Ny Uncharted 4-film – kvinnlig rival gör entré

Robot
Ny Uncharted 4-film – kvinnlig rival gör entré

Nathan Drake får hårt motstånd i den färska filmen från Game Awards.


Medlem
Ny Uncharted 4-film – kvinnlig rival gör entré

Efter som jag hoppade över ps3 som konsol har jag ägnat viss tid åt Uncharted-samligne till ps4.
Det är otroligt vad tråkiga spel 1 och 2 var. Helt genetiskt skjutande och okej klättersekvenser. Hur kan folk ha gett den här serien 5 av 5?

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Efter som jag hoppade över ps3 som konsol har jag ägnat viss tid åt Uncharted-samligne till ps4.
Det är otroligt vad tråkiga spel 1 och 2 var. Helt genetiskt skjutande och okej klättersekvenser. Hur kan folk ha gett den här serien 5 av 5?

För att serien erbjuder mer än bara skjutande och klättrande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Efter som jag hoppade över ps3 som konsol har jag ägnat viss tid åt Uncharted-samligne till ps4.
Det är otroligt vad tråkiga spel 1 och 2 var. Helt genetiskt skjutande och okej klättersekvenser. Hur kan folk ha gett den här serien 5 av 5?

För att inte alla tycker lika som du?

OnT: 18 mars kan inte komma snart nog!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Efter som jag hoppade över ps3 som konsol har jag ägnat viss tid åt Uncharted-samligne till ps4.
Det är otroligt vad tråkiga spel 1 och 2 var. Helt genetiskt skjutande och okej klättersekvenser. Hur kan folk ha gett den här serien 5 av 5?

Jag tror du menar generiskt skjutande, inte genetiskt. Om du tvunget ska använda svåra ord, se till att använda dem rätt.

Medlem
Skrivet av newlaseridea:

Efter som jag hoppade över ps3 som konsol har jag ägnat viss tid åt Uncharted-samligne till ps4.
Det är otroligt vad tråkiga spel 1 och 2 var. Helt genetiskt skjutande och okej klättersekvenser. Hur kan folk ha gett den här serien 5 av 5?

Du får sätta det i kontext.
När ettan kom var det en frisk fläkt i förhållande till Tomb Radier som (då) var ett ganska tjatigt spel.

När tvåan kom var det otroligt filmiskt och långt bättre än Tomb Raider nånsin hade varit. Karaktärerna, budgeten, kvalitén på manuset, allt var bättre än vad Tomb Raider nånsin hade varit. Dessutom skrek PS3:an efter ett exklusivt spel som verkligen kunde utnyttja hårdvaran. Dessutom var multiplayern riktigt bra.

Trean var bara mer och bättre av det som var bra i tvåan.

Sen blev Tomb radier bra...

Medlem
Skrivet av Piddelito:

Jag tror du menar generiskt skjutande, inte genetiskt. Om du tvunget ska använda svåra ord, se till att använda dem rätt.

Det var ju inte som att min poäng inte gick fram. Att jag inte klarade av att stava till ordet "samlingen" tycks ju inte ha stört dig.

Medlem
Skrivet av Norrin:
Skrivet av newlaseridea:

Efter som jag hoppade över ps3 som konsol har jag ägnat viss tid åt Uncharted-samligne till ps4.
Det är otroligt vad tråkiga spel 1 och 2 var. Helt genetiskt skjutande och okej klättersekvenser. Hur kan folk ha gett den här serien 5 av 5?

Du får sätta det i kontext.
När ettan kom var det en frisk fläkt i förhållande till Tomb Radier som (då) var ett ganska tjatigt spel.

När tvåan kom var det otroligt filmiskt och långt bättre än Tomb Raider nånsin hade varit. Karaktärerna, budgeten, kvalitén på manuset, allt var bättre än vad Tomb Raider nånsin hade varit. Dessutom skrek PS3:an efter ett exklusivt spel som verkligen kunde utnyttja hårdvaran. Dessutom var multiplayern riktigt bra.

Trean var bara mer och bättre av det som var bra i tvåan.

Sen blev Tomb radier bra...

Min närmaste jämförelse är ps2 spel som gör klättrande och matiné bra som tex prince of persia och god of war och spel som gör över axeln skjutande bra som tex resident evil 4 till game cube och det mer samtida gears of war. Har inte spelat något annat Tomb Raider än omstarten från här om året

1
Skriv svar