GTA, Twisted Metal och Dark Cloud – 8 PS2-klassiker släpps till PS4 idag

Inaktiv
GTA, Twisted Metal och Dark Cloud – 8 PS2-klassiker släpps till PS4 idag

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Medlem
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Medlem
Skrivet av Emsa:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Beror ju helt på vad man har för smak, av alla dom titlar jag ser där så har jag bara lirat vice city, san andreas och gta 3 och måste själv säga vice city är en av dom bättre.

så inte skämtar man för man inte delar samma åsikt som dig

Medlem
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Dark Cloud är det bästa i listan.

Medlem

Riktiga eller EU-versionen av Black dock? Halva spelet var ju bortklippt här :/

Inaktiv

Spelen kostar mellan 9.99 och 14.99 dollar, lite mycket för såpass gammla spel, eller ?
Hursomhelst så hade man kul med vice city och twisted metall på ps2an, musiken i radiokanalerna är hur bra som helst i vice city.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Emsa:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Beror ju helt på vad man har för smak, av alla dom titlar jag ser där så har jag bara lirat vice city, san andreas och gta 3 och måste själv säga vice city är en av dom bättre.

så inte skämtar man för man inte delar samma åsikt som dig

Hur i hela friden kan du säga "enda bra titeln" när du endast testat 3 av 8?

Rogue Galaxy, Twisted Metal, Dark Cloud, The Mark of Kri samt Vice City är alla riktigt bra spel!

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Emsa:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Beror ju helt på vad man har för smak, av alla dom titlar jag ser där så har jag bara lirat vice city, san andreas och gta 3 och måste själv säga vice city är en av dom bättre.

så inte skämtar man för man inte delar samma åsikt som dig

Då ska man inte säga att det bara finns ett bra spel på listan. Utan snarare "Jag finner bara ett spel intressant" eller " Av dom spelen jag har provat så lockar bara vice city".

Så nej man skämtar inte om man inte delar min åsikt. Bara det att kommenteraren var löjlig.
Twisted metal black är bra.
http://www.metacritic.com/game/playstation-2/twisted-metal-bl...

Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Dark Cloud är det bästa i listan.

Har väntat länga på denna dag

Medlem
Skrivet av bond12:
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Dark Cloud är det bästa i listan.

Har väntat länga på denna dag

Spelet åkte direkt på julklappslistan.

Medlem

Kunde väl nästan ana att de skulle ta betalt för dom, men tycker att man borde haft möjligheten likt på xbox där man kan mata in skivan för att få spelet upplåst om man redan äger det.

Det mer tråkiga är att folk verkar vara helt okej med att betala dessa priser för de gamla spelen, de kunde väl satt en gräns på kanske maximalt 5 dollar för spelen iaf.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Kul att det kommer PS2-spel, absolut, men priserna är alldeles för höga. Att man inte kan sätta i skivan från sina gamla PS2-spel för att få ner gratis, det kan jag förstå då det verkar vara en teknisk omöjlighet då läsaren helt enkelt inte kan läsa av PS2-skivorna, men att ta så mycket betalt för spelen är riktigt dåligt...speciellt när Xbone har möjlighet att ge dessa spel gratis till de som redan äger dem.

Tyvärr blir det nog inte så många PS2-spel i mitt bibliotek :<

Medlem
Skrivet av Squeek:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Emsa:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Beror ju helt på vad man har för smak, av alla dom titlar jag ser där så har jag bara lirat vice city, san andreas och gta 3 och måste själv säga vice city är en av dom bättre.

så inte skämtar man för man inte delar samma åsikt som dig

Hur i hela friden kan du säga "enda bra titeln" när du endast testat 3 av 8?

Rogue Galaxy, Twisted Metal, Dark Cloud, The Mark of Kri samt Vice City är alla riktigt bra spel!

För jag har inte testat orkat testa dom andra titlarna då jag inte kännt att det är något för mig, så därav jag kan säga detta, men förmodligen har u ju problem med att folk inte har samma intressen som dig

Medlem

Tror Sony vill visa med priset att det inte är gammalt skräp som återanvänds utan utvalda riktigt bra spel.

