Battlefield 5: Armageddon hittat på filmsajten IMDB

Robot
Medlem
Battlefield 5: Armageddon hittat på filmsajten IMDB

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av cute_ninja:

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=

Jag är mer trött på amerikanska fordon och vapen än tidsåldern. Ge oss lite mer europeiska trupper med tyska leopards och eurofighters blandat med kustjägare

Medlem

Snälla bara inte ännu en nutids shooter som nästa bf

Medlem

Vad sägs om multiplayer med stora kartor, förstörelse i nivå med BC2, 64-spelare (inga 12-spelar-kartor som Locker) och utan en massa kamerafilter över skärmen? Oh! Och inget jäkla Premium eller Season Pass. Kampanjen kan de gärna skippa..

Medlem

Förväntar mig bara att jag ska få hela spelet för mindre än 1500kr på release dagen......

Medlem

Ge mig lolis, oppai och mechs! Best BF ever!

Geeks Gaming

Har för mig att jag tipsa om detta för ett bra tag sedan... aja

Hoppas verkligen på att det blir annat än nutida.. gärna ww2

Medlem

Men för guds skull DICE... Ge ur nu!

Inga fler "modern krigsföring" spel. Återgå till rötterna med Andra Världskriget, Korea eller tom Vietnam.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Skulle vara coolt med ett WW2 spel ur en Tysk soldats point of view. Man börjar som lojal till Hitler-regimen, man ser propagandan och hur man själv och sina vänner anammar den, men senare ju längre kriget pågår så börjar soldaterna se brister i regimen. Man börjar undra om saker verkligen är som man fått för sig, och under kampanjen stöter man på mer och mer hemskheter utförda av Hitlerregimen. Skulle vara intressant!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=

Skyll det på konsumenterna. Det är dom som hela tiden fortsätter boka. Men nej, det kommer aldrig hända.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Varför tror folk att ett nytt stort BF kommer bli WW2?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Geeks Gaming
Skrivet av Hipshot:

Varför tror folk att ett nytt stort BF kommer bli WW2?

Vi tror inte. Utan vi har tröttnat på att de senaste 4 battlefield har varit i modern tid. Och även CoD som har varit i modern eller snar framtid.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av cute_ninja:

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=

Jag är mer trött på amerikanska fordon och vapen än tidsåldern. Ge oss lite mer europeiska trupper med tyska leopards och eurofighters blandat med kustjägare

Stridsbåt 90 finns i BF4 som är ett svenskt fordon o användas av svenska marinen.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Hipshot:

Varför tror folk att ett nytt stort BF kommer bli WW2?

Vi tror inte. Utan vi har tröttnat på att de senaste 4 battlefield har varit i modern tid. Och även CoD som har varit i modern eller snar framtid.

Eftersom spelen säljer som smör så verkar inte alla tröttnat och därför är det väl också ganska troligt att BF5 kommer utspela sig i en nära framtid eller lite länge fram


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Min dröm vore en uppföljare till BF2142.
Näst intill identiskt med originalet men med uppdaterad grafik och ljud.

Saknar att storma titaner.
Och den fantastiska musiken till laddskärmarna!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Eftersom spelen säljer som smör så verkar inte alla tröttnat och därför är det väl också ganska troligt att BF5 kommer utspela sig i en nära framtid eller lite länge fram

Eftersom folk är får som köper skiten gång på gång, betyder inte att det nödvändigtvis är bra spel.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Ge oss Rallisport Challenge 3 FFS! Och efter det så gör något nytt för en gångs skull. Så jävla trött på alla dessa mediokra shooters som DICE pumpat ut de senaste åren. Testa vad som helst. Survival, sport, freeroam, äventyr, gör vad fan som helst, men sluta livnära er på en enda serie.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av cute_ninja:

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=

Jag är mer trött på amerikanska fordon och vapen än tidsåldern. Ge oss lite mer europeiska trupper med tyska leopards och eurofighters blandat med kustjägare

Exakt, ta med lite andra trupper också. Specialförband från olika länder, likt Medal of Honor gjorde, fast gör det bättre.

Hela världen kretsar inte kring USA, Kina, Ryssland och div länder i mellanöstern.

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av cute_ninja:

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=

Jag är mer trött på amerikanska fordon och vapen än tidsåldern. Ge oss lite mer europeiska trupper med tyska leopards och eurofighters blandat med kustjägare

ser jag ännu en jävla ak-47 å en m4'a kommer jag spyyy xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Har för mig att jag tipsa om detta för ett bra tag sedan... aja

Hoppas verkligen på att det blir annat än nutida.. gärna ww2

Slutade tipsa FZ för längse sedan, verkar som att det hamnar i deras "skräppost" automatiskt

Medlem

Armageddon, ah okej, då står man väl där.. som civil, ser när hiroshima bomberna faller, allt blir vitt. Spelet över. 50 $

Ungefär så mycket förväntar jag mig av dice/ea.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:
Skrivet av eddie the eagle:
Skrivet av cute_ninja:

ww2 och slåss mot dom onda amerikanerna för att ta sig tillbaka hem till japan å säkerhet ? (heh a guy can dream right)

så jävla less på alla near future/future fps =_=

Jag är mer trött på amerikanska fordon och vapen än tidsåldern. Ge oss lite mer europeiska trupper med tyska leopards och eurofighters blandat med kustjägare

Exakt, ta med lite andra trupper också. Specialförband från olika länder, likt Medal of Honor gjorde, fast gör det bättre.

Hela världen kretsar inte kring USA, Kina, Ryssland och div länder i mellanöstern.

Jag skulle vilja påstå att hela världen idag faktiskt kretsar rätt mycket kring usa, ryssland, kina och "div länder i mellanöstern"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Coming soon! 2018!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Mooo!


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Hoppas på ett Battlefield likt 2an mindre run n gun och inte lika mycke granater då ^^

Medlem

Jag vart nästan säker på att det var dags för en uppföljare till BF2142. Stämmer dessa rykten så vete fasen. Bad Company 2: Vietnam var i.o.f riktigt kul...jag väntar och ser helt enkelt!

Medlem

no dice game.

Medlem

Vi kommer aldrig få uppleva BF2 igen.
Där alla hade samma förutsättningar oavsett antal speltimmar.

EA/DICE kan aldrig lura mig till att köpa ett BF-spel igen.

Medlem

Skulle gärna se ett modernt WW2 spel, det gick ju inflation i dom för några år sedan men det kanske är dags

12
Skriv svar