Blizzard stänger Overwatch-betan nästa vecka

Robot
Blizzard stänger Overwatch-betan nästa vecka
Gnällkuk
Blizzard stänger Overwatch-betan nästa vecka

Vänta... VA? Har betan öppnat IGEN sedan senast?! Jag trodde den bara var över helgen för typ tv veckor sen?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Vänta... VA? Har betan öppnat IGEN sedan senast?! Jag trodde den bara var över helgen för typ tv veckor sen?

Det var open beta då bara. Finns de som har permanent beta tillgång.

Medlem

Vänta...open beta? Vad har jag missat?

Gnällkuk
Skrivet av Ghan:
Skrivet av tricky:

Vänta... VA? Har betan öppnat IGEN sedan senast?! Jag trodde den bara var över helgen för typ tv veckor sen?

Det var open beta då bara. Finns de som har permanent beta tillgång.

Nej, det var en stängt beta. Möjligtvis att de bjöd in mycket fler personer eftersom ändamålet var att stresstesta men öppen var den inte. Men ah, då är jag med. Synd att min tillfälliga inte blev mer pemanent


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Open beta var det aldrig. Blizzard bjöd in folk till stresstest förra helgen(tror jag att det var). De som blev inbjudna till stresstest-helgen kommer INTE få tillträde till betan i Januari.

De som blev inbjudna INNAN stresstest kommer få tillträde tili betan i Januari.

Medlem
Skrivet av tricky:

Nej, det var en stängt beta. Möjligtvis att de bjöd in mycket fler personer eftersom ändamålet var att stresstesta men öppen var den inte. Men ah, då är jag med. Synd att min tillfälliga inte blev mer pemanent

Ja ja, hade turen att få vid första vågen av invites. Så trodde det var open under helgen som var.

twm
Medlem

Kom aldrig in ändå

Gnällkuk
Skrivet av Toomsie:

Open beta var det aldrig. Blizzard bjöd in folk till stresstest förra helgen(tror jag att det var). De som blev inbjudna till stresstest-helgen kommer INTE få tillträde till betan i Januari.

De som blev inbjudna INNAN stresstest kommer få tillträde tili betan i Januari.

Det är inte så att man inte är garanterad att bli inbjuden då? Känns lite märkligt att man bjuder in ett gäng i början och sedan inte ersätter/lägger till fler spelare i nästa våg.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av tricky:

Det är inte så att man inte är garanterad att bli inbjuden då? Känns lite märkligt att man bjuder in ett gäng i början och sedan inte ersätter/lägger till fler spelare i nästa våg.

Har vart flertalet vågor med invites för perma-beta vad jag vet.

Medlem

Kan man ändra FOV än?

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Kan man ändra FOV än?

Ja.


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Kom in på helgbetan, gillart. Känns om Team Fortress 3 typ. Inget revolutionerande men riktigt välgjort och riktigt roligt. Precis vad man förväntar sig av Blizzard, alltså.

Håller tummarna för lite mer taktiska game-modes och vem vet, kanske något litet RPG-element, före release.


signatur

subterranean homesick alien

Gen
Medlem

Fick aldrig tillgång, cry me a river.

Medlem

Aww, så sjukt kul spel! spelar det närmare varje dag.

Medlem

Well, dags att öppna upp portarna snart va...

1
Skriv svar