Counter-Strike: GO uppdaterat med brutalkraftig revolver

Robot
Counter-Strike: GO uppdaterat med brutalkraftig revolver

Mycket nytt i vinteruppdateringen, men R8-revolvern är den stora snackisen.

#counter-strike-global-offensive


Inaktiv
Counter-Strike: GO uppdaterat med brutalkraftig revolver

Känns en aning OP i nuläget..

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Känns en aning OP i nuläget..

Helt klart mer OP än när czan kom, vi får väl se vad som händer helt enkelt!

Inaktiv
Skrivet av koleny:
Skrivet av Berling:

Känns en aning OP i nuläget..

Helt klart mer OP än när czan kom, vi får väl se vad som händer helt enkelt!

Kommer förmodligen justeras.. alla klipp/inlägg man ser på diverse cs.go sajter just nu är helt tokiga.
Vissa hävdar att den gör samma eller större skada än AWP i nuläget, om det stämmer eller ej vågar jag inte uttala mig om nu.

Medlem

såg inga tre hs med samma skott, dock högerklickade han så man skjuter snabbare men kulorna kan fara lite hur som haver även på nära håll, vänsterklickar man så åker hanen ner så det tar någon sekund innan du kan avfyra.

Den må vara op men den är inte jätte simpel att köra med

Medlem
Skrivet av zliddret:

såg inga tre hs med samma skott, dock högerklickade han så man skjuter snabbare men kulorna kan fara lite hur som haver även på nära håll, vänsterklickar man så åker hanen ner så det tar någon sekund innan du kan avfyra.

Den må vara op men den är inte jätte simpel att köra med

Inaktiv
Skrivet av zliddret:

såg inga tre hs med samma skott, dock högerklickade han så man skjuter snabbare men kulorna kan fara lite hur som haver även på nära håll, vänsterklickar man så åker hanen ner så det tar någon sekund innan du kan avfyra.

Den må vara op men den är inte jätte simpel att köra med

Ser ut som han klipper 3 personer samtidigt med endast ett skott i detta klippet

Medlem
Medlem

Vapnet har funnits i spelfilerna över 2 år och nu tänker utvecklarna "fan, det här är balanserat" och släpper skiten. De borde inte vara tillåtna att jobba på multiplayerspel.

Medlem

ser helt klart intressant ut, någon som vet vad som eventuellt är negativt med nya pickan?

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_1418:
Skrivet av koleny:
Skrivet av anon_1418:

Känns en aning OP i nuläget..

Helt klart mer OP än när czan kom, vi får väl se vad som händer helt enkelt!

Kommer förmodligen justeras.. alla klipp/inlägg man ser på diverse cs.go sajter just nu är helt tokiga.
Vissa hävdar att den gör samma eller större skada än AWP i nuläget, om det stämmer eller ej vågar jag inte uttala mig om nu.

Spelade en matchmaking nu och vapnet gör 98-140 dmg typ. HS är instakill och bodyshots mer eller mindre också. Är vad jag märkte ben och armbågar som ej dödar på ett skott. Rätt grisigt vapen om det används på rätt ställen

Medlem

Fyfan, CSGO är förstört enligt mig....

Inaktiv
Skrivet av koleny:
Skrivet av Berling:
Skrivet av koleny:
Skrivet av Berling:

Känns en aning OP i nuläget..

Helt klart mer OP än när czan kom, vi får väl se vad som händer helt enkelt!

Kommer förmodligen justeras.. alla klipp/inlägg man ser på diverse cs.go sajter just nu är helt tokiga.
Vissa hävdar att den gör samma eller större skada än AWP i nuläget, om det stämmer eller ej vågar jag inte uttala mig om nu.

Spelade en matchmaking nu och vapnet gör 98-140 dmg typ. HS är instakill och bodyshots mer eller mindre också. Är vad jag märkte ben och armbågar som ej dödar på ett skott. Rätt grisigt vapen om det används på rätt ställen

De va som f-n.. ok

Medlem
Skrivet av Trollaren:

Fyfan, CSGO är förstört enligt mig....

Ja, hela scenen kommer förfalla och spelet kommer dö ut inom dagar. Finns ingen återvändo och det går absolut inte patcha eller balansera.

