Äntligen! Telltale visar upp The Walking Dead: Michonne

Robot
Äntligen! Telltale visar upp The Walking Dead: Michonne

I februari har miniserien premiär, med Walking Dead-universumets vassaste profil i huvudrollen.

#telltale-games


Medlem
Äntligen! Telltale visar upp The Walking Dead: Michonne

lol ge mig S3 istället. Eller för fan wolf among us s2... Telltale släpper ut spel som arla säljer mjölk. Uppgradera motorn för fan....

FM-guru
F.d. Sisyr

Nä, väldigt ointresserad av karaktärer från serietidningen och/eller TV-serien.

Medlem

Telltale-maskinen tickar på i vanlig ordning. Tycker nog att deras spel blrjar ta skada av den antika spelmotorn, får se hur det blir denna gången.

Medlem

Lär nog köpa när alla delar är släppta. Less på att behöva vänta 5-6 månader på en ny del. Så september 2017

Medlem

Synd bara att de fick just Michonne, bland de tråkigaste (av de karaktärer som faktiskt kan ta hand om sig själva) i hela serien :/ Men det kanske blir bra ändå I guess!

Medlem

Istället för att göra ett dussin spel på samma gång kan de väl lägga sitt fokus på ett spel för sig och minska dessa eländiga väntetiderna

Medlem
Skrivet av Jontos:

Synd bara att de fick just Michonne, bland de tråkigaste (av de karaktärer som faktiskt kan ta hand om sig själva) i hela serien :/ Men det kanske blir bra ändå I guess!

Smaken är som baken, jag gillar henne: hon är pragmatisk, är en "doer" och använder zombies som pack-rats.

Sen om en Samurai gör sig bra i just den spelmotorn vette sjutton. Spelade genom en del av TT-TWD, men tröttnade och såg resten på youtube.

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Jontos:

Synd bara att de fick just Michonne, bland de tråkigaste (av de karaktärer som faktiskt kan ta hand om sig själva) i hela serien :/ Men det kanske blir bra ändå I guess!

Smaken är som baken, jag gillar henne: hon är pragmatisk, är en "doer" och använder zombies som pack-rats.

Sen om en Samurai gör sig bra i just den spelmotorn vette sjutton. Spelade genom en del av TT-TWD, men tröttnade och såg resten på youtube.

God bless "let's play".

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Jontos:

Synd bara att de fick just Michonne, bland de tråkigaste (av de karaktärer som faktiskt kan ta hand om sig själva) i hela serien :/ Men det kanske blir bra ändå I guess!

Smaken är som baken, jag gillar henne: hon är pragmatisk, är en "doer" och använder zombies som pack-rats..

Tja, hon var ju iaf mer intressant i perioden som det här utspelar sig än hon är nu

1
Skriv svar