Köp ett PS4-spel, få ett annat på köpet

Medlem
Köp ett PS4-spel, få ett annat på köpet

Schysst erbjudande, synd att Uncharted trilogin inte var med dock!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Hur funkar det med högsta pris vs lägsta pris?

T.ex
Lägger till ett spel som har väldigt låg kostnad och ett spel som har väldigt hög kostnad, vilket av spelen får jag betala för? Billigaste eller dyraste?

Medlem
Skrivet av bellyman:

Schysst erbjudande, synd att Uncharted trilogin inte var med dock!

Den var ju på sale i helgen, 280 sek!

Medlem
Skrivet av Electrix:

Hur funkar det med högsta pris vs lägsta pris?

T.ex
Lägger till ett spel som har väldigt låg kostnad och ett spel som har väldigt hög kostnad, vilket av spelen får jag betala för? Billigaste eller dyraste?

Du får 50% rabatt på totalsumman skriver dom ju på PS-bloggen. Så är ett spel lite dyrare får du lite mer rabatt, så siffran du betalar hamnar mittemellan de två spelen.

Medlem
Skrivet av Electrix:

Hur funkar det med högsta pris vs lägsta pris?

T.ex
Lägger till ett spel som har väldigt låg kostnad och ett spel som har väldigt hög kostnad, vilket av spelen får jag betala för? Billigaste eller dyraste?

Har för mig att alla spelen som är med i kampanjen kostar 449kr. Tydligen så har dem höjt priset på spel som kostat mindre innan.
Om man ska tro på vad som skrivs i kommentarsboxen på PS bloggen.

Medlem

Oj, vad förvånad jag är över att det inte finns några intressanta spel för mig i den där listan...

Medlem
Skrivet av Crafoord:

Den var ju på sale i helgen, 280 sek!

Seriöst? Missade jag helt, satfläsk!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Tack men nej tack. Många av de spelen kostar ju fortfarande fullpris på PSN medans de är upp till 50% billigare i nätbutik. För att inte tala om att det mesta var ren skit.

Men det finns säkert de som tycker det är jättekul att cykla eller köra traktor.

Medlem

Dom har kört en fuling och höjt priset på lego spelen och sånt skräp.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Fult som fasen - nej tack.

Medlem

Tråkiga spel, har redan dom som är värda men snacka om värde ifall man vill skaffa LEGO-spelen åt kidsen, 2 för 1 är ju guld i sånna lägen


signatur
1
Skriv svar