Medlem

Jag minns Mark of Kri som ett höjdarspel.

Medlem

Är det verkligen så kul med gamla spel? Klart man har mycket nostalgi. Men sen när man spelar och inser att det är PS2 grafik där man inte ens bemödat sig att byta ut mot mer avancerade 3D-modeller eller högupplösta texturer, hur kul är det då?

Medlem
Skrivet av drdolk:

Är det verkligen så kul med gamla spel? Klart man har mycket nostalgi. Men sen när man spelar och inser att det är PS2 grafik där man inte ens bemödat sig att byta ut mot mer avancerade 3D-modeller eller högupplösta texturer, hur kul är det då?

Kul kan det väl fortfarande vara även om det inte är 4k i 120fps?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av drdolk:

Är det verkligen så kul med gamla spel? Klart man har mycket nostalgi. Men sen när man spelar och inser att det är PS2 grafik där man inte ens bemödat sig att byta ut mot mer avancerade 3D-modeller eller högupplösta texturer, hur kul är det då?

Jag håller med, inga av dessa spel är vidare roliga 2015.
Allt är så stelt o tråkigt.
Inte direkt några tidslösa klassiker här som Super Mario o Zelda: A Link to the Past.

Medlem

War of the monsters e bästa spelet!

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Squeek:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Emsa:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Beror ju helt på vad man har för smak, av alla dom titlar jag ser där så har jag bara lirat vice city, san andreas och gta 3 och måste själv säga vice city är en av dom bättre.

så inte skämtar man för man inte delar samma åsikt som dig

Hur i hela friden kan du säga "enda bra titeln" när du endast testat 3 av 8?

Rogue Galaxy, Twisted Metal, Dark Cloud, The Mark of Kri samt Vice City är alla riktigt bra spel!

För jag har inte testat orkat testa dom andra titlarna då jag inte kännt att det är något för mig, så därav jag kan säga detta, men förmodligen har u ju problem med att folk inte har samma intressen som dig

Jag har inga som helst problem med personer som tycker om spel som jag ogillar.. Däremot så tycker jag det är fel att hävda att endast 1 spel är bra av 8 när man testat 3 av dessa.

Det är som att säga "Blodpudding är den bästa maten någonsin!!!" när du aldrig ätit något annat.

Medlem
Skrivet av Squeek:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Squeek:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Emsa:
Skrivet av deeps:

Like on förbättringar. dock den enda bra titeln där är vice city.

Du måste skämta?

Twisted metal black är ju grymt!

Beror ju helt på vad man har för smak, av alla dom titlar jag ser där så har jag bara lirat vice city, san andreas och gta 3 och måste själv säga vice city är en av dom bättre.

så inte skämtar man för man inte delar samma åsikt som dig

Hur i hela friden kan du säga "enda bra titeln" när du endast testat 3 av 8?

Rogue Galaxy, Twisted Metal, Dark Cloud, The Mark of Kri samt Vice City är alla riktigt bra spel!

För jag har inte testat orkat testa dom andra titlarna då jag inte kännt att det är något för mig, så därav jag kan säga detta, men förmodligen har u ju problem med att folk inte har samma intressen som dig

Jag har inga som helst problem med personer som tycker om spel som jag ogillar.. Däremot så tycker jag det är fel att hävda att endast 1 spel är bra av 8 när man testat 3 av dessa.

Det är som att säga "Blodpudding är den bästa maten någonsin!!!" när du aldrig ätit något annat.

så du anser folk egna personliga åsikter är fel? Det du säger går inte riktigt ihop, har jag inget intresse i att spela dom andra spelen så har jag ju full rätt att säga att tre spel i en lång lista är bland dom bästa efter egen åsikt, samma om man går efter mat, gillar jag maten men har inget större intresse i att testa annan mat så har jag fortfarande rätten att säga det jag ätit är den bästa.

Att påstå det är fel att säga så då är jävligt skevt tänkt från din sida tyvärr.

Medlem

Vart nånstans i Playstation Store finnar man dessa spel, eller är det bara jag som är blind?

1
Skriv svar