Overwatch får system för progression i nästa beta

Robot
Overwatch får system för progression i nästa beta
Medlem
Overwatch får system för progression i nästa beta

Precis så som det borde vara. Bra beslut av Blizzard!

Medlem

Väntar spänt på release, men hoppas att man kommer in i nästa beta i Januari. Redan förbokat spelet efter den senaste beta weekend.

Medlem

Köpa ett sånt här spel för fullpris? Nä tack.

Medlem

köpa ett sånt här spel för full pris? JA tack.

Medlem
Skrivet av crulltan:

Köpa ett sånt här spel för fullpris? Nä tack.

Kommer kosta 350kr inte direkt fullt pris. kommer säkert gå att hitta för 300kr på PC

Ett ladder system som i starcraft 2 så man spelar med och mot bättre spelare är den ända moroten jag behöver.

Medlem

Jag ser fram immot patchen

Medlem

Bra val, "unlocks" är en väldigt konstig morot.

Medlem

Tumme upp för det. Aldrig varit ett fan av hur t.ex. cod gjorde det med låsta vapen och annat som direkt påverkar gameplayen. Det sagt så har jag definitivt saknat någon sorts progression i overwatch med så det här ser jag fram emot.

Medlem

Men kommer dom någonsin kunna tävla med galenskapen som är hattar i tf2?

Medlem

Kosmetiska saker är alltid gott!

Medlem

Ser fram emot progression. Lirat betan sen starten, och just detta är vad jag saknat. Är en riktig achievement-hora

Medlem

Spelet och nyheter om saker som kommer stoppas in spelet skulle nog vara mer intressant för de flesta om spelet fanns att köpa men detta handlar ju mer om beta test än nyheter i min mening.

Medlem

Jag hade betydligt roligare med Paladins. Gillar man denna sortens spel är det värt att kolla upp

Medlem
Skrivet av Jaxz:

Spelet och nyheter om saker som kommer stoppas in spelet skulle nog vara mer intressant för de flesta om spelet fanns att köpa men detta handlar ju mer om beta test än nyheter i min mening.

Låter mest som att du är bitter över att du inte har tillgång till betan.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Jaxz:

Spelet och nyheter om saker som kommer stoppas in spelet skulle nog vara mer intressant för de flesta om spelet fanns att köpa men detta handlar ju mer om beta test än nyheter i min mening.

Låter mest som att du är bitter över att du inte har tillgång till betan.

Faktiskt inte, känner samma sak för alla spel som dessa, tex star citzen mfl. Kommer köpa spelet när det släpps (troligen iaf). Spelet är dock fortfarande i en beta fas vilket betyder att allt som läggs till eller tas bort måste testas (som det bör) men vilket gör att detta hör hemma mer på ett forum för beta testare än här.

Medlem
Skrivet av Jaxz:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Jaxz:

Spelet och nyheter om saker som kommer stoppas in spelet skulle nog vara mer intressant för de flesta om spelet fanns att köpa men detta handlar ju mer om beta test än nyheter i min mening.

Låter mest som att du är bitter över att du inte har tillgång till betan.

Faktiskt inte, känner samma sak för alla spel som dessa, tex star citzen mfl. Kommer köpa spelet när det släpps (troligen iaf). Spelet är dock fortfarande i en beta fas vilket betyder att allt som läggs till eller tas bort måste testas (som det bör) men vilket gör att detta hör hemma mer på ett forum för beta testare än här.

Om spelet vore i en fullständigt stängd betafas med ett NDA, så visst.
Nu är det så mycket information om spelet ute, videos etc, att det finns ett allmänintresse att veta vad som händer med det. Folk vill veta om det är ett spel för dem, om de vill köpa det eller inte.

1
Skriv svar