Användarrecensioner!

Medlem
Användarrecensioner!

Registrerade användare borde få möjlighet att skriva recensioner av spel! Användare behöver bara t.ex. klicka på "Spel->Carmageddon->Skriv Recension" eller något liknande. Ungefär som hos Gamespot.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Har för mig att denna frågan har tagits upp av någon annan användare och han fick då svaret att det har med kvalité att göra om jag inte minns helt fel. Det bästa är nog att vänta tills någon i crew svarar.

nj
Medlem
Skrivet av Qrush:

Har för mig att denna frågan har tagits upp av någon annan användare och han fick då svaret att det har med kvalité att göra om jag inte minns helt fel. Det bästa är nog att vänta tills någon i crew svarar.

Mycket riktigt, det har redan diskuterats här.

Medlem

Nämen lägg ägg! Vad skulle göra FZ:as kvalitetsmål sämre om användarna också kunde skriva lite små "sub-recensioner" av spel? Det ger ju bara fördelar. Ni bidrar ju med kvalitetsrecensioer så kvaliteten av FZ skulle absolut inte försämras, utan bara förbättras av duktiga och intresserade läsare som kan vädra sina personliga åsikter om sina spel. Dom bästa recensionerna är nästan alltid mängdens åsikter, och dessa skulle försvinna genom inlägg i forum som sedan tonar bort istället för att stämplas fast bundet till ett spel! Sen kan ju alltid någon forummoderator eller recensent kvalitetsbedöma dom små "sub-recensionerna", som jag kallar det utan att veta varför, och sålla ut alla barnsliga och onödiga åsikter/kommentarer.

En anna liten klagan. Hos dom lokala spel-sidorna kan användarna recensera sina spel genom att endast sätta betyg. Men jag som person som ser betygen vill gärna veta varför och en förklaring till dessa betyg, detta är ännu en fördel med att låta användarna kunna skriva sina åsikter.

För övrigt tycker jag att FZ är bäst!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

*BUMP*

Poll tillagd!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Varför inte lägga mer krut på kommentarerna istället? Idag så skriver de flesta bara korta texter på ett par rader, om de istället skrev 5-10 rader så blir det på sätt och vis en minirec.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar