Mod till The Witcher 3 byter ut strider mot Gwent

Robot
Mod till The Witcher 3 byter ut strider mot Gwent
Medlem
Mod till The Witcher 3 byter ut strider mot Gwent

Är det bara jag som inte gillade Gwent?
"Dice poker" for tha win!

Medlem
Skrivet av Raid25:

Är det bara jag som inte gillade Gwent?
"Dice poker" for tha win!

Hatade Gwent i början, sen började jag spela det för att få achievments till 100% och nu älskar jag det. Men jo, dice poker är bra mycket bättre och pajar inte min "immuurshun" i världen.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Raid25:

Är det bara jag som inte gillade Gwent?
"Dice poker" for tha win!

Hatade Gwent i början, sen började jag spela det för att få achievments till 100% och nu älskar jag det. Men jo, dice poker är bra mycket bättre och pajar inte min "immuurshun" i världen.

Gillade Gwent i början men tröttnade fort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Orkade aldrig sätta mig in i det där. Samma sak med Caravan i Fallout: NV.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Raid25:

Är det bara jag som inte gillade Gwent?
"Dice poker" for tha win!

Hatade Gwent i början, sen började jag spela det för att få achievments till 100% och nu älskar jag det. Men jo, dice poker är bra mycket bättre och pajar inte min "immuurshun" i världen.

Gillade Gwent i början men tröttnade fort.

Själv så diggar jag båda två lika mycket.

Medlem

Första intrycket jag fick av Gwent var "uurk vad jobbigt att lära sig" sen när man väl tog sig tiden så var det inte så komplicerat.

Frustrerande i början om man mötte personer med för starka kort men till sist hade man en löjligt bra kortlek till förfogande och behövde knappt tänka utan bara mata på.

Medlem

ska jag visa det här för frugan? Hon tycker jag är snabb.

Medlem

bleh bara dumt att spela kortspel i spel O_O

bara en timme poker till i RDR xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Gwent var faktiskt riktigt kul, men jag älskade dice poker betydligt mycket mera. Jag hoppas vi får se ett återseende på det nu i kommande expansionen nästa år.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av FZ123:

Första intrycket jag fick av Gwent var "uurk vad jobbigt att lära sig" sen när man väl tog sig tiden så var det inte så komplicerat.

Frustrerande i början om man mötte personer med för starka kort men till sist hade man en löjligt bra kortlek till förfogande och behövde knappt tänka utan bara mata på.

Det som gjorde spelet tråkigt. Korten är viktigare än taktiken.
Det går att vinna med en sämre kortlek vilken man oftast hade men när kortleken blev bättre är det som du säger bara att mata på.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar