Livet som jägare – så tämjer du farliga djur i Far Cry: Primal

Robot
Livet som jägare – så tämjer du farliga djur i Far Cry: Primal
Medlem
Livet som jägare – så tämjer du farliga djur i Far Cry: Primal

HAHA nice att tämja med knapp tryck, sämsta jag sett

edit: Tappade hoppet helt, verkar vara 90% reskin av far cry 4, återigen behöva jaga massvis med djur för få större väska och bälte osv...

Releasehästryttare

Fråga:
Är det nån här som är sugen på detta spel ?
Känns som de vill försöka nått nytt, men tror spelet kommer floppa rejält.

Medlem

Ubisoft, köp på egen risk.
Troligtvis kommer du få känslan av att du har spelat det förut :X

Medlem

Jaga för att hitta resurser och uppgradera vapen och utrustning. Alltså precis som i Far Cry 3? Men de beskriver det som en innovation.

Conquer the bonfire... Very cool... Förutom att det är exakt som i Far Cry 3, fast baserna ersatts med läger och lägereldar.

Visst, lite kul att kunna tämja rovdjur. Förhoppningsvis blir settingen intressant, men spelet verkar inte återuppfinna hjulet (Stenåldersskämt..)

Det finns många som inte har spelat Far Cry-spelen, de vill testa något "nytt" med gamla kläder. Det kommer säkert sälja bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Omciterar från artikeln:

Äventyret utspelar sig främst under en tidsperiod då människor gick från att vara skickliga samlare och jägare till casual spelare där varje sak du gör kan utföras men enkel knapptryckning.

Miljöerna är även dom en illusion att något nytt och intelligent har gjorts, där man istället har utfört ett arbete som en moddare lika gärna kunnat utfört på kortare tid.

Jag vet, det är en alpha, men detta bådar inte gott. Hur farliga blir djuren egentligen om du kan tämja dem så enkelt?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Far cry 4 intesserade mig inte alls likaså 3an men detta blir jag ju lite sugen på

Medlem

Detta e jag sugen på, har inte spelat farcry4 heller så det kanske e bra.
Detta verkar väldigt intressant för mig iaf.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

man hade ju velat testa, men eftersom det känns väldigt fc4 dlc så vill man ju heller inte pröjsa mer än kanske 200 för det


signatur

//monster

Inaktiv

Gillade ändå Far Cry 3 och 4 för vad det var med börjar tröttna rejält nu. Som flera sagt så är det samma gamla skåpmat i ny förpackning åter igen och det jag såg från gameplayen såg det riktigt jävla tråkigt ut.

Dom hade en chans här att försöka förnya men som vanligt vågar större utvecklar aldrig chansa på att förnya något mer än 10% och kör istället på något mediokert skit som dom vet kommer sälja bra efter att hypa det så hårt det går innan release.

Medlem

Detta är jag mycket sugen på. Day1 köp

edit: absolut inte köp för 700kr. men det kostar väl 450 på Mediamarkt antar jag?

Nu var det ju bara ett år sen som FC4 kom så det kanske bara är av ren praktisk orsak man återanvänder mycket, men som sagt borde det inte bli fullpris. Men jag tycker heller inte det ska va DLC pris, utan nått mitt i mellan


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

ja jag tycker spelföretagen borde börja göra det rätta och ha ett pris där mellan jag med, 200-300 max då 90% av spelet är uppenbart återanvänt från den innan bara. Annars blir det som med hardline, dom skyller på att "annan studio" gjort det och sätter priset på 700 igen bara.


signatur

//monster

1
Skriv svar