day of world day of night

Inaktiv
day of world day of night

Ett ställe på startsidan längst ner eller så där det står om nyheter i sverige , som medlemmarna själv får skriva.. detta kanske låter lite "fjantigt" men vissa nyheter blir nog ganska intressanta!


signatur

My way is better than yours :D

Jee
Medlem

Tvivlar på att det skulle bli särskilt många seriösa nyheter. Bättre att läsa på svenska tidningars hemsidor eller något annat då.


signatur

Eller inte?

Medlem

Hahaha, bästa omröstningen någonsin!


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Redaktör

Det skulle onekligen kunna bli intressant. Men, vi är måna om att FZ ser ut och fungerar på ett visst sätt, om vi låter användarna medverka på framsidan är risken stor att en del saker inte når upp till den språkliga och innehållsmässiga kvalitet vi eftersträvar.

Användarna kan givetvis posta egna spelnyheter i forumet, förslagsvis i Allmänt prat eller Övriga spel. Om ni vill tipsa redaktionen om något ni vill se på förstasidan slänger ni iväg ett nyhetstips.


signatur
Medlem

Så mycket som det länkas till aftonbladet så behövs det väll inte nå mer extra "nyheter"?

Redaktör

Kanske är just därför Zampa kommer med detta förslag, höja kvalitén på forumlänkarna lite...


signatur
Inaktiv

men att Crew (moddarna) läser nyheten innan den läggs upp på sidan så det blir lite vettigare "nyheter"
så det inte blir oseriösa


signatur

My way is better than yours :D

Inaktiv

vad vore då skillnaden mellan ditt förslag och tipsfunktionen?

*tänk lorry*
"tänkte inte på de..."


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

tipsfunktionen är till för spel, men jag menar annat inte spel..


signatur

My way is better than yours :D

Medlem
Skrivet av nolimitsoya.:

vad vore då skillnaden mellan ditt förslag och tipsfunktionen?

Ja, varför inte använda tipsfunktionen flitigare ist.?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Zampa:

tipsfunktionen är till för spel, men jag menar annat inte spel..

Ofan, jag som trodde FZ var en spelsite i första hand... :crazy:
Ja, jag vet att det behandlas annat, men det luktar för mycket "aftonpladdret.sne - spela dig smal!"... över den här idén.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

jamen 3 nyheter på framsidan (liten text som denna..)


signatur

My way is better than yours :D

Redaktör
Skrivet av Zampa:

men att Crew (moddarna) läser nyheten innan den läggs upp på sidan så det blir lite vettigare "nyheter" så det inte blir oseriösa

Det blir ju samma sak som Tipsa oss!-länken - vi får tips och skriver om dem om vi anser att de är av värde.

Skrivet av Zampa:

tipsfunktionen är till för spel, men jag menar annat inte spel..

FZ skriver, som sagt, huvudsakligen om spel. Finns andra sajter som sköter bevakningen av övriga nyheter och händelser mycket bättre. Och ärligt talat har jag en känsla av att nyheter skrivna av forumfolk till obehagligt stor del skulle vara länkar till nyheter skrivna av en viss skvallerbla... förlåt, kvällsblaska.


signatur
Medlem

Förbjud länkar i zampas grej då.:)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Eller förbjud Zampa

Inaktiv

det skulle bara resultera i polls som "Kissar du i bassängen?" av allmänt prat tråden att döma


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

1
Skriv svar