ang. bild arkiv

Medlem
ang. bild arkiv

hej...

jag undrar om ni nån gång har tänkt på att när man blädrar på biilderna så är de max upplösta. dvs. bilden blir inte "automatiskt minskad" med tankedn på vilken upplösning datorn har.

det är irriterande att jag måste gå upp och ner, på sidorna för att titta på bilder, jag menar alla kör inte med högupplösning.


signatur

i want you

Medlem

zZz, Läs tidigare trådar om bildarkivet så hade du sluppigt slösa tid på att skriva din egna.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

jaja, gammal script för bildvisning och folket på fz kommer inte att ändra det i dagsläget. tråkigt för jag är en av många som endast läser nyheter om spel på fz och det irriterar mig så mycket med så pass stora bilder så jag blir tvungen att läsa nyheter nån annanstans.


signatur

i want you

Redaktör

Vi vet om att bildvisningen inte är optimal. Ett nytt bildarkiv är, som sagt, under utveckling. Exakt lanseringsdatum kan jag inte ge, men det kommer inte ta särskilt lång tid.


signatur
W2k
Medlem
Skrivet av arice:

jaja, gammal script för bildvisning och folket på fz kommer inte att ändra det i dagsläget.

Utveckling tar tyvärr tid, fram till nu har jag hållit på med filarkivet - som var i betydligt sämre skick än bildarkivet. Ett nytt bildarkiv kommer, om gudarna och John vill.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:
Skrivet av arice:

jaja, gammal script för bildvisning och folket på fz kommer inte att ändra det i dagsläget.

Utveckling tar tyvärr tid, fram till nu har jag hållit på med filarkivet - som var i betydligt sämre skick än bildarkivet. Ett nytt bildarkiv kommer, om gudarna och John vill.

Är inte John en gud??:P


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar