Julkalender 2015!

Robot
Medlem
Julkalender 2015!

Måste man ha FBkonto för att delta, eller reggas bidragen ändå?


signatur

//nebud

Medlem

Vad var det för tävling man missade idag den 1/12 då?

Medlem

Ingen vad jag kan se? Stod att tävlingar kommer förekomma, dvs inte varje dag nödvändigtvis?


signatur

//nebud

Medlem
Skrivet av nebud:

Ingen vad jag kan se? Stod att tävlingar kommer förekomma, dvs inte varje dag nödvändigtvis?

jag tänkte mest på: Luckan är avslutad, eventuell vinnare meddelas här inom kort.

Medlem

Så inte tävlingar var lucka då, blandas med erbjudande eller?


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Erbjudanden varje dag, men endast tävlingar vissa dagar (min tolkning)


signatur

//nebud

Medlem

Tycker det skulle vara lite roligt att se vilka som vunnit på tävlingarna som varit hittils. Hur kan man göra det?

Medlem
Skrivet av jenlai:

Tycker det skulle vara lite roligt att se vilka som vunnit på tävlingarna som varit hittils. Hur kan man göra det?

Är de ens klara? Jag tar för givet att det kommer upp någon återkoppling på resultaten.
Eventuellt via Sweclockers? Jag har inte kollat.

undrar jag med hur se man återkopplingen? måste jag länka på facebook med eller fattar inte


signatur

New life, New hope

Redaktör
Skrivet av KloN:
Skrivet av jenlai:

Tycker det skulle vara lite roligt att se vilka som vunnit på tävlingarna som varit hittils. Hur kan man göra det?

Är de ens klara? Jag tar för givet att det kommer upp någon återkoppling på resultaten.
Eventuellt via Sweclockers? Jag har inte kollat.

Vinnarna kommer redovisas i varje lucka, målet är att dra dem inom en vecka. Bara att gå in i luckorna och kolla, alltså. Vi kommer dock inte skriva nyhet om varje vinnare/lucka.

Skrivet av kalle.lindestrom:

undrar jag med hur se man återkopplingen? måste jag länka på facebook med eller fattar inte

Nej nej, inga Facebook-krav - att gilla där är friviligt. Det enda du behöver göra är att svara bra på frågorna och hålla tummarna.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KloN:
Skrivet av jenlai:

Tycker det skulle vara lite roligt att se vilka som vunnit på tävlingarna som varit hittils. Hur kan man göra det?

Är de ens klara? Jag tar för givet att det kommer upp någon återkoppling på resultaten.
Eventuellt via Sweclockers? Jag har inte kollat.

Vinnarna kommer redovisas i varje lucka, målet är att dra dem inom en vecka. Bara att gå in i luckorna och kolla, alltså. Vi kommer dock inte skriva nyhet om varje vinnare/lucka.

Skrivet av kalle.lindestrom:

undrar jag med hur se man återkopplingen? måste jag länka på facebook med eller fattar inte

Nej nej, inga Facebook-krav - att gilla där är friviligt. Det enda du behöver göra är att svara bra på frågorna och hålla tummarna.

Kanske kan ni göra en nyhet per vecka och säga "Nu har vinnarna från lucka 1-7 dragits, kolla gärna vilka ni är"... Kanske?

Redaktör
Skrivet av KloN:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KloN:
Skrivet av jenlai:

Tycker det skulle vara lite roligt att se vilka som vunnit på tävlingarna som varit hittils. Hur kan man göra det?

Är de ens klara? Jag tar för givet att det kommer upp någon återkoppling på resultaten.
Eventuellt via Sweclockers? Jag har inte kollat.

Vinnarna kommer redovisas i varje lucka, målet är att dra dem inom en vecka. Bara att gå in i luckorna och kolla, alltså. Vi kommer dock inte skriva nyhet om varje vinnare/lucka.

Skrivet av kalle.lindestrom:

undrar jag med hur se man återkopplingen? måste jag länka på facebook med eller fattar inte

Nej nej, inga Facebook-krav - att gilla där är friviligt. Det enda du behöver göra är att svara bra på frågorna och hålla tummarna.

Kanske kan ni göra en nyhet per vecka och säga "Nu har vinnarna från lucka 1-7 dragits, kolla gärna vilka ni är"... Kanske?

