Var är moderatorerna?

Medlem
Var är moderatorerna?

Det var ca 2 timmar sedan jag anmälde denna tråd och sedan anmälde en annan snubbe samma tråd men inget har hänt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Har också anmält.

Medlem

har också anmält, onödigt att börja tjafsa i någon annans säljtråd när det inte ens hör till annonsen


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Min fråga är vem som håller i kameran när dessa två giganter (15 och 17) gör upp. En enkel 5:a på youtube.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Min fråga är vem som håller i kameran när dessa två giganter (15 och 17) gör upp. En enkel 5:a på youtube.

Hehe.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Mm inte så värst smart från hans sida att kränka en respekterad fz medlem pga en dålig kommentar han gjort tidigare.

Menar david då som boven.. iaf det blev nått missförstånd.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Min fråga är vem som håller i kameran när dessa två giganter (15 och 17) gör upp. En enkel 5:a på youtube.

haha, det skulle iofs vara kul att se


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

nj
Medlem

Om det nu inte förändrats rejält det senaste året så är det fortfarande på ideell basis man är forummoderator, och det är trots allt fredagkväll så att sitta framför datorn och jaga foruminlägg kanske inte är högst prioriterat.
Sedan kan det bara vara lite otur att alla är upptagna samtidigt, sånt som händer.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:
Skrivet av Karmalicious:

Min fråga är vem som håller i kameran när dessa två giganter (15 och 17) gör upp. En enkel 5:a på youtube.

haha, det skulle iofs vara kul att se

Beror ju mest på längd, tyngd och teknik och inte ålder då men. Är rätt så lång och är inte precis tjock så antar att jag är smidig. När vi kommer till uthållighets biten blir det en annan sak.

Vila i frid

Tyvärr hinner vi ibland inte ta hand om allt direkt när det anmäls. Ikväll har vi t.ex. en trevlig stund tillsammans de flesta av oss i crew och då får sidans bevakning tryta några timmar.

Dock är allt fixat nu, tack för att ni uppmärksammar problemen.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar