Spelguider och GOTY

Medlem
Spelguider och GOTY

Hej! Vad har ni för kunskap och erfarenhet av spelguider? Ibland händer det att spel släpps som Game of the Year edition, då med all tidigare DLC. Ta till exempel Fallout 3 och all DLC. Om Fallout 3 får en spelguide vid release, kommer en ny spelguide med innehåll av alla DLC:n när GOTY-versionen släpps? Jag använder Fallout 3 endast som exempel.

Medlem

Min erfarenhet är att det oftast inte blir någon uppdaterad version av den som kommer med spelet. Men har bara enstaka erfarenheter av att få med guider ö.h.t så jag kan mycket väl ha fel.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av KonradA:

Hej! Vad har ni för kunskap och erfarenhet av spelguider? Ibland händer det att spel släpps som Game of the Year edition, då med all tidigare DLC. Ta till exempel Fallout 3 och all DLC. Om Fallout 3 får en spelguide vid release, kommer en ny spelguide med innehåll av alla DLC:n när GOTY-versionen släpps? Jag använder Fallout 3 endast som exempel.

Japp. Kommer vid varje släpp: www.google.com


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Jag tror inte att det finns någon generell regel för nyversioner av guider, utan det är nog olika med olika spel. Men jag har ingen direkt erfarenhet av spelguider heller eftersom jag inte fuskar.

1
Skriv svar