Bli kriminell boss och anlita andra spelare som livvakter i GTA Online

Robot
Bli kriminell boss och anlita andra spelare som livvakter i GTA Online
Medlem
Bli kriminell boss och anlita andra spelare som livvakter i GTA Online

Trist att de inte kan försöka piffa upp Online istället, det är på allvar ca 40% loadtime i en spel session ju.

Medlem
Skrivet av Elixx:

Trist att de inte kan försöka piffa upp Online istället, det är på allvar ca 40% loadtime i en spel session ju.

För att inte nämna alla fuskare/hackers i varannan lobby.

Medlem

Kör endast private crew-sessions med kompisar. Enda sättet att inte bli galen.

Medlem

Jag köpte GTA V på PC för att spela online (fet chans att betala för att spela online i ett sådant spel). Snacka om att jag ångrar mig.


signatur

I drank what?

Funderar ibland på att gå in och spela online lite ibland men ångrar mig när jag blir påmind om all tid man måste befinna sig i loading screens

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag köpte GTA V på PC för att spela online (fet chans att betala för att spela online i ett sådant spel). Snacka om att jag ångrar mig.

Du behöver väl inte betala en enda krona för att spela online. Eller fattar jag din mening fel?

Är man ett gäng polare å spelar blir spelet riktigt roligt. Denna uppdatering är mer än välkommen. Vem vill inte ha ett hus i The hills liksom?

Medlem

Snälla uppdatera laddningstiderna, det tar fan 30 minuter för att komma in nästan det är ett skämt på laddningstiderna troll rockstar


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Ge mig singeplayer dlc Rockstar!! ffs! Har inte 10-15 åringarna fått nog med uppdateringar till online delen?!?

Medlem

Jag skulle nolifa detta stenhårt om bilarna inte var så "begränsade" hastighetsmässigt - hade varit roligare om dem hade realistisk hastighet av dem bilarna som dem är baserade på.

Tex

Bil i spelet: Pegassi Osiris - ~206 km/h
Baserad på: Pagani Huayra - ~383 km/h

Hade varit roligare, men kanske också kanske rätt orättvist/obalanserat eller så. Men hade älskat det om det var mer trovärdiga värden på bilarna hastighetsmässigt!

Kommer dock checka denna update, lär ju köpa en lyxvilla iaf!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

1
Skriv svar