Om vi hinner kanske. Det handlar om tid och prioriteringar.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av KloN:
Skrivet av jenlai:

Tycker det skulle vara lite roligt att se vilka som vunnit på tävlingarna som varit hittils. Hur kan man göra det?

Är de ens klara? Jag tar för givet att det kommer upp någon återkoppling på resultaten.
Eventuellt via Sweclockers? Jag har inte kollat.

Vinnarna kommer redovisas i varje lucka, målet är att dra dem inom en vecka. Bara att gå in i luckorna och kolla, alltså. Vi kommer dock inte skriva nyhet om varje vinnare/lucka.

Jag kan inte gå in i tidigare luckor, de är inte klickbara. Eller finns dom att se någonannanstans?

// edit

Nu är dom klickbara, kanske var något tillfälligt eller så var det ngt med jobbdatorn som knasade.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Är det bara windows8 versionen man har rabatt på? (Intel Compute stick)

Medlem

Fyfan va nice detta vore att få tag på, svårt att föreställa mig resultatet om man slog in det och gav till pojken. OM jag vinner lovar jag att filma själva ögonblicket.


signatur

jag kanske inte vinnner den där hårdisken men någon kanske garvar lite när dom tänker på mitt svar^^

för exakt så känner jag efter jul gnäll


signatur

New life, New hope

Inaktiv

cyka cyka blyat, lol nob lol.
kurwa kurwa blyat lol nob lol.

Hoppas jag vinner.

Medlem

synd att man inte lyckas komma på någon bra nördig hejaramsa, lycka till ni som kommer på något bra

Medlem

Klart man kan sätta 25% rabatt på grejerna när man vanligvis säljer grejerna 25% - 30% dyrare än andra butiker xP nej tack.

Medlem

Lyckades skicka in en hejarramsa med två minuter till godo, men nu skäms jag nästan så jag dör!
xD

Medlem

Om man klickar "Gilla" (Facebook) så täcker dialogen hela formuläret så att man inte kan skicka sitt svar. FB-dialogen har inte någon "stäng" (X) heller.


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Redaktör
Skrivet av the_cru:

Om man klickar "Gilla" (Facebook) så täcker dialogen hela formuläret så att man inte kan skicka sitt svar. FB-dialogen har inte någon "stäng" (X) heller.

Kan du skärmdumpa och visa hur det ser ut?


signatur
Medlem

Är det ont om vinnare, är vi alla förlorare?


signatur

//nebud

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av the_cru:

Om man klickar "Gilla" (Facebook) så täcker dialogen hela formuläret så att man inte kan skicka sitt svar. FB-dialogen har inte någon "stäng" (X) heller.

Kan du skärmdumpa och visa hur det ser ut?

Ja visst. Check it out:
https://www.dropbox.com/s/3ga54kjbko36wzv/fz_error.png?dl=1


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem

Fortfarande inte en enda vinnare utnämnd?


signatur

K9
:.:

Medlem
Skrivet av absimilard:

Fortfarande inte en enda vinnare utnämnd?

En vinnare är faktiskt utnämnd för första luckan Men nej de är rätt sega alltså.

Redaktör

Det är ont om tid när spel vill recenseras och sjukdomar härjar. Vi försöker göra ett rejält ryck i veckan.


signatur
Redaktör
Skrivet av the_cru:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av the_cru:

Om man klickar "Gilla" (Facebook) så täcker dialogen hela formuläret så att man inte kan skicka sitt svar. FB-dialogen har inte någon "stäng" (X) heller.

Kan du skärmdumpa och visa hur det ser ut?

Ja visst. Check it out:
https://www.dropbox.com/s/3ga54kjbko36wzv/fz_error.png?dl=1

Illa. Vet inte om vi kan fixa det. Men tävla först, gilla sen är ju en lösning.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av the_cru:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av the_cru:

Om man klickar "Gilla" (Facebook) så täcker dialogen hela formuläret så att man inte kan skicka sitt svar. FB-dialogen har inte någon "stäng" (X) heller.

Kan du skärmdumpa och visa hur det ser ut?

Ja visst. Check it out:
https://www.dropbox.com/s/3ga54kjbko36wzv/fz_error.png?dl=1

Illa. Vet inte om vi kan fixa det. Men tävla först, gilla sen är ju en lösning.

Jag testade nu, och för min del funkar det att bara klicka någonstans utanför FB-rutan så stängs den.
Fast jag kör inte samma webläsare, om nu det skulle göra någon skillnad...

12
Skriv svar