Ny dator stol / Xenoblade chronicles 3ds

Medlem
Ny dator stol / Xenoblade chronicles 3ds

Äntligen har mitt arsle och rygg fått en ny stol. Det tog ett tag då jag varit för snål att lägga det på en stol, då jag hellre köper något roligt spel eller en ny teknik pryl.

Men efter tag började min Ikea stol gå sönder och började lossna fekjade skinn bitar överallt. Så kändes det att det var dags att göra något åt saken. Kände att en riktigt gaming stol är för dyrt för mig.
De ser väldigt sköna ut och är säkert en dröm att sätta röven i, men priset känns väldigt dyrt. Men jag kände att Netonnet hade en mellan sak som fick ta del av min bak.

Den var inte direkt det lättaste att sätta ihop, då bruksanvisningen inte tog upp allt som hade med stolen att göra. Då den har en gasmekanik inbyggd för ryggstödet, men efter lite tänkande gick det vägen.

Så nu sitter jag i min nya sköna stol och ska njuta hela kvällen av spelande i Fallout 4 och sedan en klassik jul film, Home Alone på blu ray och hämtmat, Så blir en mysig kväll för mig iallafall.

På tal om spel, köpte Xenoblade till 3ds, det är ett väldigt välgjort spel. Gillar storyn hittills, känns lite som The Knights of the Old Republic till mitt gamla xbox. När det kommer till Fighting systemet, så måste man tänka taktiskt och invänta rätt tillfälle att slå till. Så väldigt likt KOTOR, ju mer jag tänker efter. Kanske därför jag tycker om det så mycket som jag gör.

Hoppas alla har en bra kväll i regnet!

#blogg

Medlem
Ny dator stol / Xenoblade chronicles 3ds

Vad är det för stol då, och hur känns den?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Vad är det för stol då, och hur känns den?

https://www.netonnet.se/art/hemhushall/tillkontorskrivbord/ko...

Där är en länk till den ^^

Den är väldigt skön, älskar att man kan ändra till ryggen med bara ett knapp tryck. Sedan är armstöden bekväma men man kan dra undan dom ifall man vill.

Skrivet av Puscifer:

Vad är det för stol då, och hur känns den?

1
Skriv svar