Efter kritiken – Valve nerfar nya CS:GO-revolvern
Att dom inte gör så man kan beta testa såna här stora patchar innan man går live för att sammla info och data.
Detta gör blizzard med Starcraft och WoW.
Vilket är en ganska korkad jämförelse, för det du hittar i wow är permanent, areas som du kan utnyttja för egen vinning ökar markant. Att där finns en obalanserad pistol I CSGO är inget som gör permanenta skador på spelet. Utöver folks känslor som dött utav den. Men de bryr vi oss inte om.
Hur är det med att röken från en rökgranat försvinner om man alt-tab:ar ur?
Är det fixat?
Jupp
EDIT:
– Fixed exploits with the R8 Revolver, including being able to fire during freezetime or defusal, and the ability to hold the primary hammer back indefinitely.
– Fixed a disappearing smoke exploit.
– Fixed a timeouts-related exploit.
– Fixed competitive UI flickering at the end of rounds.
– Fixed a regression in logaddress_add to allow DNS hostname resolve.
– Fixed a rare game server crash after replay.
– R8 Revolver now correctly shows up in weapon_fire events.
– Added map mode to game stats integration.
Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.
Jag tror dom släppte det i "trasigt" skick för att senare framstå som godvilliga/snabba/"insert whatever positive".
DET.. eller att de släpper otestat.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Att dom inte gör så man kan beta testa såna här stora patchar innan man går live för att sammla info och data.
Detta gör blizzard med Starcraft och WoW.
Jo. Det är fan pinsamt hur Valve hanterar QA och speldesign generellt till spel som Dota 2 och CS.
Deras jävla lyckosystem där alla är bäst och får göra vad de vill i sina vänskapsringar funkar kanske till spel som L4D och HL, men fan inte till e-sportspel som CS eller Dota som behöver konstanta uppdateringar. Där behövs chefer och CM's som kan ta beslut och lyssna på spelarna.
Att dom inte gör så man kan beta testa såna här stora patchar innan man går live för att sammla info och data.
Detta gör blizzard med Starcraft och WoW.
Vilket är en ganska korkad jämförelse, för det du hittar i wow är permanent, areas som du kan utnyttja för egen vinning ökar markant. Att där finns en obalanserad pistol I CSGO är inget som gör permanenta skador på spelet. Utöver folks känslor som dött utav den. Men de bryr vi oss inte om.
inget i wow är permanent det patchas you också på samma sätt som andra spel