Nu kan du spela Devilian – Diablo-liknande mmo från Trion

Robot
Nu kan du spela Devilian – Diablo-liknande mmo från Trion
Medlem
Nu kan du spela Devilian – Diablo-liknande mmo från Trion

Awesome, får hoppas det är lika kul som det ser ut då.

Medlem

Vad hände med kontrasten? ..kanske ska va så.. uhm.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Trion + Rättvis f2p modell = ärliga politker

Medlem

Spelet ser konstigt ut, inte direkt den kvalité man kan vänta sig av en launchtrailer? Som att det knappt är ljussatt?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mike_Stylish:

Trion + Rättvis f2p modell = ärliga politker

Menar du att det är lika osannolikt att Trion skulle ha en rättvis F2P-modell som att en politiker skulle vara ärlig, eller att detta faktiskt har skett?

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Mike_Stylish:

Trion + Rättvis f2p modell = ärliga politker

Menar du att det är lika osannolikt att Trion skulle ha en rättvis F2P-modell som att en politiker skulle vara ärlig, eller att detta faktiskt har skett?

Att trion skulle ha en rättvis F2P modell har lika stor chans som att en politiker ska vara ärlig, dvs. existerar inte...
Är fortfarande ganska bitter efter archeage

Medlem

Jag har spelat sedan early access och har en max level char, jag älskar det. End game har så mycket content att erbjuda, och det är extremt mycket svårare än tex Diablo. Det är så extremt enkelt att märka vilka som är duktiga på detta spel och inte, jag älskar det!

Medlem

kul video. Man hann typ se att en massa saker hoppade omkring. Det hade varit intressant med ett gameplayklipp som varade mer än 1 sekund. Men jag börjar kanske bli gammal...

edit.ar in en länk som visar lite mer. Ser ganska kul ut.

https://www.youtube.com/watch?v=zi1d2CLvmro


signatur

K9
:.:

Medlem

Testade för några månader sedan eller nåt. Shit va tråkigt. Är som vilket mmo som helst. Det enda gemensamt med diablo är perspektivet, inget annat. De första 30 minuterna har man hunnit göra 30 quests, där man dödat x antal monster och tryckt på x antal saker och dödat x antal större monster och skippat att läsa 30 ointressanta texter.. Man kan ej undvika projektiler annat om en röd fyrkant visas på marken, då kan man trycka på dodge knappen.

Undvik!

Medlem

Helt OK spel, men röstskådespelet är under all kritik.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Låt se, Koreansk grindmmo av Trion... Nej tack!

Medlem

testade nyss, spelet är helt ok faktiskt men inget man lär spendera mycket tid i utan mer om man känner för att döda tid om steam är borta för stunden eller dylikt.

Medlem

*rycker på axlarna* Tja, testa kan man ju alltid.

Edit: Kändes som ett standard grind-mmo. Inget att hänga i granen precis.

Medlem

En uppenbar kassako med låg budget. Storyn, karaktärerna och questarna är som tagna ur en Uwe Boll-kopia av Twilight. Urfånigt. Dessutom är allting överdrivet sexualiserat, som vanligt i asiatiska spel. Inte för att jag har något emot pixelporr, men det blir så uppenbart "låt oss dölja vilket skitspel vi har skapat genom att göra damerna extremt lättklädda".

Om jag lägger det åt sidan så är resten av spelet också fullt av drama i chatten, troll och dåligt uppförande - i normal f2p-anda.

Gameplay är väl Ok, men väldigt grundläggande och stelt. Som vanligt är grafiken under all kritik, förutom möjligtvis effekterna.

Enligt min smak och personliga känsla för kvalité så ger jag det 3/10 i betyg.

Medlem

Jag testade spelet när det var i betafasen och det var bara grind hela dagen lång. Spelet flöt på bra men det kändes väldigt B aktigt och jag blev less på att grinda och tappade intresset helt.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Spelet ser konstigt ut, inte direkt den kvalité man kan vänta sig av en launchtrailer? Som att det knappt är ljussatt?

Jo det ser ut lite som när man alt+tabbat och grafiken har buggat sig.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Awesome, får hoppas det är lika kul som det ser ut då.

Det var det inte.

1
Skriv svar