Bland memes och dinosaurier – Pewdiepies spel finns nu på Steam!

Robot
Bland memes och dinosaurier – Pewdiepies spel finns nu på Steam!
Medlem
Bland memes och dinosaurier – Pewdiepies spel finns nu på Steam!

Jag tror inte jag ingår i spelets målgrupp...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Mer som

PewdiShit: Legend of the BroShit

Medlem

Tycker det är jäkligt imponerande att en vanlig svensson har lyckats blivit så stor att han nu har ett flertal spel om sig själv.

Medlem
Skrivet av Salami:

Mer som

PewdiShit: Legend of the BroShit

Rätt så smaklöst uttalande

Skrivet av Jonlissla:

Tycker det är jäkligt imponerande att en vanlig svensson har lyckats blivit så stor att han nu har ett flertal spel om sig själv.

Tycker jag med. Det är inte längre bara dom som sitter som VD på ett stort företag som tjänar dom stora pengarna. Nej, det är dom som lyckas med framgång att göra en YouTube-kanal, eller att göra ett byggspel. Eller så är det den lilla ungdomen som sitter i sitt rum hemma hos föräldrarna där han gör en App, och tjänar stora summor för det.

Tider har förändrats, och man kan inget annat än att bli imponerad av folks framgångar inom dom olika forumen och IT

Medlem

[quote=WulffX03]

Skrivet av Salami:

Mer som

PewdiShit: Legend of the BroShit

Rätt så smaklöst uttalande

Nja, PewdieShit, som persona är som jag skriver, men som person är han säkert ok.

Lätt ett köpt till mig o sonen så vi kan coopa

Medlem
Medlem
Skrivet av Salami:

Mer som

PewdiShit: Legend of the BroShit

Den svenska avundsjukan har ett Salamiansikte.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem
Skrivet av Salami:

Mer som

PewdiShit: Legend of the BroShit

Äsch dra något gammalt över din bittra attityd och låt folk göra som de vill, det är lite väl tjatigt och gammalt att försöka snacka ner allt man inte tycker om osv.

Medlem
Skrivet av Salami:

Mer som

PewdiShit: Legend of the BroShit

well ingen har tvingat dig att köpa det och spela det, har själv spelet på mobilen och är ett roligt tidsfördriv.

Rätt drygt att läsa varenda gång något negativt hat om pewdiepie så fort det skrivs om honom.
Antingen är du avundsjuk för du inte nått lika långt som han eller så har du allt för lite fritid att spendera på annat

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Jag tror inte jag ingår i spelets målgrupp...

Folk som gillar välgjorda spel? Synd för dig, men du kan ju alltid fortsätta spela Farmville och Call of Duty.

Medlem
Skrivet av WulffX03:
Skrivet av Jonlissla:

Tycker det är jäkligt imponerande att en vanlig svensson har lyckats blivit så stor att han nu har ett flertal spel om sig själv.

Tycker jag med. Det är inte längre bara dom som sitter som VD på ett stort företag som tjänar dom stora pengarna. Nej, det är dom som lyckas med framgång att göra en YouTube-kanal, eller att göra ett byggspel. Eller så är det den lilla ungdomen som sitter i sitt rum hemma hos föräldrarna där han gör en App, och tjänar stora summor för det.

Tider har förändrats, och man kan inget annat än att bli imponerad av folks framgångar inom dom olika forumen och IT

Det är väl inget nytt? Albert Einstein jobbade på patentverket, Neil Armstrong var testpilot och Elvis Presley var lastbilschaufför. Det är oftast "vanliga Svenssons" med talang som blir kända.

Medlem

Men herregud vad skådar mina ögon, har de gjort spel på honom oxå, jisses...

Medlem

Hade glömt att det släppts till ios.. får bli en download på den dirr!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar