Releaseparty för Starcraft II i Stockholm

Robot
Releaseparty för Starcraft II i Stockholm
Medlem
Releaseparty för Starcraft II i Stockholm

inte korea?
Awww....


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Medlem

Jag tror dom menar att i europa är det dessa 5 länder. Sen har de förmodligen fler lanseringsparty runt om i världen.


signatur

"Everybody has emotions, if you don't have emotions, you're not a human being" - James Root

Skrivet av Drevlin:

inte korea?
Awww....

EUROPAAA

Medlem

Nix, har annat kul för mig.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vore grymt att hinna med det och Helsingborgsfestivalen.

Medlem

Njaa, ska man åka 22mil för starcraft 2?

Medlem

Bah, gief D3!

Medlem

Alltså... har de lyckats med att hypa spelet eller? Är själv inte speciellt peppad, bara lite småintresserad. Vad säger ni andra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av Drevlin:

inte korea?
Awww....

EUROPAAA

Okej, my bad.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem

En station från jobbet. Hmm... nä.

Medlem

fan alltid stockholm, dom har ju butik i malmö, varför aldrig events där?

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Alltså... har de lyckats med att hypa spelet eller? Är själv inte speciellt peppad, bara lite småintresserad. Vad säger ni andra?

jupp, samma här.

Medlem

Gillar att ni lovade uppdatera oss när Europas Beta servrar kom upp. Dock har de ju nu varit uppe en vecka men ingen nyhet.

Medlem

Det här är en av anledningarna till varför jag vill bo i Stockholm.

Webhallen <3

Medlem

Webhallen is teh shit


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Skrivet av Hazze:

Gillar att ni lovade uppdatera oss när Europas Beta servrar kom upp. Dock har de ju nu varit uppe en vecka men ingen nyhet.

word.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fan alltid stockholm, dom har ju butik i malmö, varför aldrig events där?

Av alla Europas länder så väljer Blizzard fem länder där Sverige ingår. Jag tror faktiskt att det är Blizz som avgör var detta äger rum i samspråk med (tydligen) Webhallen. Min gissning skulle vara att de hellre skickar sina utvecklare till huvudstaden!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Kommer säkert bli ett kul PR-event. Jag har inget emot Blizzard personligen, men spelet i fråga har jag tappat intresset för hur mycket än jag VILL gilla det.

Men ska bli kul att se på det bilder som lär dyka upp från det i alla fall, nästan så att jag funderar på att åka in bara för att stirra på folk.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Kommer säkert bli ett kul PR-event. Jag har inget emot Blizzard personligen, men spelet i fråga har jag tappat intresset för hur mycket än jag VILL gilla det.

Håller med, jag var taggad till tusen tidigare men intresset är nästan som bortblåst nu.

D3 dock, när det väl kommer. Oj oj oj.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Räknar dagarna tills det släppt. Mycket Nostlagi över hela konceptet.
Vilket fall så skulle det kanske va roligt att titta vad Webhallen har fixat men å andra sidan så känner jag inget större intresse att varken träffa Blizzard personal, lyssna på ett live band eller va med en frågetävling.

Jag firar istället med att jag har förbokat Special Edition av spelet sen så struntar jag i resten. Men hoppas ni får skoj som ska gå.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Kommer säkert bli ett kul PR-event. Jag har inget emot Blizzard personligen, men spelet i fråga har jag tappat intresset för hur mycket än jag VILL gilla det.

Men ska bli kul att se på det bilder som lär dyka upp från det i alla fall, nästan så att jag funderar på att åka in bara för att stirra på folk.

För mig är det tvärtom. Jag var inte så jätteintresserad av SC2 först, men nu är jag hur sugen som helst. Spelar betan varje dag.

Medlem

Hur stora lokaler har webhallen?? Känns som ett officiellt releaseparty för Starcraft 2 kräver ett jävla convention center, typ.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag e astaggad! Har inte spelat betan eller Sc 1 för den delen heller men började kolla professionella matcher med bra kommentatorer som Husky och HD. Har kollat matcher typ varje dag sen jag hittade deras kanaler och de har fått mig astaggad att börja spela SC II Så jag och några kompisar kommer vara på release-festen Syns där


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fan alltid stockholm, dom har ju butik i malmö, varför aldrig events där?

För att dom inte vill ha bonnapågar på sina events.

Medlem

ge mig d3 release istället! ^^

Medlem
Skrivet av Greve_Peter:
Skrivet av SWEBarb:

fan alltid stockholm, dom har ju butik i malmö, varför aldrig events där?

För att dom inte vill ha bonnapågar på sina events.

Eller också för senast jag var nere i Malmö fick jag typ prata engelska för jag förstod inte deras svenska ^^

Medlem

Detta lär ju krocka med Day9's countdown party...

12
Skriv svar