Psychonauts 2 utannonserat – finansieras med crowdfunding!

Robot
Medlem
Psychonauts 2 utannonserat – finansieras med crowdfunding!

Jag stödde Double Fine på Kickstarter när de behövde pengar till Broken Age, och jag kommer inte att göra det igen. De fick ihop mer än åtta gånger så mycket pengar som de bad om och var ändå på väg att sumpa det.

Att ge pengar till TIm Schafer är som att låta en apa köra bil.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

De får nog ta och visa ordentligt vart alla pengarna går till först och främst. $3,3 miljoner är inte en liten summa att be om för ett företag som klantade arslet av sig tidigare...

Lycka till antar jag. Jag avstår.

Medlem
Medlem

Att de kommer krypandes med mössa i hand efter Broken Age-fiaskot ör bara pinsamt. Dessvärre är folk rimligt korkade och kommer kasta sina pengar på Double Fine än en gång. Tragiskt.

Medlem

aldrig jag kommer kickstarta detta speciellt utan tech demo och koncept med bilder så jävla giriga att det är löjligt.

Dom vet ju inte sin aestik eller tillvägagångsätt hur i helvete kan man kräva kickstarter då?

folk som kickstartar detta är ju tokiga och blinda

Medlem

Jag tänker aldrig mer ge pengar till Double Fine. Förra gången ledde det till helt rimliga förseningar och slutresultatet var bara ett av det årets bästa spel. Aldrig igen!

Medlem

Det enda jag vill ha från dom... och Kanske ett nytt Grimfandango?

Skrivet av Pjotor:

Jag stödde Double Fine på Kickstarter när de behövde pengar till Broken Age, och jag kommer inte att göra det igen. De fick ihop mer än åtta gånger så mycket pengar som de bad om och var ändå på väg att sumpa det.

Att ge pengar till TIm Schafer är som att låta en apa köra bil.

Men han ger resultat! ... Dyra och sena men ändå resultat! Mer än Peter mullenutt kan säga.

Medlem

för er som fundera på att ge pengar till dessa personer:


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Nej usch, de får inte en enda slant till från mig.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Har de inte övergett några Early Access games på steam också? Skulle vara väldigt försiktig med att ge pengar till detta företag.

Medlem

Inte en spänn kommer skänkas till Schafer någonsin igen.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Vilket gnäll! Jag tycker att jag fått mycket mer nöje för pengarna jag la på Broken Age än någon annan kickstarter. Helt fantastisk dokumentär och ett vackert och kreativt spel. Massive Chalice var också bra men jag hade hoppats på man skulle få lite mer känsla för enskilda hjältar. Jag ska lätt kika närmare på detta projekt.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Har de inte övergett några Early Access games på steam också? Skulle vara väldigt försiktig med att ge pengar till detta företag.

Jo, det stämmer. Spacebase DF9 övergavs och Schafer tyckte att moddare kunde göra klart det, han hade inte råd. Han är en arrogant skitstövel som inte kan handskas med pengar.

1
Skriv svar