Nya CS:GO-revolvern buggfixad – men fortfarande överkraftig

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Saurfange:

Den är inte överkraftig. Om den vore så skulle folk spela mer med den än med ak4/m4 men så är inte fallet. Gillar den skarpt så låt den vara!

precis håller med dig, folk vill bara gnälla för kraften den har. Men om dom tänker några snäpp längre så tar det 1 sekund innan du kan avfyra med primary och med secondary måste du försöka pricka rätt för att plocka folk då skotten inte går rakt, den har oavsett ingen chans på en eco runda om någon kommer med någon av dom andra pistolerna då dom skjuter snabbare.

För dom som inte kan så har längre vapen modeller bättre accuracy

Inaktiv

Ak har fortfarande bättre träffsäkerhet en denna pistol.

Inaktiv
Medlem

Alla som säger att den inte förstör spelet har ju verkligen noll koll eller spelar på väldigt låg nivå. Den är helt enkelt för bra för att bara kosta 850 $, oneshotta samt skjuta helt rakt. Den tar bort hela konceptet med eco vilket gör cs till ett helt annat spel, ett tråkigt spel imo. Hade jag velat ha något sånt här skit hade jag kört cod eller något annat skit.

Inaktiv
Skrivet av Mainman:

Alla som säger att den inte förstör spelet har ju verkligen noll koll eller spelar på väldigt låg nivå. Den är helt enkelt för bra för att bara kosta 850 $, oneshotta samt skjuta helt rakt. Den tar bort hela konceptet med eco vilket gör cs till ett helt annat spel, ett tråkigt spel imo. Hade jag velat ha något sånt här skit hade jag kört cod eller något annat skit.

Målet är väl att eco kan vinna rundor. TSM är ett bra exempel de har sjuk ct sida. men när vapen blir nerfade som m4a1-s, har de blivit ett lag i mitten/top.

Inaktiv

Jag tycker i ett bra cs kan båda lagen vinna. även om ct har fördel med defend

Inaktiv

Så var de inte i tsm turnering. dom var ct med op vapen satt och försvara, förlora inte många poäng som ct.

Inaktiv

De är ny meta nu. fnatic regerar. hoppas på nip

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Brunell55:
Skrivet av zliddret:

och med secondary måste du försöka pricka rätt för att plocka folk då skotten inte går rakt

Och det är precis där vi tappar en stor del av CS, att det är random och inte skillbaserat.

Det värsta med denna uppdateringen är att rifles har blivit mer random i sprayen, burst och tap och handlar mer om RNG.

Så CSGO har blivit ett spel som är baserat kring tur istället för skill.

haha vilket skämt, antingen har ni varit onykter dom senaste dagarna eller har ni bara blivit sämre i såna fall

Du verkar ju inte förstå att dom har nerfat AK/M4.

Medlem
Skrivet av abso:

Nya kanonen förstör det seriösa i cs, alla springer bara runt med denna oavsett pengar i kassan, men JÖSSES va roligt det är =D nästan som en billig awp, MED crosshair. ECOs existerar inte längre, får se vad det blir av det!

ja kör man i lägre rank matcher kanske inte eco existerar längre, men revolvern används flitigt uppe i le och högre med men folk använder olika vapen och då har inte r8an varit några problem alls, så förstår ärligt inte vad folk gnäller i.

Det är inte precis så att du kan mata ut åtta kullor på primary fire som går spikrakt, hade det varit så så hade jag nog reagerat också. Secondary går ju inte helt att förlita sig på varje gång

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Den är inte överkraftig. Om den vore så skulle folk spela mer med den än med ak4/m4 men så är inte fallet. Gillar den skarpt så låt den vara!

Vad spelar du för tier egentligen? Det är ju precis de som händer, folk väljer inte sällan R8:an före AK/colt speciellt på Inferno.

Händer varje match,klart den är op och att du kan penna någon i magen till 1hp med kevlar är inte okej i cs för en pistol för 850 som skjuter spikrakt trots att du springer med den.

Jag kan tänka mig att detta inte är en big deal om det är folk som inte kan sikta så bra, men på högre nivåer är det ett skämt.

Medlem

Spelet var bra balanserat innan denna updaten, visst, deaglen är fuckad som vanligt, men annars var det bra. Nu är det bara pannkaka av hela skiten, jag kommer inte spela igen innan det är fixat. är inte lönt.
Spela en match där 8 av 10 bara kör r8 + armor/helmet och lite granater. Helt värdelöst.
Nej fy fan.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Spelar folk fortfarande cs? *ironi*

Medlem

Buddy system, R8+P90. Det är överjävligt. Nu har jag inte spelat efter patchen, men innan exploiten med hanen vart fixad.. Oh my!

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Den är inte överkraftig. Om den vore så skulle folk spela mer med den än med ak4/m4 men så är inte fallet. Gillar den skarpt så låt den vara!

När CZ kom så var den också överkraftig, men precis som r8 så var inte den heller dominant i alla lägen. Men en pistol som nästan alla väljer oavsett om dom kör den som "main" eller om dom har den vid sidan av är inte bra balans.

*edit* OP betyder inte alltid att den byter ut eller dominerar allt i alla lägen.

12
Skriv svar