ward var bättre på arkad FPS men IW finns ju knappt inte längre typ bara 20 personer finns kvar i orginal teamet

Jo min IW har ju inte gjort något sådant spel än. Nu är teamet helt splittrat men jag tror att om originalteamet på IW gör ett "Battlefield"-spel så skulle det nog bli bättre än Dice också. Jag tror att de har bättre idéer, kan göra spelen mer grafiskt tilltalande samt få till en bättre känsla. Det är nog visserligen individuellt men BF är alldeles för långsamt för mig.

Plus att Dice har för vana att krångla till releasen av varenda spel (Tog nog en vecka innan jag ens kunde spela BF:BC2 och då var det så tråkigt att jag avinstallerade det).

Dock tror jag att BF1943 kan vara rätt skoj, jag inte har inte testat det än.

Jag tror det mer handlar om att individerna på IW är skickligare, från kodare till grafiker, på det de gör. Dice är bra, men IW spelar nog i en annan liga.

Tror inte IW skulle kunna göra ett battlefield spel i samma anda som DICE det skulle nog bli en massa gimmicks som heartbeat sensors, commando perks och killstreaks som förstör spelet. Enligt mig är BF:BC2 mycket mer tilltalande grafisk än MW2 vilket annat spel kan man förstöra allt i omgivningen med perfekta explosioner och rök effekter?. Också så är Ljudet i en helt anan liga än nogåt FPS som någonsin gjorts och en multipayer bana i BF är ungefär lika stor som alla banor i MW2 sammanlagt.

QFT

Skrivet av magiul:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av magiul:

Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

Ska jag börja rabbla??

BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!

Vad babblar du om? 2142 kan jag köpa, men Heroes måste ändå få ses som ett experimentellt spel, så det faller lite utanför fältet. Bad Company 1 & 2 var knappast skitspel utanför din lilla värld.

Heroes hade sin charm och atmosfär, håller med om 2142. Bad Company-spelen är däremot förstaklassiga produktioner, förstår inte vad du pratar om.

Medlem
Skrivet av redmac:

MOH betan är riktigt underhållande och erbjuder skill gentemot COD. Bör påpekas att jag pratar om konsol versionen.

Betydligt bättre inlevelse i MOH än COD, där ljudet verkligen förhöjer närvarokänslan.

Och du gör det igen. Tröttnar du aldrig på att skämma ut dig?

Medlem

Efter att ha spelat betan på ps3 i 3 timmar är jag verkligen inte impad. Närvarokänslan infinner sig inte alls, precis som i MW2.
bara det är ett stort no-no för mig.
Dessutom tyckte jag det var ohyggligt ful grafik! (nej, jag sitter på fullhd, inte sd) och var har de förstörbara miljöerna tagit vägen?

Grymt besviken på DICE än så länge för MP-delen.
Håller mig till BC2 tills vidare..

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hardboiled15:

Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!

Så du vill inte bilda dig en egen uppfattning?

Känns inte värt att slösa tid på att ladda hem spelet och så, då man bara hör negativa saker om ett spel så är det oftast sant.

Vi får se då spelet kommer ut då får vi lite recensioner att läsa iaf.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har spelet stöd dedikerad server?
Bara undrar eftersom jag inte hållit koll på detta spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av redmac:

MOH betan är riktigt underhållande och erbjuder skill gentemot COD. Bör påpekas att jag pratar om konsol versionen.

Betydligt bättre inlevelse i MOH än COD, där ljudet verkligen förhöjer närvarokänslan.

Ehr.. vänta här en sekund. Nämde du konsol och skill i samma mening? Du menar alltså att autoaiming kräver skills? Peka i rätt vädersträck så får du en head shot automatiskt.. jävligt skillfullt ju.. not.

Testade betan igår och det är en stor jävla no! no!
Något tråkigare har jag inte spelat online sedan WM2.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Medlem
Skrivet av magiul:
Skrivet av daskedennis:
Skrivet av magiul:

Men när levererade DICE en halvtaskig spelupplevelse senast?

ÖÖhh?!?! VIlken planet är du född på???

Ska jag börja rabbla??

BF2142, BFHeroes, BC, BC2 osv osv osv, jävla skitspel allihop!

MoH kan ju dra åt h-vete, muppspel!

Vad babblar du om? 2142 kan jag köpa, men Heroes måste ändå få ses som ett experimentellt spel, så det faller lite utanför fältet. Bad Company 1 & 2 var knappast skitspel utanför din lilla värld.

Ja smaken e som baken, jag gillar inte BC, men dock dom andra


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av Hardboiled15:

Tänkte fixa betan men efter allt dåligt jag har hört om spelet så nej tack!

Så du vill inte bilda dig en egen uppfattning?

Känns inte värt att slösa tid på att ladda hem spelet och så, då man bara hör negativa saker om ett spel så är det oftast sant.

Vi får se då spelet kommer ut då får vi lite recensioner att läsa iaf.

Okidoki


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Jag börjar bli skapligt trött på allt limiterat nonsens...Jag grät när man behövde betala 800 spänn för limited+400 för PSP-spelet för att få spela HELA Assassins Creed 2, och jag ser att det bara blir värre och värre...

Medlem

Explosionerna ser bra ovanligt bra ut.

12
Skriv svar