Rekrytera en vän - få bonusar i Heroes of the Storm

Robot
Rekrytera en vän - få bonusar i Heroes of the Storm

Blizzard vill att du ska spela deras moba på jullovet.

#blizzard, #heroes-of-the-storm


Inaktiv
Rekrytera en vän - få bonusar i Heroes of the Storm

Jag har redan fått alla mina vänner att spela, hur får jag den här rewarden nu då?

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Jag har redan fått alla mina vänner att spela, hur får jag den här rewarden nu då?

skaffa flera vänner...

Medlem

Har ni vänner?

Medlem

...Jepp, har också redan bjudit in alla jag känner och flera av de är redan level 10 - och de som inte är spelar antingen inte HOTS längre eller spel överhuvudtaget.

Guess I'm fucked then.

Medlem

Ja är det nån som funderar på att börja lira och få två gratis gubbar samt en XP boost så får ni gärna använda min länk

https://battle.net/recruit/GTRTLPB2D6

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Jag har redan fått alla mina vänner att spela, hur får jag den här rewarden nu då?

Eftersom de tagit bort begränsningen med talents i samband med detta så kan man anta att de räknar med att folk ska skapa extrakonton. Vet inte om det är värt det, för några är det kanske det. Man får en del bonusar i början så man kanske kan ha en del hjältar på olika konton om man vill.

Inaktiv
Skrivet av robbis:
Skrivet av Slevin:

Jag har redan fått alla mina vänner att spela, hur får jag den här rewarden nu då?

skaffa flera vänner...

Är du tokig? Jag hatar människor, tänker inte ge mig ut att skaffa nya när jag har äntligen hittat 3 som duger.

Medlem
Skrivet av anon_187600:
Skrivet av robbis:
Skrivet av anon_187600:

Jag har redan fått alla mina vänner att spela, hur får jag den här rewarden nu då?

skaffa flera vänner...

Är du tokig? Jag hatar människor, tänker inte ge mig ut att skaffa nya när jag har äntligen hittat 3 som duger.

Jag är tvärt om men känner tillräckligt många för att vara nöjd. Mer så blir det för svårt att hålla kontakten med alla! Hade ju blivit lika kaotiskt och stressigt som när din Sims börjar tjata om att de behöver fler vänner för en befordran! TOO MANY!

Fast nah, som tur är så handlar det inte om några större grejer. En mount och lite annat, inte tidsexklusivt heller. Jag känner samtidigt inte att jag går miste om något.

1
Skriv svar