Medlem
R6 Siege

Det här kanske är i fel forum, men varför har ni inte recenserat Rainbow 6 Siege?
Jag har som väntat på ert utlåtande innan köp.

Redaktör
Skrivet av Norrin:

Det här kanske är i fel forum, men varför har ni inte recenserat Rainbow 6 Siege?
Jag har som väntat på ert utlåtande innan köp.

Recensionen är på gång, publiceras på måndag skulle jag gissa.

Det har tagit tid av flera anledningar. Först och främst fick vi inte tag på spelet förrän vid releasen, och sen har det härjat sjukdomar här på redaktionen. Beklagar att det dröjer, men vi resonerar så att vi hellre väntar ett tag så vi hinner testa spelet ordentligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Norrin:

Det här kanske är i fel forum, men varför har ni inte recenserat Rainbow 6 Siege?
Jag har som väntat på ert utlåtande innan köp.

Recensionen är på gång, publiceras på måndag skulle jag gissa.

Det har tagit tid av flera anledningar. Först och främst fick vi inte tag på spelet förrän vid releasen, och sen har det härjat sjukdomar här på redaktionen. Beklagar att det dröjer, men vi resonerar så att vi hellre väntar ett tag så vi hinner testa spelet ordentligt.

Perfekt. Jag väntar tålmodigt.
Krya på er.

Medlem

Riktigt bra spel, spelar i stort sett varje kvall.Det jag kan konstatera är att det fortfarande är stora problem med matchmakingen och de ökar ju fler man är i sin squad. Är vi fyra är det mest problem. Tre minskar strulet men brukar fortfarande krångla en hel del. Två funkar oftast problemfritt och en nästan aldrig problem.

Små kartor, snabba rundor och bra variation på vilka chars man kör för att använda olika perks.

Lös matchmakingen så har vi ett "modernt CS för 2016"...


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

1
Skriv svar