Hmm, det vill man ju testa.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer så klart att balanseras. Övriga förändringar är nog av godo.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Kul med nytt, men som vanligt är det väldigt OP vid release (typ som cz, eller m4a1-S när den kom) men det kommer patchas såklart!

Fast jag tänker inte spela någon MM tills den är nerfad åtminstone en gång, kommer vara kaos hahaha!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Det är inte bara lite OP, spelet är paj nu. Om man som CT köper en M4 för flera tusen så ska man mer eller mindre utan problem kunna vinna mot T som har ECO. Nu så kan de lätt spendera 850 för att har mycket stor chans att vinna.

Valve behöver fixa detta!

Medlem

Bra! Våga uppdatera och hitta på nya grejjer! Kanske behöver lite balans men grymt med en riktigt bastant handkanon! Det borde finnas i alla spel!

Medlem

Ingen som minns model 1887 akimbo i MW2 innan den nerfades? Var sinnessjukt. Så lugnt ppl den kommer säkert också att justeras;)

Medlem

Man får tänka på att revolvern är en pistol också, så det går helt okej att köra den i kombination med t.ex. en AK för helt sinnessjuk utility. Alla har i stort sett en liten minisniper de bär runt på, som även kan totalslakta på nära håll.

Medlem

Alla förändringar i denna patch har ju förstört spelet helt och hållet
Aimpunch när man tar skada med i stort sett alla vapen oavsett om man har armor eller inte.
Smokebuggen (tabba ut och in så försvinner smoken).
Förstörd rekyl på i stort sett alla vapen.
Revolvern är det minsta problemet ^_^

Medlem

Som det brukar vara med cs updates sen beta 4.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Snart kommer väl någon tjomme hos utvecklaren att denna kanon ska ha ett prickskyttesikte på sig också... Det är känt sedan tidigare att det bara är tomtar som jobbar på Hidden-Path.

Medlem

Tycker det verkar rätt att ha med denna. AWP finns ju för långdistans så det kan vara bra att ha något som väger upp också för närstrider.

Medlem
Skrivet av sandmanman:

Det är inte bara lite OP, spelet är paj nu. Om man som CT köper en M4 för flera tusen så ska man mer eller mindre utan problem kunna vinna mot T som har ECO. Nu så kan de lätt spendera 850 för att har mycket stor chans att vinna.

Valve behöver fixa detta!

Och du kan göra exakt samma sak du också när ni har eco, det är ju inte så att bara motståndarna kan använda detta "op gamebreaking weapon" du kan också göra det...sluta gnäll

Inaktiv

Bryr mig inte så mycket om revolvern när alla kan använda den men lite drygt när man uppenbart märker när folk utnyttjar smokebuggen.

Medlem
Skrivet av beron:
Skrivet av sandmanman:

Det är inte bara lite OP, spelet är paj nu. Om man som CT köper en M4 för flera tusen så ska man mer eller mindre utan problem kunna vinna mot T som har ECO. Nu så kan de lätt spendera 850 för att har mycket stor chans att vinna.

Valve behöver fixa detta!

Och du kan göra exakt samma sak du också när ni har eco, det är ju inte så att bara motståndarna kan använda detta "op gamebreaking weapon" du kan också göra det...sluta gnäll

Handlar väl inte så mycket om det utan snarare att den förstör spelet som den är nu. Allt tänk och all ekonomi är borta nu, köp revolver+kevlar+helmet och du är good to go.
Den måste nerfas, så enkelt är det.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av beron:
Skrivet av sandmanman:

Det är inte bara lite OP, spelet är paj nu. Om man som CT köper en M4 för flera tusen så ska man mer eller mindre utan problem kunna vinna mot T som har ECO. Nu så kan de lätt spendera 850 för att har mycket stor chans att vinna.

Valve behöver fixa detta!

Och du kan göra exakt samma sak du också när ni har eco, det är ju inte så att bara motståndarna kan använda detta "op gamebreaking weapon" du kan också göra det...sluta gnäll

Men då behöver man ju inte köra eco längre? Aldrig bra att dumma ner ett spel........ Bara casual players som gillar sånt här! =(


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

12
Skriv svar